De renner die ik zoek is een generatie genoot van Brenner, Simmons, Rodriguez Cano. Het is een Belg of een Spanjaard. Hij kan "niet wachten om hard te werken en samen grote dingen neer te zetten", maar hij zal toch nog eventjes moeten wachten.
Volgende ronde kom ik met de laatste en tevens grootste hint.
'@Wielerfan999 Inderdaad het is een quote van Juan Ayuso, de quote is van een aantal maanden geleden toen bekend werd dat hij in 2022 uit gaat komen voor UAE-Emirates. Hij kan niet meer wachten, maar zal nog even geduldig moeten zijn.
De quote is mij bij gebleven doordat hij zo opvallend vloeiend Engels spreekt, zie je niet vaak bij (jonge) Spanjaarden.
https://twitter.com/juann_ayuso/status/1255828502907158533
Had vooraf wat twijfels of deze quote niet te lastig zou zijn. Weet niet of iedereen hier namen als Ayuso al kent. Aan de andere kant zijn er ook vaak zat quotes van renners die 30-40 jaar geleden actief waren wat redelijk nadelig is voor de jongere generatie hier en ik dacht dus waarom ook niet.?
8 Wielervolger
8 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Zwartebroekengeletrui
4 hartstikkebedankt
4 Jacco van Stierop
4 simplex
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 Rico
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva
1 Kelder is de Man
1 Treenert
1 Jappe666
1 billi
1 Julius9K
1 WCEendT
1 Wielerfan999
Nieuwe quote: "Dat het de mooiste dag uit mijn leven is, ga ik niet zeggen. Het is wel een supergoede zaak voor mijn carrière"
Inderdaad wel heel makkelijk letterlijk te googlen.
"Eén van de belangrijkste spelregels, dus kies zorgvuldig je bron door vooraf te googlen.
Daarna de overige criteria zoals bijv. de bekendheid van een quoter (renner of ander bekend (in)actief persoon in wielerwereld).
@WCEendt: Heeft minder met tijdbestek maar dan wel met bekendheid te maken. Overigens verwijzen links of andere opmerkingen dan al snel naar tijdvak of gebeurtenis zodat iedere wielerliefhebber / deelnemer aan spel het spel kan meespelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.