Het is inderdaad Sep Vanmarcke, hij zei dit in een aflevering van De Kleedkamer over Parijs-Roubaix. De quote gaat over Lars Boom. Hier een link naar de uitzending: https://www.youtube.com/watch?v=Iab9fib4v4I&t=1856s
Maar naar wie gaat nu het punt? Hartstikkebedankt noemde eerst Vanmarcke maar dat zou ook om Ken Vanmarcke kunnen gaan. Rahimns was echter vollediger en verdient naar mijn mening het punt. Ik hoor graag hoe de rest hier over denkt.
Hartstikkebedankt uiteraard!
Rahimns noemt vrijwel altijd voornamen in zijn posts, waar niets op aan te merken is uiteraard.
Maar hoe velen noemen gewoon de juiste achternaam en dan weten we echt wel dat we het over een (bekende) renner hebben, die duidelijk bij deze opgave past.
Sorry Rahimns want ik gun je best graag een punt.
Het is maar een spelletje, vind het prima hoor.. het is wel lastig dat als je vaker dezelfde antwoorden geeft, deze wordt gezien als een antwoord die je al eerder hebt gegeven en dan wordt deze niet geplaatst, maar dat terzijde. Het is misschien wel handig inderdaad om in de spelregels op te nemen dat je verplicht bent voor en achternaam te noemen. Zeker omdat het inderdaad niet altijd voor de hand ligt over wie iemand het heeft.
Maakt mij het uit, rahimns en ik delen het punt!
Ken Vanmarcke, nog nooit van gehoord. Ik dus de beste man opzoeken en wat blijkt: een behoorlijk mager rijtje aan gereden koersen en resultaten maar dan die ene namelijk [B]winst[/B] in de Kattekoers in 2008 vóór jawel de nummer 2 [B]Sep[/B] Vanmarcke! Hoe verzin je het.
4 Wielervolger
3,5 Rahimns
3 Zwartebroekengeletrui
3 Lalsacien
3 RainbowJersey
2,5 hartstikkebedankt
2 Rawolf
2 simplex
1 Rico
1 Jacco van Stierop
1 Gerrit Glomser
"De manier waarop ik ze won was als een boek dat al geschreven was. Het plan, het programma, het werkte fantastisch."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.