Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 371 ... 396 397
AWestie

'@rahimns waarom moest Tom naar de Vuelta?

Yeez

'@rahimns is voor de vuelta. Kijk zijn interview van na etappe 1 eens. Daar geeft hij al een stuk eerlijker aan dat hij zich voor de vuelta al vermoeid voelde 😉

@ti-raleigh waarom zou bernal daar over liegen? Zo spannend is het allemaal niet hoor

S. Morgenstern

Iemand met de kwaliteiten van Dumoulin die zich op de laatste klim van de dag helemaal leeg fiets voor Roglic kun je op zich best goed gebruiken toch? De rest van de ploeg lag er toen ook al af.

Uiteraard zet je Dumoulin liever op een andere manier in en mag je verwachten dat dat volgend jaar anders gaat, maar doen alsof deze Dumoulin meenemen naar de Tour op basis van dit soort acties een risico zou zijn slaat nergens op.

Stoempie

Morgenstern blijft maar doorgaan om elke andere enigszins afwijkende mening onderuit te halen. Vermoeiend

Koosr1946

Noem me eens 1 iemand hier die niet zo lang doorgaat om zijn mening als de juiste te betitelen.
Ik ben verre van een TJV aanbidder (hier ook wel bekend) maar ik vind Morgenstern hier een toppertej en gelukkig geen kuddedier die overal ja en amen op zegt.

Yeez

Dat is nu wel net iemand die lang doorgaat om zijn mening als de juiste te betitelen 😉

S. Morgenstern

Aldus iemand die regelmatig meent wat oneliners te moeten plaatsen, om aan te geven hoe zeer hij neerkijkt op de bezigheden van degenen die hier inhoudelijk reageren..

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ja laten we geen schaap zijn, zelf nadenken en vooral niet de mainstream media lezen. Bill Gates betaald eigenlijk het salaris van Dumoulin. Enne, wat betreft Corona. Als de meeste besmettingen in de zorg plaatsvinden waarom sluiten ze dan niet de zorg en wel de horeca? Denk daar maar eens over na,Koos!

Stoempie

Ik lees vaak met genoegen de bijdragen van een Rahimns, Murcia, Yeez, Rawolf, Skedel en ook Kelderfan en soms zelfs morgenstern. Ik kijk niet zo snel neer op mensen. Vind alleen de repeterende discussies van sommigen hier wat vermoeiend, en daar is Morgenstern meestal onderdeel van.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Blijf die dan vooral lezen! Niemand verplicht je alles hier door te nemen volgens mij.

Stoempie

Dat was mijn punt dan ook niet

S. Morgenstern

Ik zal het wat makkelijker voor je maken dan. Vond het niveau van sommige hier toch al hard achteruit gaan de laatste tijd en het gaf al steeds minder plezier om op deze plek tot op de millimeter na te denken over alles wat met deze ploeg te maken heeft. Mooi moment voor een winterstop.

Laatst gewijzigd
SS3000NL

Ik ben het zelden met Morgenstern eens, maar hem bij naam noemen over repeterende discussies, terwijl er een kapotte grammafoonplaat hier post, gaat wel ver.

Stoempie

Dat klinkt best aanmatigend en ietwat neerbuigend. Je deelt zelf vrij makkelijk uit, Morgenstern. Daar hoort dan ook soms incasseren bij. Je hoeft niets voor mij te doen hoor. En zoals ik al aangaf, ook jouw bijdragen waardeer ik soms. Maar doe wat je vindt wat je moet doen.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Daar heb ik Kelderfan recent nog op gewezen ss3. Morgenstern is 1 van degene die er eigenlijk altijd in meegaat. En de betweter van dit forum. Op het gevaar af dat ik me nu ook schuldig ga maken aan ellenlange discussies....

Koosr1946

Michiel de Rooy oftewel Michiel de Intelectueel of Michiel de Allesweter of Michiel de Betweter

Stoempie

Ik weet dat ik niets weet, Koos.

kelderfan

Quote: "Laten we ook duidelijk zijn…. Tom moest ook wel naar de Vuelta, de ploeg had geen andere keus."
Nu komt toch de aap uit de mouw. Door te weinig renners kom je in deze situatie terecht.
Dus Roglic moest ook wel naar de Vuelta omdat de ploeg geen keuzes meer had.
Maar een tip voor Zeeman dan. Test de mannen ook vooraf, want dan hoef je geen blz. te vullen, maar anderzijds is het noemen van Tom natuurlijk goeie reclame.

YogiBear

'@kelderfan. Even resetten, je staat weer op repeat.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik geloof niet dat iemand vorig jaar rekening hield met deze epedimie en de gevolgen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Poeh wat is Vingegaard sterk zeg

tdola

Roglic en kuss leken vandaag redelijk in de spaarstand te staan.

Poeksel

TJV relatief nog sterker dan in de Tour!

$kedel

Morgen gaan Kuss en Roglic de Angliru verpulveren vermoed ik...

kelderfan

Die Jonas Vingegaard heeft een pluim verdiend, met zijn goede werk voor Roglic.
Zelfs Gesink was onder de indruk.
@$kedel
Hopelijk gaat 't morgen leuker worden, want vandaag was 't een muis ....

1 2 ... 371 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.