QUOTES RADEN XX

1 2 ... 46 ... 54 55
WCEendT

Oh het is een Belg of een Spanjaard. Succes! Welterusten!

Wielervolger

Quinten Hermans?

RainbowJersey

Carlos Rodriguez?

ZwartebroekengeIetrui

Iñigo Elosegui?

billi

Florian Vermeersch ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gerben Thijssen

Julius9K

Alex Aranburu

Teeke_de_Kapper

Laurens de Plus

WCEendT

De renner die ik zoek is een generatie genoot van Brenner, Simmons, Rodriguez Cano. Het is een Belg of een Spanjaard. Hij kan "niet wachten om hard te werken en samen grote dingen neer te zetten", maar hij zal toch nog eventjes moeten wachten.

Volgende ronde kom ik met de laatste en tevens grootste hint.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Fabio Van Den Bossche

Wielervolger

Carlos Canal?

Wielerfan999

Ayuso

Teeke_de_Kapper

Arnaud de Lie

WCEendT

'@Wielerfan999 Inderdaad het is een quote van Juan Ayuso, de quote is van een aantal maanden geleden toen bekend werd dat hij in 2022 uit gaat komen voor UAE-Emirates. Hij kan niet meer wachten, maar zal nog even geduldig moeten zijn.

De quote is mij bij gebleven doordat hij zo opvallend vloeiend Engels spreekt, zie je niet vaak bij (jonge) Spanjaarden.
https://twitter.com/juann_ayuso/status/1255828502907158533

Had vooraf wat twijfels of deze quote niet te lastig zou zijn. Weet niet of iedereen hier namen als Ayuso al kent. Aan de andere kant zijn er ook vaak zat quotes van renners die 30-40 jaar geleden actief waren wat redelijk nadelig is voor de jongere generatie hier en ik dacht dus waarom ook niet.?

Laatst gewijzigd
Julius9K

Thibau Nys

Wielerfan999

8 Wielervolger
8 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Zwartebroekengeletrui
4 hartstikkebedankt
4 Jacco van Stierop
4 simplex
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 Rico
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva
1 Kelder is de Man
1 Treenert
1 Jappe666
1 billi
1 Julius9K
1 WCEendT
1 Wielerfan999

Nieuwe quote: "Dat het de mooiste dag uit mijn leven is, ga ik niet zeggen. Het is wel een supergoede zaak voor mijn carrière"

WCEendT

Mathieu vd Poel

Wielervolger

Mads Pedersen

simplex

Michał Kwiatkowski?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat je even een nieuwe quote moet zoeken, deze is te googlen.. Hij is van Hugo Hofstetter

Julius9K

Niki Terpstra

Wielerfan999

Mm dat is balen. Ik had hem wel gezocht op google, maar toen kwam hij bij niet naar voren. Ik zal proberen een niet te googlen quote te vinden

simplex

Inderdaad wel heel makkelijk letterlijk te googlen.
"Eén van de belangrijkste spelregels, dus kies zorgvuldig je bron door vooraf te googlen.

Daarna de overige criteria zoals bijv. de bekendheid van een quoter (renner of ander bekend (in)actief persoon in wielerwereld).
@WCEendt: Heeft minder met tijdbestek maar dan wel met bekendheid te maken. Overigens verwijzen links of andere opmerkingen dan al snel naar tijdvak of gebeurtenis zodat iedere wielerliefhebber / deelnemer aan spel het spel kan meespelen.

Wielerfan999

Oke herkansing:
"Ik wil duidelijk maken dat dit de moeilijkste race is van mijn hele carrière. Ik had nog nooit voor zo'n opgave gestaan!"

Laatst gewijzigd
Teeke_de_Kapper

Dan Martin

1 2 ... 46 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.