QUOTES RADEN XX

1 2 ... 52 53 54 55
WCEendT

Andy Schleck

simplex

Ja dat is hem! Goed gezien WCEendt!
Vanwege de vertragingen op de site zie ik je antwoord nu pas. Wordt wel lastig zo om een spel te spelen.

Dus nu eindelijk wel en voor velen is de naam van quoter niet verwacht? Of vergeten?
Andy Schleck was een bijzondere persoonlijkheid en een zeer talentvolle klimmer/renner.
Heeft, ondanks deze quote, mooie prijzen gereden, waarvan de belangrijkste onder meer ook drie maal een 2e plaats TdF. Waarvan 1 x een 1e plaats via het bureau. Herinner ook zijn formidabele imposante zege in LBL.
Laatste jaren door diverse omstandigheden, met name breuk heiligbeen niet meer niveau gehaald.
In 2014 gestopt sinds hij vanaf 2011 vrijwel nooit meer echt mee kon.
De quote heb ik ook uit Wielerrevue 2014.
Door omstandigheden, Eva de P. die in die jaren een gerespecteerd WF lid was en een fietsmaat als mecanicien bij CSC ben ik ook wat meer volger/fan geworden van deze prachtige ploeg van Riis, die ik als ploegleider/manager wel kan waarderen. Een andere grote renner Cancellara fietste daar toen ook al.
Andere linken als bijv. nationaliteit of Rondewinnaar of klassiekers vond ik in deze opgave niet zo handig.
WCEendt kan aan de bak om een mooie quote vinden en ons daarmee te vermaken.

WCEendT

Top vanavond nieuwe quote.

Had een heel bericht gemaakt, maar die is dus niet verzonden. Kwam erop neer dat ik al tijdje op CSC spoor zat, maar daar vanaf ging door al die QST gasten die genoemd werden.

WCEendT

Top vanavond nieuwe quote.

Had een heel bericht gemaakt, maar die is dus niet verzonden. Kwam erop neer dat ik al tijdje op CSC spoor zat, maar daar vanaf ging door al die QST gasten die genoemd werden.

WCEendT

Matchpoint Wielervolger
9 Wielervolger
8 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Zwartebroekengeletrui
5 simplex
4 hartstikkebedankt
4 Jacco van Stierop
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 Rico
2 WCEendT
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva
1 Kelder is de Man
1 Treenert
1 Jappe666
1 billi
1 Julius9K
1 Wielerfan999

"In het wielrennen was ... (land quoter) altijd een van de dominante krachten, tegenwoordig heeft het aan kracht verloren. Iedereen kan dat zien."

Iedereen kan het zien, dus jullie ook! Succes.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alberto Contador gooi ik er maar in om mee te beginnen

WCEendT

Heb mijn best gedaan de quote wat aan te passen, dus denk niet dat het te googlen was.

Maar bij deze in je eerste poging Rahimns! Het was inderdaad Alberto Contador.

Volgende keer toch maar weer een stuk lastigere quote uitzoeken...

9-9!

Wielervolger

Met een simpele vertaling naar het engels van een deel van de quote kon ik hem meteen vinden WCEendT...

https://www.cyclingnews.com/news/contador-it-will-be-tough-for-spanish-cycling-to-repeat-this-decades-achievements/

Maar dat is al wat lastiger en ik ga ervan uit dat rahimns dat niet gedaan heeft dus wat mij betreft is het punt gewoon binnen hoor.

Laatst gewijzigd
Lalsacien

Ik dacht het gebruik van internet nog done was om de quote te raden. 😳 Ik doe alles uit mijn blote hoofd....

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb niets gegoogeld... dit was echt de eerste persoon die in mij opkwam. Maar als WCeendt een andere wilt maken, vind ik dit ook best. Ik was degene die de laatste keer aangaf dat de opdracht te vinden was. @Lalsacien dat je mij zomaar beschuldigd van iets kan ik echt niet waarderen.

Lalsacien

'@rahimns ik beschuldig je helemaal niet. Ik reageer op de opmerking van Wielervolger. Het maakt volgens mij helemaal niet uit of een quote makkelijk te vinden is op het internet zolang we dat maar niet gebruiken!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mijn excuses dan...

het lijkt me maar beter dat WCeendt een nieuwe quote uitzoekt.

WCEendT

Nou vooruit poging 2, omdat ik het zo leuk vind en Rahimns het niet erg vindt.

Matchpoint Wielervolger
9 Wielervolger
8 Rahimns
5 Rainbowjersey
5 Zwartebroekengeletrui
5 simplex
4 hartstikkebedankt
4 Jacco van Stierop
3 Lalsacien
2 Rawolf
2 Rico
2 WCEendT
1 Gerrit Glomser
1 Lance4eva
1 Kelder is de Man
1 Treenert
1 Jappe666
1 billi
1 Julius9K
1 Wielerfan999

"Normaal gesproken heb ik een goede sprint vanuit de vlucht. Echter zat er in twee van de drie koersen een baanwielrenner in de vlucht, dat wist ik dus niet, hierdoor was gokken op mijn sprint vrij kansloos."

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tom-Jelte Slagter

Wielervolger

'@Lalsacien ben ik het mee eens hoor, maar willen we dit spel het leukste spelen moet het gewoon zo goed als onmogelijk zijn om een quote te googelen (letterlijk of via vertalingen). Je weet immers nooit zeker of iemand anders het wel of niet gaat opzoeken...

Over deze opgave: Thomas de Gendt?

WCEendT

Ja de vertraging word je gewoon moe van de laatste tijd.

Aan de ene kant had ik het inderdaad niet verwacht, aan de andere kant was hij altijd wel een uniek persoon.

Zat al tijdje op het CSC spoor (Goss), maar daar werd ik toch afgezet door Rahimns en nog paar andere die met QST renners kwamen na een bepaalde hint. Toch weer opgepakt met Cancellara en daarna op de lijst stond Schleck.

Vanavond/vannacht nog nieuwe quote denk ik.

Edit: Dit bericht heb ik dus vannacht om 1 uur verzonden... LOL @rahimns

Laatst gewijzigd
Wheely

Sep Vanmarcke

Lalsacien

Bauke Mollema?

Julius9K

Jasper Stuyven

WCEendT

Mijn berichten worden niet verzonden...

Edit:
Oh deze wel, top. Alle 5 niet.

Laatst gewijzigd
Lalsacien

Oliver Naesen?

Wheely

Peter Sagan

Wielervolger

Albasini?

WCEendT

Jullie denken aan iets te goede renners. Het niveau van de quoter en de koersen waarover hij praat zijn van een wat lager niveau. Zouden Naesen, Sagan, Stuyven etc. nou echt verrast worden door een onbekende baanrenner in een sprint (op de weg)?

Laatst gewijzigd
simplex

Van Schip? Jan-Willem

1 2 ... 52 53 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.