Megaflits Wielerspel Tour 2019

1 2 3 4 ... 7 8
Reyn

3 weken genieten van fietsen door Frankrijk? Natuurlijk doet Team Reyn hier weer aan mee. Of we nog een prijsje halen, zien we dan wel weer.

Gerrit Glomser

Ga alvast puzzelen...

Arry1337

'@Mathieu

"Geen punten voor de strijdlust, alsook geen punten in de ploegentijdrit of extra punten voor een dagelijkse roze trui. Bij een gelijkspel wint het goedkoopste team."

**gele trui :)

Mathieu Moller

Voor een roze trui ga ik ook geen punten toekennen, hoor ;)

pirazzi

Scherp van Arry!
Wat ik eigenlijk nog mis in de beginpost is de winnaar van vorig jaar, bij de Giro editie werd dat nog wel vermeld.
Even opgezocht, in 2018 won platje.

Mathieu Moller

Ik heb zelf zojuist een team in elkaar geflanst en ik moet zeggen dat het (zoals vrijwel elk jaar) een heel stuk lastiger was dan bij de Giro. In Italië heb je vaak een handjevol no-brainers en nu zie ik eigenlijk maar een of twee die ik zéker in mijn team wil hebben. Ik ben dan ook totaal niet tevreden over dit team, maar ik weet niet of ik over een team wel tevreden zou zijn.
Ter bevestiging dat ik eerlijk speel heb ik mijn team naar Maartenhartong gestuurd.

BrackenRidgeCycling

iedere keer als ik een team maak is het hetzelfde, en daar ben ik niet blijj mee.
dus we blijven maar proberen

Ab Normaal

Ik heb er ook 1 in elkaar geflanst en ben er al behoorlijk tevreden mee. Even wachten op de laatste selecties en intenties.

Mathieu Moller

Met minder dan een week tot de deadline zijn er nu 6 teams binnen.

Vic413

Team verstuurd

ivo001

Net nog naar een paar wijzigingen aan het kijken, zou mijn team op 8001 uitkomen...

Poeksel

Bekende frustratie ja.

John Berger

Team ingediend

Mathieu Moller

Nog drie dagen en enkele uren tot de deadline.
Op dit moment heb ik 17 teams binnen, waarbij er 4 een niet-starter hebben opgesteld.
Die 4 spelers hebben (naast een PB ) in de tweede post op de eerste pagina een "V" tussen haakjes achter hun naam staan, in plaats van een gewone V.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Team verzonden

Poeksel

Toch nog vier spelers die vertrouwen hadden in Cavendish blijkbaar ;)

pirazzi

Of Gilbert, maar dat was al eerder bekend idd dus het zal wel Cavendish geweest zijn.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Cavendish idd was zo goedkoop dat als hij 3x mee zou kunnen sprinten zijn selectie al waard was.

foqu1ta

Ik sd ook Atapuma geselecteerd naast Cav, dus zelfs 2 renners die niet mee zouden

TLJCAMPS

Team verzonden

BrackenRidgeCycling

ik ga er nog een keer voor zitten vanavond

BrackenRidgeCycling

Team verzonden

Arry1337

Korte avond ;)

pirazzi

Hij woont aan de andere kant van de wereld, dat weet ik door deze post uit de afvalkoers Giro 2019:


24 juni 2019 om 05:55 #474354REACTIE

BrackenRidgeCycling
wil ook graag weer eens mee doen, 1e editie mee gedaan en daarna steeds te laat, krijg je ervan als je aan de andere kant van de wereld woont.
Ik blijf het checken, wie weet

BrackenRidgeCycling

Arry korte avond ja en weer een vroege ochtend hier

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.