QUOTES RADEN XX

1 2 ... 29 ... 54 55
dikkechaap

Het lijkt me dat Simplex het bij het juiste eind heeft.

Jacco van Stierop

De quoter is wat minder zichtbaar dan de laatstgenoemde renners, heeft ook wat minder gescoord. Hoewel, met hen vergeleken is hij in de monumenten zeker niet de minste.

Wat betreft opofferingsgezindheid komt een kruising tussen De Plus en Gesink wel aardig in de buurt.

Kwam die dag, na zijn arbeid te hebben verricht, in de bus binnen. In het eindklassement, -op een niet onverdienstelijke stek-, is zijn naam terug te vinden één plaats achter die van een grote rondewinnaar.

Lance4eva

Koen de Kort.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben Hermans

Gerrit Glomser

Laurens ten Dam

RainbowJersey

Sam Oomen

Jacco van Stierop

Het moge duidelijk zijn dat het om een renner gaat die tot zijn recht komt bij golvend wegdek.

Met Koen de Kort is er wel een overeenkomst. De quoter bezit een opgeruimd karakter, is zeer benaderbaar en heeft lol in zijn werk. Een type dat na het avondeten voor zijn vriendin nog even fluitend een Ikea-kastje in elkaar zet, zoiets.

De leeftijd van de gezochte renner ligt een stuk dichter bij die van Oomen dan die van Ten Dam.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Marc Soler

ZwartebroekengeIetrui

Jack Haig

Rico.

Net te laat om alle hints te onderzoeken, maar ik denk dat ZBGT het goed heeft met Haig die in de één-na-laatste rit van de door Simon Yates gewonnen Vuelta in de bus eindigde en in het eindklassement als 19e net achter Carapaz.

Wielervolger

Hermann Pernsteiner?

Lance4eva

Je bent trouwens wel niet goed bij je porem als je na een zware etappe en het eten nog fluitend een IKEA-kastje voor je vriendin in elkaar zet.

Jacco van Stierop

Punt voor @ZwartebroekengeIetrui!

Quote uitgesproken voorafgaand aan de 20e etappe van de Vuelta 2018. De rit werd gewonnen door Mas die in de sprint afrekende met Lopez; beiden belandden daardoor op het podium, Valverde en Kruijswijk kukelden daarvan af. Haig plaveide de weg voor een aanval van zijn kopman Simon Yates, die weliswaar te kort kwam voor de ritzege maar de eindzege kon veiligstellen. Het bier zal Haig de volgende dag in Madrid goed gesmaakt hebben.

Jack Haig: hij klopt, hij veegt en hij zuigt. De Willy van de Kerkhof van Mitchelton-Scott. Leuke vent.

ZwartebroekengeIetrui

5 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Wielervolger
4 hartstikkebedankt
4 Zwartebroekengeletrui
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 simplex
2 Jacco van Stierop
1 Rico
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva

"De renners trainen goed. We hebben in het begin van het seizoen veel gewonnen maar er werd gewonnen door verschillende renners. We kunnen elkaar goed helpen zodat ook anderen kunnen winnen en dat zorgt voor een goede sfeer in de ploeg. Daarnaast heeft de ploeg gezorgd voor beter materiaal. Dit heeft zijn vruchten afgeworpen."

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Vinokourov?

Rico.

Fuglsang?

ZwartebroekengeIetrui

Punt Rico. Jakob Fugslang zei dit in een interview aan het begin van dit jaar. tja.

Laatst gewijzigd
Rico.

5 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Wielervolger
4 hartstikkebedankt
4 Zwartebroekengeletrui
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 simplex
2 Jacco van Stierop
2 Rico
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva

"Volgens mij reden we allebei op de zelfde weg, en deden we hetzelfde werk. Het stelde niks voor."

simplex

Tony Martin?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Luke Rowe

Wielervolger

Mark Renshaw?

Lalsacien

Steven Kruijswijk?

Rico.

Hmm, te makkelijk dus, punt voor rahimns.

Uitspraak van Luke Rowe na de finish van de etappe van het "duw-incident" met Tony Martin, voordat bekend werd dat ze allebei gediskwalificeerd werden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het was waarschijnlijk 1 van de 2... blij dat Simplex mij voor was met Martin anders had ik hem waarschijnlijk ook genomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

6 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Wielervolger
4 hartstikkebedankt
4 Zwartebroekengeletrui
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 simplex
2 Jacco van Stierop
2 Rico
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva

Ik ken Laurens al 10 jaar en het is leuk om te zien hoe hij nu ontwikkeld. Hij komt langzaam, maar hij rijdt nu in een leuke ploeg met goede renners om zich heen.

1 2 ... 29 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.