Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 250 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@goldone niet zo ongeduldig... in deze fase willen ze de concurrentie ook niet wijzer maken. Gewoon nog een weekje geduld hebben.

goldone123

ongeduldig? dat ben ik zeker niet. als dat de reden is dat juist goed nieuws.

goldone123

heb er juist veel zin in :P

tendam

Ik ben benieuwd welke Jumbo-renner het verst komt op het NK... misschien wel Tolhoek? Hoe is hij in de regen?

Wielerfan1987

Voor geinteresseerden hier weer een mooi lang artikel met en over Sepp Kuss

https://www.cyclingnews.com/features/sepp-kuss-im-always-going-to-be-a-work-in-progress/

Poeksel

Dat hij (voorlopig) geen ambitie heeft om kopman in een grote ronde te zijn lijkt me gunstig, dat verhoogt de kansen dat hij ook na 2021 bij TJV blijft.

tendam

Dit interview dateert wel van vóór corona, hij heeft nu aangetoond momenteel bij de beste klimmers ter wereld te horen. Dat moet hem toch ook aan het denken zetten.

Al zal hij bij een waaierrit vermoedelijk wel laatste worden, dat kan hij volgens mij echt niet. Net als tijdrijden.

S. Morgenstern

Hij heeft het over de opofferingen die nodig zijn als klassementsrenner, dat hij zichzelf daar niet geschikt voor vindt.

wieler4live

Heeft er iemand nog livestreams van nk's waar jumbo mannen aan mee doen?

kelderfan

Die Jasper Philipsen en Wilco Kelderman pasten niet in het plaatje van TJV {Te duur!} en nu lijkt Philipsen op weg naar Alpecin-Fenix.

tendam

Ok, en wat wil je hiermee zeggen?

Laatste man

Te makkelijk dit nu. Roosen en van Emden rijden niet. Ze hadden alles op Pascal moeten zetten.

SnellePelle

Jumbo maakt vandaag 1 fout: Matje pissig maken door niet mee te koersen. Jammer.

Glorious

Roglic zien we op instagram Gesink weer rijden. Mooi!

En Jansen heeft per vandaag zijn kampioenstrui niet meer aangetrokken. :)

Laatst gewijzigd
goldone123

ik denk dat roglic al 2 daagjes rijdt ofzo goed om hem weer te zien rijden.

Glorious

Lijkt mij ook, maar echt op de hoogte worden we bij het wielrennen niet gehouden. (Roglic)

kelderfan

Het NK is helaas niet goed verlopen voor TJV. Tegen Mathieu van der Poel is niets te beginnen, maar met zo'n gele overmacht en dan ook nog Nils Eekhoff moeten laten gaan is niet goed te noemen.
Dus dat TJV wat renners moet laten gaan, lijkt mij nu wel duidelijk.

Murcia

Ik vind het jaarlijkse gezever over TJV op het NK eigenlijk knap vermoeiend. De ploeg heeft maar een nederlandse kopman die op dit parcours mee zou kunnen doen voor de overwinning en hij is in voorbereiding op de Tour. De ploeg die hier reed zijn knechten en een enkele renner met potentie op meer (Eenkhoorn), dan moet je op dit veldritparcours (interval) een overwinning van een klepper als VDP incalculeren. Dat Eekhoff tweede wordt komt hoofdzakelijk omdat Eenkhoorn eerder al VDP moest counteren op de VAM-berg, waarbij hij zijn krachten verspeelde. Het doorselecteren van rijders als Lindeman gebeurd ook nog eens met buitenlandse renners als van Hooydonck en veranderd dus niets aan de kwaliteit van de deelnemers namens TJV aan het NK van de komende jaren.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Murcia geen speld tussen te krijgen... volledig met je eens

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het zijn mannen van de 2e lijn daar... denk dat je iets te kort door de bocht gaat weer eens.

kelderfan

'@rahimns
Zoals gebruikelijk zijn jouw argumenten weer geniaal. Het zijn duidelijk jongens van de 2e. lijn oh, sorry 3e.lijn.
Alleen Pascal Eenkhoorn kun je niet vergelijken met Leezer en Lindeman; want die jongen komt nog wat te kort, maar hij komt er aan.
@Murcia
Die Van Hooydonck is wel stuk sterker, dan de jongens die terecht mogen gaan.
Opvallend weer dat als 't om een buitenlandse renner gaat, dan is er geen speld tussen te krijgen

S. Morgenstern

Ja, moeten ze nu de contracten van Roosen en Eenkhoorn toch maar niet verlengen?! Omdat ze minder zijn dan Eekhoff?

Kunnen we niet gewoon accepteren dat ze niet overal kunnen domineren en dat de selectie niet alleen uit toptalent kan bestaan. Wanneer je het succes van de laatste maand normaal bent gaan vinden, dan loop je blijkbaar het risico er wat te hoge verwachtingen op na te houden.

Poeksel

Roosen en Eenkhoorn wegdoen, Eekhoff en Van der Poel contracteren, dan is kelderfan ook weer blij. Is dat nou te veel gevraagd?

kelderfan

'@S.Morgenstern
Nee want Roosen {knecht} rijdt naar een 3e. plaats en juist Eenkhoorn was de enige die een antwoord had; alleen die had zijn cartouche al eerder verschoten. En dit rondje is voor sterke renners en derhalve kun je niets verwachten van Tolhoek.
De enige renner die weerstand had kunnen bieden zit in de lappenmand.
Maar het gaat mij niet om Mathieu want die is met Wout van een andere klasse.

Imbatido

Je kunt Jumbo-Visma wel verwijten dat ze toch met Mathieu hebben meegefietst terwijl ze hadden moeten wachten op de andere helft van de ploeg.

1 2 ... 250 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.