Zweeler 2020

1 2 ... 6 7 8 9
Zwieler

'@Skylimit We dachten dat het een beetje overkill zou worden aan wielerspellen/sportspellen. Met de Giro, alle eendagswedstrijden, en straks ook nog de Vuelta erbij. Als de Vuelta straks wel start, en de 2e week haalt, dan zetten we er daar weer wel 1/2 op. Tenminste dat is het plan :-)

Daarnaast zijn er ook voetbalspellen (champions League en Europe League jaarspellen komen er ook aan), Formule 1, darts, en we hadden Roland Garros ook nog van de week.

Ook voor ons is het raar dat ze alles in een kwartaal stoppen. Lastig inschatten ook hoeveel teams we gaan verkopen ivm met de gegarandeerde prijzenpot.

We zijn al lang blij dat het meeste doorgaat. Wij hopen uiteraard dat de overheden zien dat je prima topsport kan beoefenen zolang die zich aan de regels van de zogenaamde bubbel houden. Ook wel prettig als er wat op TV is, als we allemaal wat vaker thuis moeten blijven.

Uiteraard preek ik nu voor eigen parochie ;-)

Laatst gewijzigd
Zwieler

haha gelukkig gaf Chef hetzelfde antwoord , in iets andere verpakking :-)

Laatst gewijzigd
HF2013

We zijn al lang blij dat het meeste doorgaat. Wij hopen uiteraard dat de overheden zien dat je prima topsport kan beoefenen zolang die zich aan de regels van de zogenaamde bubbel houden. Ook wel prettig als er wat op TV is, als we allemaal wat vaker thuis moeten blijven.

Uiteraard preek in nu voor eigen parochie ;-)

Ik hoop dat je gelijk blijft houden gezien de ontwikkelingen in de Giro. En ook in het voetbal zie je inmiddels wekelijks duels worden uitgesteld ivm corona.

ivo001

Edit: Gevonden

Laatst gewijzigd
Kiggen

Ahhh zaterdag in de tijdrit gelijk geëindigd met de nr 3, maar door de tiebreaker net naast het ticket gegrepen.
Laatste ritten er zo dicht bij...

Budget & 15 +5 sub gemaakt: WF2020

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ticket voor Angliru gepakt vandaag!
Als Flipje niet gevallen was, had ik op zeker de hoofdprijs RVV gepakt.

ivo001

Heel zuur @kiggen

Gefeliciteerd @arjenzvob, dan zie ik je daar!

pirazzi

Laat maar.

Laatst gewijzigd
FrankSteenbergen

Wachtwoord voor de nog open Wielerflits subleague in het budgetspel is WF2020

ivo001

Het 15+5 spel was 5 teams in de poule waarvan 4 betaald. Als dit over een uur nog zo is stap ik misschien over naar een vollere subleague.

arjenzvob

Tot daar Ivo!

En me ingeschreven in de subleague Budget. Ik was de 10e (Ballondoshospital)

Laatst gewijzigd
Kiggen

'@ivo, iedereen heeft nu betaald. Maar zie dat je vertrokken bent, kun je nog terugkomen zodat we weer op 5 uitkomen? :)

arjenzvob

'@Kiggen Ik heb t 5e plekje ingenomen, ook de 10e plek in die andere Wielerflits.

Kiggen

'@arjenzvob Super!

pirazzi

Matthias Frank en Ilan van Wilder eerste uitvallers in Vuelta hoor ik op Sporza.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Misschien iets teveel sprinters gekozen in het Zweeler Vuelta budgetspel maar ik ga nu een dag genieten van het bovenaan staan! :)

Bertsu

Terecht. In de Giro bleek Sagan toch ook wel een must have, met Demare natuurlijk. Blijft best lastig inschatten

Timber

Sagan een must have valt best mee. Het budgetspel moet je vooral hopen op dat jouw klassementsrenners hoog eindigen. Zie ook de winnaar van het Tour de France budgetspel. Die had bijna de hele top tien in zijn ploeg en won daardoor op de laatste dag het spel.

pirazzi

Het niet hebben van Pinot en Dumoulin kan ook een voordeel zijn.

Bertsu

Nog even terugkomend op de Giro, Wielerflits is wel mooi 2e geworden in het budgetspel, toch een fijne 20 euro voor de eerste 5.

pirazzi

Oei Sam Bennett gestraft en teruggezet. Geen top 6 van de uitslag maar top 5 nu, scheelt 22 punten. Je zou maar op 22 punten een prijs mislopen aan het einde.

ivo001

Lijkt erop dat ik vandaag als nummer 5 het allerlaatste ticket pak :D

Mag ik morgen voor het eerst de finale spelen, en dat met 2 teams!

Wie van WF mag morgen ook mee doen?

Laatst gewijzigd
Bertsu

Nog nooit gelukt...

LyndaLid

Ik heb meegedaan, elk jaar tot nu toe...

Dit is echter het eerste jaar met echt succes!!! :)

FaasjeWilkes

Gefeliciteerd Lynda Lid! 2e, das niet mis. Knap dat je op Carthy bent gekomen na zijn iets mindere prestatie van gisteren. Ik had 2 tickets, maar geen succes. Teveel op safe gespeeld...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.