Bedankt @Rahimns voor je werk en inzet. Hierboven veel bespiegelingen en speculaties voor 2020 maar ik wacht even de ploegpresentatie op 20/22? December af waarin waarschijnlijk duidelijk wordt wie (met wie) gaat rijden en wie met wie een blok gaat vormen voor de Klassiekers en GT's. Dat zal al veel duidelijkheid geven. Helaas duurt dat nog even en dus tijd voor...........bespiegelingen, gissingen en wensen! Blijft leuk.Ik laat speculaties hier achterwege. Dus ook voor mij wensen: Een GT winnen, een Klassieker en een Touretappe (met wie en hoe is w.m.b.t ondergeschikt) en verdere progressie van renners individueel in overeenstemming met hun waarde voor de ploeg.
Ik had al weleens van Slipping Rib gehoord, maar had totaal de link niet gelegd naar George zijn klachten.
Klinkt vrij rigoreus om diverse ribben of delen ervan te verwijderen.
In de praktijk betreft het vaak de zwevende ribben die welliswaar dienen ter bescherming van interne organen, maar niet cruciaal vastzitten aan de rest van de ribbenkast; het verwijderen van deze zwevende ribben zal dan ook nagenoeg geen geen impact hebben op de kracht/functie van de ribbenkast.
Ik hoop voor zowel de ploeg als George zelf dat hiermee het euvel definitief tot de verleden tijd behoort en dat hij komend seizoen een hoger niveau haalt dan ooit tevoren.
Het is pas begin november dus Bennett zou nu ook nog vakantie aan het vieren zijn geweest, denk niet dat hij hier komend jaar nog naweeën van zal hebben. We gaan al wat meer weten als over een paar weken het eerste trainingskamp begint en we zullen zien welke renners wel en niet aanwezig zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.