Team Jumbo-Visma 2020

1 2 3 4 ... 396 397
Stoempie

Maar toch...

kelderfan

'@rahimns
WF en CQ geven aan dat Floris naar Corendon is verhuisd, Dat was al duidelijk na de Artic Race of Norway.
@Michiel
Dat is geen Oh, maar toch.

ghostwriter

Het lijkt er sterk op dat Van Aert het voorjaar vooral moet gebruiken om weer enigszins op niveau te komen. Als hij de monumenten Milaan-San Remo, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix uit kan rijden zie ik dat al als een overwinning. Zeker omdat hij naast fysiek ook mentaal een enorme klap lijkt te hebben gekregen. Ik verwacht dat Teunissen, Roosen en Jansen het Jumbo-Visma in de klassiekers moeten gaan doen. Volgens mij kunnen we in klassiekers daarom niet meer dan een paar mooie ereplaatsen verwachten van Jumbo-Visma. Het zou mooi zijn als één van die drie de aansluiting kan vinden bij de wereldtop zodat wanneer Van Aert weer fit is Jumbo-Visma twee volwaardige kopmannen voor de klassiekers heeft.

Yeez

'@ghostwriter dat is dan weer erg voorbarig en snel conclusies trekken op basis van niks. Ik zeg en denk alleen dat het erg moeilijk wordt om in echte topvorm te zijn in het voorjaar. Uitrijden oid zien we dan wel weer

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

WF en CQ geven aan dat Floris naar Corendon is verhuisd, Dat was al duidelijk na de Artic Race of Norway

Ik heb de ploeg veranderd voor het vraagteken, foutje van mij. Verder is het wachten op een bevestiging. Verder ook niet het belangrijkste.

Laatst gewijzigd
AWestie

Was WvA ook bij de opening van de eerste Belgische Jumbo? Daarvoor was hij aangenomen bij de ploeg toch? ;)

Rawolf

Als WvA aangeeft dat hij hoopt weer mee te kunnen met ploeggenoten met trainingskamp begin december is toch niks aan het handje?

Yeez

Naja niks aan het handje, dan zal hij nagenoeg vanaf 0 moeten, terwijl derest al een goede basis heeft.

@awestie van aert was daar ja

Rawolf

Mee kunnen met ploeggenoten lees ik als op het zelfde niveau zitten, weet niet hoe jij leest?

kelderfan

'@ghostwriter
Als Teunissen, Jansen en Roosen in de buurt van Asgreen kunnen blijven, lijkt mij dat al een mooi resultaat.
Hopelijk is Van Aert weer op niveau voor het voorjaar. Hij zal wel een aangepast programma moeten rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rawolf mee kunnen met ploeggenoten is wat anders dan meekunnen met de beste renners van de ploeg. Hij blijft duidelijk dat er op dit moment nog niet eens sprake is van conditieopbouw, dan heeft hij denk ik aan een maand nog niet voldoende om dan echt alweer mee te kunnen. Niets aan het handje is te kort door de bocht vrees ik, wel hoopvol dat hij snel weer voluit aan zijn conditie kan gaan werken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Antwan en Laurens die terugblikken op 2019[/url]

(alle interviews en belangrijke nieuwsberichten zullen ook terug te vinden zijn op de eerste pagina)

Yeez

'@rowolf rustige duurtrainingen met de groep zullen mogelijk zijn. Echte inspanningen zullen tegenvallen. Daar zit verschil.

kelderfan

Mooi verhaal van twee talenten, die zich zeker zullen laten zien in seizoen 2020.
Laurens De Plus steekt er wat mij betreft bovenuit in het afgelopen seizoen. Ik hoop voor Antwan Tolhoek, dat hij weer zo'n grote stap gaat zetten als in de TdF 2018.

Rawolf

'@Yeez, knap dat jij dat kan voorspellen zonder ook maar enkele informatie.

