Megaflits Wielerspel Vuelta 2019

1 2 3 4 5 6 7
TLJCAMPS

Ik ben ook weer graag van de partij!

joske47

Ik doe ook graag weer mee, bedankt voor het organiseren!

Soprox

Doe ook graag weer mee.

Corné 't Glansarm

Na mijn verheugende dagzeges en teleurstellende eindrangschikking in de TdF bij mijn debuut, doe ik graag weer mee Dank voor overnemen van de organisatie Sven!

erveedeeee

Ik ga weer puzzelen

KJP

Doe graag mee!

shyguy

Present

Poeksel

Q微770882133办理(学历学 %$@!

Desondanks wel van plan om mee te doen.

Mithrandir

Ik doe ook weer mee

SvenVDB

De eerste ploeg reeds ontvangen!

1) Team Jorco

arjenzvob

Ik ga ook voor het eerst meedoen. Ben benieuwd! Bedankt voor het organiseren. Team ontvang je in PB Sven.

Bode80

Nu al je team inleveren lijkt mij wat voorbarig. Eerst maar afwachten wie er allemaal definitief op de startlijst staan.

arjenzvob

Snap ik Bode80, maar toch heb ik een team op de been gebracht waarvan ik vrij zeker weet dat ze alle 12 gaan starten. Wijzigen kan altijd nog, maar het staat als een huis haha.

ivo001

Bauhaus en Haussler doen beide de Deutschland Tour en niet de Vuelta?

Ab Normaal

Ik vind het nog een uitdaging om al je punten op te maken.
Eerste team gemaakt, nog geen 6000 pt. Ben je toch geneigd om te gaan wisselen omdat het raar voelt als je niet al je punten opmaakt.

Mathieu Moller

Ik zat met mijn eerste opzet ruim over de 8000, maar ik heb nu een team samengesteld waar ik best tevreden over ben. Nu nog even de definitieve selecties afwachten.

Poeksel

Het spel is nog niet eens aangemaakt of Ab is al favoriet voor de afvalrace!

BrackenRidgeCycling

Poeksel, wanneer begint het?? wil ook wel weer eens mee doen

Ab Normaal

'@BrackenRC
Dat is iedere keer op een ander moment.
Ik riskeer een huwelijkscrisis want zit constabt te verversen op de forum pagina.
Zelfs op mijn werk tijdens vergaderingen ;)

Ik zie wel 20 interessante renners die ik zou willen.
Totaal andere situatie dan tijdens de Tour.

BrackenRidgeCycling

Meestal begint het als het nacht is hierzo, bij de tour had ik mijn wekker gezet.
Helaas toch te laat.
Megaflits en afvalkoers zijn toch wel de mooiste spellen hier.
CofC is ook leuk om te spelen omdat dit de wat mindere koersen zijn.

Ontopic ik wil nu wel eens weten wie er gaan rijden ,Colbrelli lijkt niet mee te doen

Poeksel

Ab dus straks geen vrouw, geen baan, maar wel winnaar van de afvalkoers! Dat is pas prioriteiten stellen.

Ik kan me niet meer herinneren hoe het vorig jaar was, maar anderhalf week van tevoren maar één selectie bekend is wel wat weinig ja. Maar zou best kunnen dat veel teams het ook echt nog niet weten.

Queso

Ik ben er ook weer bij

SvenVDB

De Vuelta selecties lopen stilaan binnen, het echte puzzelen kan beginnen! Laat die teams maar komen!

BrackenRidgeCycling

ben eens begonnen vandaag, zoveel leuke renners, weet niet wie te kiezen

hofsje

Doe graag mee

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.