'@Yeez
Je bedoelt nog een renner erbij. Dat zie ik wel zitten, maar Bakelants moet voor de klas en Van Winden komt tekort. Dan heb je nog {ik mag niet vloeken} Boom en Weening, die erbij Corendon nniet inkomt.
Met Teunissen en Van Aert heb je al twee "topsprinters" erbij. Viviani weet nog steeds niet wat hem is overkomen met Wout Van Aert en nadat Dylan moest passen, nam Mike het gewoon over in twee gevallen.
@S.Morgenstern
Dat zie je goed, dat Mike Teunissen in P-N e/o TdS nog zijn kansen gaat pakken, maar Wout Van Aert wil ook nog schitteren in de T/A en Dauphine;)
'@Fanny
Met Hofstede heb je wel een punt. Maar dat geldt dan ook voor Gesink, Lindeman, Van Emden, Roosen, Van der Hoorn, Tolhoek en Bouwman en alle renners van de hoogtestage.
Blijft over: Bennett, Harper, Leezer, Pfingsten, en Groenewegen.
Dan heeft @Yeez gelijk, dat er en & en erbij moet komen.
'@barttej
Bron geen tjv in kbk?
Wat betreft tdu
Zullen dan iig wel tolhoek en Bennett & Harper zijn ook wel wrs.
Tolhoek zou daar trouwens als in vorm best hoge ogen kunnen gooien.
Nog 4 plekken open.
Groenewegen daar zou leuk zijn, maar me verbazen mocht ie daar naartoe gaan.
Eenkhoorn, foss, hofstede, leezer, Lindeman, Martens, pfingsten, vd hoorn, vingaard en Wijnants lijken me meest wrs kandidaten, keuze genoeg, misschien zelfs Gesink weer als ie zin heeft in road trip.
Sowieso geen Groenewegen aan de start
Kuurne-Brussel-Kuurne krijgt op 1 maart alle WorldTour-teams aan de start, op Jumbo-Visma na. Dat betekent dat Dylan Groenewegen, de winnaar van 2018, niet van de partij zal zijn.
"Blijkbaar past Kuurne-Brussel-Kuurne niet in het programma van Jumbo-Visma. We zien wel of de ploeg alsnog komt", meldt de organisatie, die ook al 3 wildcards uitdeelde aan Sport Vlaanderen-Baloise, Circus-Wanty Gobert en Total-Direct Energie. De overige 4 wildcards worden later uitgedeeld.
Nog niet helemaal uitgesloten blijkbaar
Algarve presenteerde alvast een aantal ploegen voor volgend jaar. Hetzelfde deden ze de afgelopen jaren.
De organisatie van Kuurne meldt dat het er op lijkt dat Jumbo geen plek heeft in hun programma voor die koers. Lijkt me dat dat niet een opmerking is waar geen contact met de ploeg over deelname aan vooraf is gegaan.
Ik vind het niet op elkaar lijken.
De doelstelling qua overwinningen zal overigens wel dezelfde zijn als afgelopen jaar (30 dacht ik). Ik zie geen aanleiding om daar een schepje bovenop te doen, ondanks dat dit jaar heel veel lukte en ze er ruim overheen gingen. Ik denk dat het schepje er bovenop qua ambitie vooral in de grootste koersen gezocht moet worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.