CLofC wedstrijd 9: Adriatica Ionica Race

Ceramiche Ariostea

Deze Koers is vervangen voor de Voo- Tour de Wallonie
Zie betreffende topic
Deadline zaterdag 27 juli 12.00

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik hoop dat de startlijst op tijd bekend is

BrackenRidgeCycling

staan er nog niet veel op helaas

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vrees inderdaad dat dit een last minute opdracht wordt..

@Park als de startlijst er dinsdagavond nog niet is dan gaat het lastig worden... woensdag moet ik bijv werken en heb dan geen tijd meer om iets in elkaar te draaien...

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Idd nog weinig renners op de startlijst. Ik kijk het tot dinsdag 12.00 aan mocht er dan nog niks bekend zijn ben ik genoodzaakt deze race te schrappen.

skylimit

De eerste rit is een soort criterium van 81km. Misschien kan je deze koers ook vanaf donderdag laten starten mocht de startlijst niet eerder compleet zijn dan dinsdag 12.00uur.

hartstikkebedankt

Erg leeg nog inderdaad, wat is die eerste etappe precies? Kan er niks over vinden.

BrackenRidgeCycling

eerste etappe is volgens mij 20 rondjes door centrum van Mestre

hartstikkebedankt

Maar in principe is dat gewoon een sprintetappe?

Mocht de startlijst er niet op tijd zijn en park staat eventueel open voor een andere koers, dan suggereer ik:
- VOO-Tour de Wallonie 27/07 - 31/07 en startlijst al vrij compleet
- Deutschland Tour 29/08 - 01/09

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Wat ik heb begrepen telt de eerste etappe ook niet mee voor het algemeen klassement, dus dan is het voorstel van Skylimit nog niet zo verkeerd.

Ceramiche Ariostea

Mmmmm als die etappe 1 niet meetelt ga ik overwegen deze race te schrappen. 4 etappes vind ik wel erg karig, 5 is toch eigenlijk wel het minimum voor mijzelf

hartstikkebedankt

Tour de Wallonie zou dan een alternatief kunnen zijn met 5 etappes en de vrij complete startlijst

Ceramiche Ariostea

Dat was ik inderdaad zelf ook net nader aan het bekijken. Even over nadenken vanavond uitsluitsel!

Ceramiche Ariostea

Omdat er te weinig over de deelnemerslijst bekend is en de Adriatica Ionica race slechts over 4 etappes gaat heb ik besloten deze race in te wisselen voor de VOO-Tour de Wallonie. Ik heb het topic zojuist geopend. Deadline is zaterdag 27 juli 12.00.

Dit topic is dan ook wat mij betreft gesloten

KJP

Stom. Deze wedstrijd is 100x leuker.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.