Zweeler 2020

1 2 ... 6 7 8 9
ivo001

Mooie prestatie Lyndalid! Voor mij niet heel veel met een 69e en 99e plek.

LyndaLid

Ja ik had eerst ook een team rond Roglic...

Maar ben gisteren toch nog ff "de archieven in geduikt". Had bij Roglic toch twijfel of het niet te veel op sprintjes aankwam tot nu toe. De enige keer dat het echt zwaar voor hem was en ie het relatief zelf moest doen was toch vrij lastig voor hem na die jasjes problemen. En omdat ie maar liefst door 83% gekozen was durfde ik die keuze toch aan, gelukkig!

En van Carthy kon ik me de Mortirolo etappe herinneren - dus daar nog eens even de uitslag en het verslag van terug gelezen. Ik had alleen Vlasov als winnaar, in dit scenario... Jammer, dat was €7000 meer geweest haha! Of ik had Grossschartner ipv Gaudu moeten hebben, dat was ook het verschil geweest.

Laatst gewijzigd
Bertsu

Poeh, lekker Lynda

arjenzvob

Ik pak 325 euro. Ach mooi prijsje. Gefeliciteerd Lyndalid

pirazzi

Mooi LyndaLid! Wat betreft de etappe van vandaag: Cattaneo kon je kopen voor 2 miljoen en hij is sneller dan Cavagna. Dat hadden veel spelers goed gezien volgens de meest gekozen statistieken.

Laatst gewijzigd
skylimit

'@zwieler vandaag bij de cyclocross voor vrouwen in Leuven was er in het spel Yara Kastelijn niet te kiezen, stond niet in de deelnemerslijst, terwijl zij wel als 9de in de uitslag staat.
Enige idee hoe dit komt ? Foutje bij het samenstellen van deelnemerslijst ?

ChefSpijker

Wij zijn afhankelijk van startlijsten/inschrijvingslijsten van de organisaties en Kastelijn stond niet op die startlijst dit keer. Zie hier: https://ethiascross.be/wp-content/uploads/2020/11/Startlist-Dames-Leuven-201114.pdf

Het is helaas een terugkerend 'probleem' bij veldrijden. Dat startlijsten nooit 100 procent up to date zijn. Alleen met EK, WK en World Cups is er altijd een definitieve startlijst op de ochtend of avond ervoor.

Tombaloe

Iemand een idee wanneer budget en jaarspel open gaan?

drikkes

Zou wel is later kunnen zijn nu Australië alvast wegvalt.

ChefSpijker

Begin januari. Met eerste koers ergens in februari.

Bertsu

Ik ben er in ieder geval weer klaar voor, duurt altijd lang deze pauze.

geeke

Ik ben er ook klaar voor. Ben wel benieuwd naar de waarden van de renners. Wordt weer een leuke maar lastige puzzel

Gonzalez de Galdeano

Van mij mogen Henno en Chef Spijker ook online komen. Had er na de Vuelta even genoeg van, maar heb nu weer zin om eindeloos te puzzelen.
@ChefSpijker: Kun je alvast een tipje van de sluier geven wat de waarden betreft? :)

drikkes

Hmm het jaarspel laat in het begin toch wat wedstrijden links liggen, bewuste keuze? Vind het wel jammer.

ChefSpijker

Dat valt reuze mee. We starten met de Provence op 11 februari. Eigenlijk was alleen Valencia ervoor een andere startoptie, maar dat valt precies in de start van het tennisseizoen op Zweeler, dus daarom is gekozen voor de Provence. In Australië en Colombia wordt er niet gefietst, San Juan heeft waarschijnlijk alleen Zuid-Amerikaanse ploegjes, de zandbakrondjes staan nog op TBC bij de UCI. Dus dan is er niet veel meer qua smaken begin februari. Uiteindelijk is de kalender vanaf 11 februari nagenoeg gelijk aan de oorspronkelijke kalender van vorig jaar. Slovenië is vervangen door Burgos en RideLondon en Brussels Cycling Classic worden niet meer georganiseerd. Of missen in elk geval voorlopig bij de UCI op de kalender. Goed voor 55 koersen.

En een tipje van de sluier (onder voorbehoud):

1 Roglič, Primož 50 mln. Team Jumbo - Visma
2 Pogačar, Tadej 47,7 mln. UAE Team Emirates
3 Alaphilippe, Julian 42,1 mln. Deceuninck - Quick-Step
4 Aert, Wout van 41,3 mln. Team Jumbo - Visma
5 Evenepoel, Remco 38,6 mln. Deceuninck - Quick-Step
6 Bernal, Egan 38,2 mln. INEOS Grenadiers
7 Sagan, Peter 35,4 mln. Bora - Hansgrohe
8 Fuglsang, Jakob 34,5 mln. Astana - Premier Tech
9 Poel, Mathieu van der 33,8 mln. Alpecin - Fenix
10 Carapaz, Richard 31 mln. INEOS Grenadiers
11 Bennett, Sam 28,7 mln. Deceuninck - Quick-Step
12 Almeida, João 28,4 mln. Deceuninck - Quick-Step
13 Yates, Simon 26,8 mln. Team BikeExchange
14 Dumoulin, Tom 26,6 mln. Team Jumbo - Visma
15 Hirschi, Marc 26,5 mln. Team DSM
16 Avermaet, Greg Van 26,2 mln. AG2R Citroën Team
17 Ackermann, Pascal 25,9 mln. Bora - Hansgrohe
18 Ewan, Caleb 25,7 mln. Lotto Soudal
19 Schachmann, Maximilian 24,8 mln. Bora - Hansgrohe
20 Vlasov, Aleksandr 24,2 mln. Astana - Premier Tech
21 Kelderman, Wilco 22,9 mln. Bora - Hansgrohe
22 Yates, Adam 22,6 mln. INEOS Grenadiers
23 Lopez, Miguel Angel 22,5 mln. Movistar Team
24 Pinot, Thibaut 22,3 mln. Groupama - FDJ
25 Thomas, Geraint 21 mln. INEOS Grenadiers
26 Matthews, Michael 20,4 mln. Team BikeExchange
27 Martin, Guillaume 20,2 mln. Cofidis
28 Trentin, Matteo 20,1 mln. UAE Team Emirates
29 Buchmann, Emanuel 20 mln. Bora - Hansgrohe

Piti18

Hele mooie waardes. Dit wordt weer puzzelen als een gek. Het kersvers vaderschap van Wout is hierin denk nog niet verwerkt.

Bertsu

En wanneer online?

DvH6

Komende maandag!

ChefSpijker

'@DvH6 >>> Foute gok. Budget-spel staat inmiddels live: https://zweeler.com/game/cycling/FantasyCycling2021budget/main.php

Groepen-spel volgt later vanmiddag.

arjenzvob

Thomas Champion van Cofidis is maar 1 miljoen. Met zo'n naam mag je die niet links laten liggen!

Laatste man

WF subleague is aangemaakt.

arjenzvob

Met welk wachtwoord?

Edit: goed gegokt. Maar mag het wachtwoord hier openbaar vroeg ik me af. Ik heet daar Ballondoshospital.

Laatst gewijzigd
Bertsu

Ik ook, min of meer dezelfde als vorig jaar

Bertsu

Ook voor het groepenspel geopend.

vernis

ik wil ook wel meedoen met de subleague

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.