TJV deel twee podcast van de Rode Lantaarn online (https://vriendvandeshow.nl/derodelantaarn). Stukken zijn herkenbaar en herhaald soms, maar Merijn Zeeman laat weer nieuwe stukjes zien van hoe het er bij TJV aan toe gaat. Van hoe de Foodcoach app is ontstaan tot hoe Mister Jumbo helemaal in het team gezogen werd door een paar weken mee te lopen. En, relevant voor hier, ook een grappige 'discussie' over fan zijn van een ploeg. Enige minpuntje was het gebakkelei over De Plus & Oomen door die ongelooflijk verouderde transferregels. Ik kan dat zo slecht hebben. #announcesam
'@Rebellin
Inderdaad UAE ook dan. Daar wil ik 2 Franse ploegen aan toevoegen. Arkea - Samcic en AG2R.
Zelf verwacht ik ook veel van AG2R. Ik denk dat ze nog 1 keer echt willen vlammen met Bardet, en aangezien het een echte klimtour is verwacht ik dat hij mee doet voor het podium en misschien zelfs wel meer.
Trek heeft juist een zwakke tourploeg, geen kopman die ook maar in de buurt komt van de Jumbo kopmannen en Ellisonde als enige serieuze knecht bergop lol
Voornaamste concurrentie lijken mij Bahrein, echt hele sterke ploeg met Landa voorop, UAE iets minder sterke ploeg maar wel Pogacar en die is goed en slim. Ook Mitchelton maar misschien trekken die met Simon Yates naar de Giro, dat is de vraag.
EF heeft een sterk blok , maar missen een kopman, Uran zie ik niet meer winnen. Zelfde verhaal geld in mindere mate voor Bora, FDJ, Movistar, AG2R en Astana, sterke samenstelling geen tourwinnaar in huis.
Dit alles naast Ineos natuurlijk dat boven alles en iedereen uitsteekt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.