Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 311 ... 396 397
Poeksel

kelderfan, kun jij een mooi team samenstellen van rensters zonder contract voor volgend jaar? Zodat Vos niet in haar eentje gaat rijden? Ik ben zelf nog niet verder gekomen dan Niamh Fisher-Black.

Rawolf

Lisa Klein
Anouska Koster
Thalita de Jong
Janneke Ensing
Riejanne Markus
Sabrina Stultiens
Rooijackers
Mackaij
Zullen er wel een paar van bijzitten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Rawolf, @Poeksel
Sabrina Stultiens zou bij haar team blijven {CCC} en Rooijackers heeft al een ploeg.
Marianne Vos, Lisa Klein, Riejanne Markus, Anouska Koster, Sofia Bertizzolo, Niamh Fisher-Black, Julie Van De Velde, Nina Buysman. Dat zijn er al 8; ik weet niet hoe groot of klein het gaat worden.
En hele jonge talenten ben ik niet zo mee bekend, maar @Wielerfan1987 weet daar meer van.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er staan bij PCS nog ruim 200 vrouwen zonder contract voor komend jaar... komt wel goed.

kelderfan

Dat is weer geruststellend.:)
Er staan ook 200 mannen zonder contract voor komend jaar. Dat komt niet meer goed, denk ik zomaar.

$kedel

Misschien willen een aantal van die mannen wel de overstap naar de vrouwen maken voor de maximal gains.
Er zijn er genoeg die anders niet meer zomaar aan de bak gaan komen in de worldtour.
Wat dacht je van Tacosha van der Hoorn?

Wielerfan1987

'@kelderfan

En ik bestrijd dus juist het bestaan van 'een buitenkansje' (ondanks dat jij zoals altijd weer je eigen draai geeft aan mijn woorden).

Als er voor de hervatting van het seizoen nog enig budget beschikbaar was voor het aantrekken van 'een buitenkansje', dan zal dat nu na de afgelopen koersen aangewend moeten worden om diverse contracten open te breken en op te waarderen en hopelijk te verlengen.

Wil je mannen als van Aert, Kuss en Bennett binnenboord houden dan zul je hun salaris moeten verhogen en in geval van van Aert zal dat een aanzienlijke verhoging moeten zijn.

Je hebt het over een vice wereldkampioen tijdrijden en winnaar van klassiekers en monumenten.
En over twee van de beste klimmers in je ploeg die aangetoond hebben zelf ook op indrukwekkende wijze te kunnen winnen.

Daarnaast mag je ervan uitgaan dat Tony Martin bij zijn verlenging ook wel een kleine salarisverhoging zal hebben gekregen.

Budget dat dus voorheen mogelijk beschikbaar was is er dus simpelweg niet meer.

Als er nog iets gebeurd qua versterkingen van het WT team voor komend seizoen dan denk ik zelf ook inderdaad aan een mogelijke overstap van maximaal één van de jongens uit de Academy per 1 juli komend jaar.

Mijns inziens zal dat dan mogelijk gaan tussen Fisher-Black en de van Dijke tweeling die zich allebei ook goed ontwikkelen de afgelopen maanden.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Ik verdraai toch niks aan je woorden. Maar jij hebt toch ook wel meegekregen, dat TJV het budget zou laten meegroeien, juist vanwege het aanhouden van hun toppers Roglic, Van Aert en wat jij terecht aangeeft Sepp Kuss en George Bennett, die een belangrijke rol hebben in de ploeg.
Ik kan ook niet in het kasboek kijken, maar dat geldt ook voor jou toch.
Anderzijds heeft TJV toch gezien, dat de rol van Van Aert is veranderd van "mede vrije man"" naar kopman.
Opeens heeft niemand het er meer over, dat er te weinig wordt gewonnen door Roglic en Van Aert.
Dat was voor mij de enige rede om aan te geven, dat hij iets meer ondersteuning verdiende,
=
Wat betreft 't damesteam. Die Niamh Fisher-Black heeft zich goed laten zien tijdens 't WK.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Trouwens wat betreft die eventuele doorstroming; dat wordt nog een leuke rondedans.
Rick Pluimers wordt 2e.in de Omloop van de Braakman en wordt 9e. Antwerp Port Epic 1.1.
Archie Ryan heeft 't goed gedaan in de Ronde de l'Isard.

Rawolf

Pluimers lijkt inderdaad klaar voor de overstap, echter is Jumbo natuurlijk niet de enige die uit deze bron kan tappen. Misschien pikt een andere ploeg hem op. Daarom ook de constructie met Kooij om hem maar alvast binnen te hebben denk ik.

