Iemand met de kwaliteiten van Dumoulin die zich op de laatste klim van de dag helemaal leeg fiets voor Roglic kun je op zich best goed gebruiken toch? De rest van de ploeg lag er toen ook al af.
Uiteraard zet je Dumoulin liever op een andere manier in en mag je verwachten dat dat volgend jaar anders gaat, maar doen alsof deze Dumoulin meenemen naar de Tour op basis van dit soort acties een risico zou zijn slaat nergens op.
Ja laten we geen schaap zijn, zelf nadenken en vooral niet de mainstream media lezen. Bill Gates betaald eigenlijk het salaris van Dumoulin. Enne, wat betreft Corona. Als de meeste besmettingen in de zorg plaatsvinden waarom sluiten ze dan niet de zorg en wel de horeca? Denk daar maar eens over na,Koos!
Ik lees vaak met genoegen de bijdragen van een Rahimns, Murcia, Yeez, Rawolf, Skedel en ook Kelderfan en soms zelfs morgenstern. Ik kijk niet zo snel neer op mensen. Vind alleen de repeterende discussies van sommigen hier wat vermoeiend, en daar is Morgenstern meestal onderdeel van.
Ik zal het wat makkelijker voor je maken dan. Vond het niveau van sommige hier toch al hard achteruit gaan de laatste tijd en het gaf al steeds minder plezier om op deze plek tot op de millimeter na te denken over alles wat met deze ploeg te maken heeft. Mooi moment voor een winterstop.
Dat klinkt best aanmatigend en ietwat neerbuigend. Je deelt zelf vrij makkelijk uit, Morgenstern. Daar hoort dan ook soms incasseren bij. Je hoeft niets voor mij te doen hoor. En zoals ik al aangaf, ook jouw bijdragen waardeer ik soms. Maar doe wat je vindt wat je moet doen.
Quote: "Laten we ook duidelijk zijn…. Tom moest ook wel naar de Vuelta, de ploeg had geen andere keus."
Nu komt toch de aap uit de mouw. Door te weinig renners kom je in deze situatie terecht.
Dus Roglic moest ook wel naar de Vuelta omdat de ploeg geen keuzes meer had.
Maar een tip voor Zeeman dan. Test de mannen ook vooraf, want dan hoef je geen blz. te vullen, maar anderzijds is het noemen van Tom natuurlijk goeie reclame.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.