We weten gewoon niet hoe snel Wout gaat herstellen, dan kan je beter positief blijven ipv onzin gaan verkopen imo

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf dat jij er vanuit gaat dat hij zomaar mee kan op trainingskamp zegt meer over jouw gebrekkige kennis van koers. Zo’n eerste trainingskamp bestaat voornamelijk uit rustige duurtrainingen. Verder werken renners individueel testen af en worden klimmers bij klimmers gezet en verder dezelfde types ook bij elkaar. Een rustige duurtraining met de groep zal hij wel kunnen volgen, maar na 1 maand training vanaf nu (waarbij hij zegt nog geen conditie te hebben opgebouwd tot op heden) kun je niet verwachten dat hij daar goede resultaten laat zien. De groep volgen zal al een karwei worden.

Rawolf

De overhaaste conclusies stapelen elkaar op...

Op de man spelen is een goed signaal van een gebrek aan feitelijke onderbouwing :p

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat we de komende weken gewoon is rustig moeten afwachten om te zien waar iedereen staat. Tom en Wout zijn de 2 van de grootste talenten van deze ploeg en komen beide terug van een zware blessure. Dan is het gewoon afwachten hoe ze er tijdens de teampresentatie voor staan. Het is gewoon te vroeg om nu al te speculeren hoe ze de winter doorkomen.

Yeez

Geval van aert is weinig speculatie toch? Als je leest wat hij zegt. Heeft tot op heden nog geen conditie kunnen opbouwen en moet van ver onder 0 komen. Kan nog steeds niet voluit trainen en over 5 weken is het trainingskamp waar iedereen met een goede basis staat. Dat je daar niet op niveau bent is logisch. En ja dat is wat anders dan een groepsrit meepedellen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez ik hou nog even een slag om de arm wat dat betreft. Renners willen ook graag geen verwachtingen scheppen dus om nu al te vast te stellen waar hij straks precies staat vind ik nog wat te vroeg. Hij rijdt op dit moment ritjes van zo'n 60 tot 70km, wat vrij normaal is in deze fase van het seizoen voor veel renners. Die doen nu ook geen lange duurtrainingen. En die doet hij toch af met een vrij aardig gemiddelde.

Yeez

'@rahimns denk je echt dat van aert nu off season heeft en zich net als derest beperkt tot zulke ritjes? Hij moet nu juist zo snel mogelijk progressie maken. Die ritjes zijn puur omdat hij niet langer kan. Zondag voor het eerst 100 kilometer weer en liep een maand geleden nog met krukken. En ja ik volg het goed genoeg om dat vast te stellen. Hij rijdt niet eens elke dag

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez het enige wat ik zeg dat ik nog niet weet hoe zijn progressie gaat en ik er dus nog geen conclusies aan wil verbinden. 11 december is pas over ruim een maand, dus het is nog even afwachten in hoeverre hij nog verbeterd in de komende periode. Ik moet eerlijk zeggen dat hij al meer laat zien dan wat ik in deze fase verwacht had, ook op basis van zijn eerdere uitlatingen. Dat hij niet elke dag op de fiets zit dat klopt maar de afgelopen 1,5 week heeft hij dat ook al aardig geïntensiveerd. Ik heb geen idee wat zijn herstelvermogen is en we moeten dus alles baseren op deze trainingsritjes zonder te weten wat hij op een dag nog meer doet of op de dagen dat hij dus volgens strava niet op een fiets heeft gezeten. Ik laat het gewoon nog even open.

tdola

Tuurlijk is het verre van ideaal voor van aert. Maar start seizoen is nog ruim 3 maanden weg, laten we hopen dat een toptalent ook top hersteld. De tijd zal t leren.

Over dumoulin lijken we wat positiever te kunnen zijn, maar is ook afwachten.

Stoempie

Volgens mij zegt Yeez wat Van Aert zelf ook zegt. Snap de discussie niet zo. Hij begint met een achterstand.

kelderfan

Ja, dat Wout met een achterstand zit, is wel duidelijk. De andere renners zijn op vakantie en doen in principe weinig aan hun conditie met misschien uitzondering van Tom Dumoulin, die ook met een achterstand zit.
Maar @Yeez volg je Tom ook zo intensief. Hoe staat gaat 't met Dumoulin?

1 2 3 4 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.