Zweeler 2020

1 2 3 4 ... 8 9
skylimit

Had geen animo om last-minute nog teams te maken voor het klassiekerspel en het openingsweekend.
Op de achtergrond speelt ook mee de onzekerheid over het wel of niet doorgaan van bepaalde koersen, wel of niet deelname van renners aan koersen. Dit heeft niet al teveel meer met wielerkennis te maken, maar gaat toch veel meer de richting op van gokken.
Ik verwacht dat er veel renners uit de zgn. 2e lijn bij de eerste 20 in de koersen gaan eindigen.
Het openingsweekend is voorbij. Het waren 2 aardige koersen, maar toch nog niet om op het puntje van je stoel te zitten.
Er is nu enig inzicht wie er goed aan het seizoen begonnen zijn. Ik ga mijn koersjes uitkiezen en hoop leuke resultaten te gaan boeken. Vooralsnog kan ik van Zweeler nog niet mijn broodwinning maken...zoals sommige andere spelers dat vermoedelijk wel lukt...

jozsef

Veel succes allemaal in voorjaarsklassiekersspel de eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen..😉

LyndaLid

Weet zweeler al wat het gaat doen met het afzeggen en verschuiven van zoveel koersen? En dan doe ik vooral op het voorjaarsklassiekerspel. Als die wedstrijden in juni of later worden gereden, wachten we daar dan op?

Of krijgt gewoon iedereen zijn inzet terug, want dit is natuurlijk eigenlijk bullshit en puur gokken geworden :)

jozsef

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de koers voor 1 mei gereden moet zijn om nog mee te tellen. Maar dit kan ook zijn dat dit bij Scorito was?

Stoempen

Het makkelijkst zou zijn om gewoon de datum van de laatst geplande koers aan te houden bij het voorjaar/halfjaar spel. Dus hetgeen na lbl/dauphine telt niet mee. Maar er zal nooit een oplossing zijn waarbij iedereen tevreden is. Sommigen zullen geanticipeerd hebben op corona, anderen hebben de gok gewaagd etc.

ChefSpijker

Een 1 mei-regel is er niet bij Zweeler. Als wedstrijden later worden ingehaald zullen ze gewoon meetellen voor een spel waartoe ze behoren. Verder is het voorlopig vooral afwachten wat er gaat gebeuren (ook met de rest van het voorjaar). Het is wat Stoempen aangeeft, wat je ook besluit, je zult nooit iedereen tevreden hebben. Deze situatie is puur overmacht, maar bij Zweeler worden afgelaste/uitgestelde wedstrijden altijd meegeteld, ook bij andere sporten. Je mag er ook vanuit gaan dat als Milaan-Sanremo bijvoorbeeld in juni of september wordt verreden, dat er alsnog een topveld aan de start zal staan gezien de grootte van de wedstrijd.

Bertsu

Lijkt mij op zich wel het meest logisch.

nguyen_hai_anh_96_258965

Is inderdaag de meest logische optie. Het wordt pas echt een probleem als er heeel veel wordt afgeblazen en niet herpland.

robertus

Wellicht SdB en MSR uitgesteld tot in het najaar.

Het voorjaarsklassiekerspel tot in het najaar spannend! 🤯

skylimit

'@T-REX... Ja, spannend maar misschien wel met andere renners aan de start, hetgeen ook invloed zal hebben op andere koersen in het najaar. Voor het voorjaarsklassiekerspel is het nu een soort van gokken geworden.
Ik weet niet hoe lang deze onzin omtrent het coronavirus nog door gaat, mocht dat nog lang duren dan voorzie ik een janboel m.b.t. de wielerwedstrijden dit seizoen.

HF2013

Ik had zelf wel rekening gehouden met het niet doorgaan van MSR, maar op dit moment ziet het er naar uit alsof bepaalde teams wel en andere weer niet aan bepaalde koersen gaan deelnemen. Ik ga er van uit dat heel veel koersen geschrapt worden, maar anders kan je spekkoper zijn als juist de ploegen waar jij renners hebt gekozen nog wel op het fietsje klimmen.

skylimit

'@hf2013 als je niet weet of bij enige benadering welke renners aan welke koersen gaan deelnemen dan kan Zweeler toch niet meer volhouden dat het hier om een kennisspel gaat, dan is het toch puur gokken.

Niet dat Zweeler iets aan deze situatie kan doen, dit is een soort van overmacht, behoudens wisselmogelijkheden inbouwen misschien.

