De Afvalkoers: Vuelta 2019 !

1 2 ... 5 ... 13 14
Ab Normaal

'@Niels
In principe niet nee, maar gebeurd wel eens vaker dat de kanonnen hun kruit droog houden op de eerste afspraak en dan gaan we kijken wie het beste sprintje heeft.

erveedeeee

Benieuwd naar morgen. Ik verwacht er niet zo veel meer van met het uitvallen van Kruijswijk

Bode80

'@erveedeeee
Als de etappe naar de AK mannen gaat wordt het een lastige dag voor jou en ivo, teams met de minste AK mannen na het uitvallen Kruijswijk. Voor jou te hopen dat van de favorieten Lopez hoger eindigt dan Valverde...

Ceramiche Ariostea

Tegenvaller! zonder Kruijswijk de bergen in. We gaan het meemaken maar top 10 kan lastig gaan worden again.

Ab Normaal

Vandaag zal iets gaan vertellen over welke AK mannen goed zijn en welke door de mand vallen.
Ik heb de teams van mijn concurrenten bestudeerd en om eerlijk te zijn zitten er geen slechte bij.
Allemaal met zeer te verdedigen keuzes. Het is maar net hoe de vorm is.
Types als Uran, Latour, Majka, Formolo etc zijn m.i. de renners die gaan bepalen wie ver komt in deze best bezette editie van de Afvalkoers ooit.

Als net de jouwe er door zakken is het klaar met je.

ivo001

Ben benieuwd, zou zomaar het einde kunnen worden vandaag.
Hopen dat Carthy en Pogacar het beter doen dan Chaves en Aru.
Maar zie dat veel teams met Chaves/Aru/Majka/Latour die waarschijnlijk wel beter doen dan mijn team.
Verwacht ook niet dat Valverde voor Lopez eindigt vandaag.

Ab Normaal

Ivo, denk dat vandaag niemand echt lekker zit.

Platje

Vandaag inderdaad niet te zeggen met de hoeveelheid verschillen die er in de teams zitten.. veel teams met chaves, higuita en Lopez.. degene die Lopez niet hebben, hebben bijna allemaal weer Valverde in hun team (2 niet volgens mij)

Rawolf

Ik hoopte vooral op Uran om te verschil te maken maar die is nu net 2 keer gevallen😅

ivo001

Go Go Go Jetse Bol! :)

hartstikkebedankt

Valt allemaal moeilijk te voorspellen. Eén mannetje die erdoor zakt op een bepaalde dag en ieder van ons kan er zo uit vliegen.

Ceramiche Ariostea

Één dingen is zeker!. Ik zal deze keer geen tiebreak gaan verliezen. Een fenomeen wat mij denk ik 2x is overkomen. Een ieder zal mij op punten moeten kloppen.

Niels22

'@ab, dat was toch een flinke punch van Madrazo, haha...

Fondista

De man met het hoogste aantal totaalpunten doet een goede zaak met Bol.

Silent Hill

Zo'n dag waar het alle kanten op kon gaan. Eén renner die wat tegenvalt en bingo. Heb je er zo 3 (Aru - Hart - Higuita), dan kon je de bui al voelen aankomen. Als vierde eruit, WCEendt !

1. Ivo001: 1150
2. Abdoe: 920
3. Niels22: 860
4. Sammysosa: 850
5. Platje: 840
6. Hartstikkebedankt: 836
7. Ab Normaal: 830
8. Kievit: 780
9. Bode80: 770
10. Joske47: 760
11. Rico: 750
12. Poeksel: 702
13. Zwartebroekengeletrui: 700
14. Random wielerliefhebber: 670
15. KimJungPoels: 660
16. Erveedeeee: 622
17. Park111192: 610
18. WCEendt: 590

WCEendt zijn team:
VALVERDE BELMONTE Alejandro (2884) 260
ROGLIC Primoz (1709) 200
BENNETT Sam (790)
GAVIRIA RENDON Fernando (602)
ARU Fabio (400)
GEOGHEGAN HART Tao (317)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (263) 100
MEZGEC Luka (204)
VENTURINI Clément (183)
HIGUITA GARCIA Sergio Andres (119)
RODRIGUEZ GARAICOECHEA Oscar (99) 30
VAN DER SANDE Tosh (89)

Laatst gewijzigd
Platje

Twee keer 4e, 3e en 5e.. Hopelijk piek ik niet te vroeg.. het verraderlijke (en juist leuke) van dit spel is dat je er ineens uit kan liggen!

WCEendT

Aru en Hart falen... Dan is het klaar.

Ceramiche Ariostea

Oei dat ziet er niet goed uit voor de komende dagen. Nu al op de rand van de afgrond !

Fondista

Idd Platje, volgens mij ging dit niet meer volgens iemands plan

Ab Normaal

'@Niels
Lol, zei ik toch ;)

Bode80

En een Valverde team eruit... Ergens voelt dat prettig...

Niels22

OK, dat is niet slecht voor een eerste aankomst bergop. Nu de snelle etappes en de vluchtersritten ook blijven overleven...

Rawolf

Een van de enige teams zonder Lopez én Valverde, hopelijk gaat de trend van vandaag zich niet doorzetten :p

Ab Normaal

Morgen wordt het weer één grote loterij vrees is.

Ab Normaal

Gewoon niemand die een lid van de kopgroep heeft.
Wordt nog leuk als die wegblijven...

1 2 ... 5 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.