TLJCAMPS

Laten we nou maar niet gaan verwachten van de mannen van de Academy dat ze per se volgend jaar klaar moeten zijn voor de overstap naar deprofs😴

Wielerfan1987

Pluijmers heeft nu een paar aansprekende resultaten neergezet, laat hem eerst volgend jaar die lijn maar doorzetten voor we een overstap naar de WT van hem verwachten.

kelderfan

'@TijmenCamps
Ik begrijp best, dat jij geen afscheid wil nemen van je Academy-mannen. Wat dat betreft heeft Wout ook echte mannen nodig. Zie maar die discussie over 't WK dat morgen van start gaat met de meeste sterren voor Wout.
Want morgen staat Wout er weer alleen voor.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Dat heb ik ook over Dekker gezegd, die na een paar leuke uitslagen, meteen TJV Vlaamse kern uit de brand moet helpen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als zelfs Greg van Avermaet al niet goed genoeg is als ondersteuning dan gaat het een lastig verhaal worden om voor Wout nog een geschikte groep renners te vinden die hem kunnen ondersteunen.

Even alle gekheid op een stokje.. er hebben hier een aantal mensen echt onrealistische verwachtingen over wat er nog mogelijk is. Denken jullie echt dat er nog een renner te vinden is die je naast Van Aert kan zetten en die betaalbaar is.

kelderfan

'@rahimns
Ha, ha, maar Van Avermaet/Naesen willen ook niet voor Wout knechten.
En ok serieus
Volgens mij worden hier echt geen onrealistische verwachtingen geschept.
Ik denk alleen dat Van Aert iets beters mag verwachten en dan gaat niet om een hele ploeg, maar om 1 renner.
Dat de spoeling dun is, dat heb je goed. Dat het geen dure jongen kan zijn, dat is ook niet ter discussie.
Maar er staan nog wel paar renners op de lijst met renners zonder contract.

$kedel

Niemand verwacht van Dekker dat hij de komende jaren al een belangrijke rol gaat spelen in P-R of RVV hoor, het zou al heel mooi zijn als hij af en toe eens voor eigen succes kan gaan in semi-klassiekers

$kedel

En Roosen, Teunissen, Wynants en van Hooydonck zijn geen koekenbakkers.
Een betere knecht dan Teunissen gaat al snel of zelf willen winnen of een heel riant salaris willen voor het knechten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de overige WT ploegen moeten nog bij elkaar zo'n 130 renners contracteren of verlengen dan blijft er niet veel meer over hoor. Ik denk echt dat je er iets te makkelijk over denkt.

S. Morgenstern

Maar verder natuurlijk niet onrealistisch ofzo

Fanny

'@Rahimns
Quote: Denken jullie echt dat er nog een renner te vinden is die je naast Van Aert kan zetten en die betaalbaar is.

Ik heb het al eerder aangegeven, MOCHT TJV nog een renner zoeken naast Van Aert, dan zou ik gaan voor Sebastiaan Langeveld.
Zit in zijn laatste wielerjaren, wil daarom wel knechten, kan tijdrijden en natuurlijk heel goed klassiekers rijden.
Ik heb een vermoeden dat EF hem ook niet gaat verlengen.
Zal ook niet al te duur zijn en is niet te vergeten Nederlander.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ze hebben nu hun selectie rond, dus kun je er vanuit gaan dat er dus budget is voor de renners die er nu staan voor volgend jaar. Daarbinnen kun je nog discussiëren of ze de juiste keuzes hebben gemaakt, maar daarbuiten bevind je je al snel op onrealistisch terrein.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Alweer rond en dat is zeer realistisch. Wat de juiste keuzes zijn, dat moet nog blijken, maar bijv. Dekker tov van der Hoorn.
@rahimns
Dat klopt met die 130. Van CCC zullen er nog wel een paar naar bijv. EF gaan en dan heeft @Fanny een punt om Sebastian Langeveld te halen als 't budget 't toelaat. Want eerst moeten natuurlijk nog een aantal contracten worden opengebroken en verlengd. Ik denk daarbij eerst aan Van Aert, Kuss, Bennett en Gesink.

S. Morgenstern

Als het budget het toelaat, is natuurlijk een prachtige disclaimer die ruimte biedt aan het oneindig rekken van het noemen van namen. Het lijkt me verspilde energie, maar ga vooral door met het noemen van zogenaamde opties.

Dekker lijkt me niet direct gehaald voor de positie van Van der Hoorn, maar je kunt natuurlijk vinden dat een extra knecht voor de eerste helft van de klassiekers erbij houden belangrijker is dan het halen van een getalenteerde renner waar ze voor de toekomst meer in zien als afmaker van koersen.

kelderfan

Ja dat is zeker een leuke disclaimer. Ha, ha, oneindig; zit je er weer naast, want ik heb die Langeveld niet genoemd en ook die Poucke komt niet uit mijn koker.
Dus jij ziet Langeveld als een soort Leezer/Flens voor de 1e. 100 km. In het geval van Langeveld weet je toch wel beter.
Wie is er dan gehaald voor Van der Hoorn. {Jansen > Van Hooydonck; Van der Hoorn>; Wynants >?}

1 2 ... 311 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.