HF2013

'@skylimit: eens. Dit is puur gokken geworden. Vooral omdat de ontwikkelingen zo snel gaan.
Het is uiteraard wel een uitzonderlijke situatie waar vermoedelijk ook niemand rekening heeft gehouden in de spelregels van dergelijke spellen.
De afgelaste etappe in de Tour was al een hele lastige met veel onvrede onder de spelers, maar dit is een factor erger.

robertus

Of een combinatie voorjaarsklassiekers verwerkt in najaarsklassiekerspel. :) er zijn meer wegen die naar..... leiden.

geeke

Gaat het spel van Parijs Nice wel nog online komen?

Etika

IK had graag een bericht gekregen van Zweeler in mijn meldingen maar vooralsnog blijft het windstil.

ChefSpijker

Rond 12/13 uur zal ie live staan en dan hopen dat 't doorgaat.

Bertsu

Met alle ontwikkelingen en veranderingen is het logisch dat Zweeler lang wacht met een nieuw wielerspel.
Dan maar meedoen aan darten ed, mijn spelletjesverslaving moet bevredigd worden.

drikkes

Is er bij zweeler al overleg geweest, de jaarspellen gaan uiteraard dik de mist in. Is een terugbetaling aan de orde?

ChefSpijker

'@drikkes >>> Net als iedereen zal Zweeler gewoon moeten afwachten wat er de komende weken allemaal besloten gaat worden over de afgelaste wedstrijden. Misschien dat het gros opnieuw ingepland wordt. Momenteel is terugbetaling van de jaarspellen dan ook niet aan de orde.

Bertsu

Overleeft Zweeler deze roerige, sport-en spelletjesloze tijden wel?

Zwieler

'@bertsu

U vraagt, wij draaien ;-) https://zweeler.com/game/stockExchange/FantasyAEXAMXAScXWeek142020/main.php?ref=69

We hebben een beursspel opgezet voor de AEX/AMX/AScX om iedereen een beetje bezig te houden.

Bij de Fantasy AEX/AMX/AScX Week 14 mag je vijf aandelen van de AEX, vijf aandelen van de AMX en vijf aandelen van de AScX kiezen. Aan het einde van elke beursdag krijgen de beste 25 aandelen punten toegekend op basis van de procentuele stijging/daling op die dag. Zo krijgt het beste aandeel van deze drie indexen 100 punten en de nummer 10 kan rekenen op 23 punten.

Zwieler

'@bertsu

Zweeler gaat dit wel overleven. Uiteraard zijn wij ook genoodzaakt om ATV of NOW aan te vragen omdat we, naast het beursspel ;-), geen inkomsten meer hebben uit onze spellen. Gelukkig hebben we onze mediasites nog, die blijven nog wat inkomsten genereren.

We zijn een gezond bedrijf, hebben vele klanten, en moeten wachten tot het voorbij is en er weer evenementen op gestart worden. We hadden een flinke buffer opgebouwd in de 10 jaar die we bestaan (geweldig jubileum jaar overigens), omdat we die wilde gebruiken voor onze stap naar de VS. Omdat daar juridisch allemaal te regelen, heb je een flink zak geld nodig. Dat potje, gaat alleen nu wel snel leeg, dus die plannen voor de VS kunnen even in de ijskast.

Zoals iedereen weet, of niet, weet, zijn de spelersgelden en operationele rekening strict gescheiden (zeer goede regel, waar we maandelijkse op gecontroleerd worden). We hebben dus een mooi klantenbestand, er staat heel veel geld klaar om mee te spellen, maar we missen alleen de spellen :-)

Ondertussen zijn we bezig ons nieuwe design verder te testen en op te tuigen. Deze wordt ook meteen responsiveness dus ook een mobiel design. En dat viel nog wat tegen, om zoveel info op dat schermpje te stoppen. wat uiteraard betekent dat er meerdere pagina's voor bijvoorbeeld de resultaten en de team creatie gaan komen. Ipv 1 op de desktop.

We blijven dus positief en kijken naar de toekomst, in deze toch wel saaie en donkere dagen :-)

Bertsu

Goed om te horen!
Ik had ook gespaard voor deze mooie sportzomer, en deze gelden zijn gelukkig ook gescheiden van de rest van mijn financiën. Dus mijn Zweeler-account overleefd het ook wel.

Zwieler

En ook een spel voor de Ronde 2020 Lockdown Edition :-) Dan hebben we weer wat te doen in het weekend

https://zweeler.com/game/cycling/FantasyDeRonde2020LockdownEdition/main.php?ref=69

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.