Team Jumbo-Visma 2020

1 2 3 4 ... 396 397
assen

Dank rahimns - grote positieve bijdrage aan het collectieve goed! :-)

peerduell

Bedankt @Rahimns voor je werk en inzet. Hierboven veel bespiegelingen en speculaties voor 2020 maar ik wacht even de ploegpresentatie op 20/22? December af waarin waarschijnlijk duidelijk wordt wie (met wie) gaat rijden en wie met wie een blok gaat vormen voor de Klassiekers en GT's. Dat zal al veel duidelijkheid geven. Helaas duurt dat nog even en dus tijd voor...........bespiegelingen, gissingen en wensen! Blijft leuk.Ik laat speculaties hier achterwege. Dus ook voor mij wensen: Een GT winnen, een Klassieker en een Touretappe (met wie en hoe is w.m.b.t ondergeschikt) en verdere progressie van renners individueel in overeenstemming met hun waarde voor de ploeg.

peerduell

'@Assen. Wat is het "collectieve goed"??

Jopster

G. Bennet heeft 3 ribben laten verwijderen.
Lijkt mij een zware operatie, hopen dat het helpt en dat die nog beter kan worden.
is niet zomaar een operatie.

Bron: https://www.cyclingnews.com/news/george-bennett-ive-essentially-had-three-ribs-removed/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is te hopen dat dit de oplossing is waar ze zolang naar zochten...

Yeez

Whut kan dit zomaar zonder gevolgen?

Yeez

Bovendien zijn het niet de minste renners met Bennett, Dumoulin en Van Aert waarbij de vraag is of ze dit seizoen top zullen zijn. Van aert en dumoulin (vooral van aert) of hij uberhaupt nog top wordt

Wielerfan1987

Ik had al weleens van Slipping Rib gehoord, maar had totaal de link niet gelegd naar George zijn klachten.
Klinkt vrij rigoreus om diverse ribben of delen ervan te verwijderen.
In de praktijk betreft het vaak de zwevende ribben die welliswaar dienen ter bescherming van interne organen, maar niet cruciaal vastzitten aan de rest van de ribbenkast; het verwijderen van deze zwevende ribben zal dan ook nagenoeg geen geen impact hebben op de kracht/functie van de ribbenkast.

Ik hoop voor zowel de ploeg als George zelf dat hiermee het euvel definitief tot de verleden tijd behoort en dat hij komend seizoen een hoger niveau haalt dan ooit tevoren.

kelderfan

'@Yeez
Datzelfde gevoel heb ik met Tom Dumoulin. Die nu nog de topper is, die TJV nodig heeft om de grote stap te zetten.
@rahimns
Mooi weer 't nieuwe forum TJV 2020.
Ja hopelijk is Bennett nu echt verlost van zijn probleem. Ik wens een spoedig herstel en een snelle rentree.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is pas begin november dus Bennett zou nu ook nog vakantie aan het vieren zijn geweest, denk niet dat hij hier komend jaar nog naweeΓ«n van zal hebben. We gaan al wat meer weten als over een paar weken het eerste trainingskamp begint en we zullen zien welke renners wel en niet aanwezig zijn.

Rawolf

Denk dat Bennett geen hinder zal ondervinden, heeft zelfs nog italiaanse najaarskoersen gedaan. Als het echt lang recuperen was dan hadden ze operatie gelijk na de vuelta gepland denk ik dan.

Stoempie

Krijg ik toch de neiging flauwe woordgrappen te maken.

Yeez

Jij zou toch winterstop houden? @michiel ;) mislukt

Yeez

Correctie Bennett via Twitter. Het waren niet echt 3 ribben, maar 3 stukken kraakbeen van 8cm per stuk die loszaten.

Stoempie

Yeez. Ja. Op JV forum 2019. Sfeer hier is stuk gemoedelijker

Yeez

'@michiel er zijn hier dezelfde mensen? Hahaha wat een kletsert ben je toch ook. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Stoempie

Ik denk dat sommigen mijn gratis tips ter harte hebben genomen. Love the vibe.

Een echte dijen kletsert πŸ˜†

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Hopelijk komt alles weer goed met George, dan is hij snel weer ribbedebie:)

Stoempie

'Alsof die shit verplicht is, stop ik niet met sporten.
Plus ziekte kost me: lucht uit m'n Nikes, rib uit m'n lijf.
Ik vreet Fruitella voor m'n dagelijkse portie fruit.'

Ik hoop dat George alles en iedereen versteld laat staan in 2020.

Fanny

Voor wie het nog niet gezien en gelezen hebben.
Leuke inkijk over het trainen met TJV renner Bouwman.

https://www.knwu.nl/magazine/trainen-met-jumbo-visma-prof-koen-bouwman

kelderfan

'@Fanny
Dat wordt bikkelen voor Tom Leezer, als hij met Bouwman mee wil doen. Die rondjes in en rond 't Jisperveld zal nog wel lukken, maar bij hem thuis in Montferland met al die klimmetjes lijkt mij andere koek. Of bedoelt hij, dat Tom Leezer nu ook in Girona is komen wonen.

kelderfan

Wout Van Aert heeft z'n trofee binnen. Hij is Flandrien van 't jaar geworden.

Laatst gewijzigd
xistnc

Hoezo 'Maar'?

Yeez

Zal nog een hels karwei worden, als het al mogelijk is, om op niveau te zijn dat in het voorjaar. Hoopt 11 December met te ploeg mee op trainingskamp te kunnen. Draait dus amper een fatsoenlijke fitte winter

kelderfan

'@xistnc
Je hebt gelijk. Geen maar dus. Hij dacht wel aan Gilbert voor die trofee.

1 2 3 4 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.