De Afvalkoers ! Klassiekerspel

1 2 ... 10 ... 17 18
Ab Normaal

Dat kan ook, maardan maakt het toch niet uit of het 1 of 2 wissels is? Of wil je er eventueel 5 uit halen en 4 er in?

Fondista

precies dat ja

Ceramiche Ariostea

Nog even terugkomen op de wissels. Er mogen maximaal 4 nieuwe namen na Omloop van het Hageland in het team komen. Of je hier nu 4,5,6 of 8 renners voor uithaalt maakt niet uit. Eigen Risico om na Hageland met bijvoorbeeld 22 ipv 24 renners te starten.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Fijn, bedankt Park.
Is inderdaad goed om te weten. Interessante optie.

Fondista

Precies, beter om dit vooraf helder te hebben dan tijdens het spel.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Ah, dat maakt het iets anders. Top, dank

kevinraar

wat gebeurt als we de 40 deelnemers niet halen? valt er dan de eerste wedstrijden niemand af?

Fondista

Die halen we echt wel.

rimenno

Team verzonden.

Ceramiche Ariostea

Laatste Update: Tot op heden heb ik 24 team verwerkt daarnaast staan er 4 goedgekeurde reserveteams klaar. Nog 21 uur voor de resterende 16 teams om de reservespelers op de bank te houden. Er is inmiddels voor een heel peloton aan renners gekozen en ik ben er vrij zeker van dat geen enkele renner meer in elk team staat dus het ziet er goed uit om met zijn allen tot een leuk spel te komen.

Ab Normaal

Mooi. Mijn team krijg je morgenochtend.

Onbekende gebruiker

Vannacht is het laatste dat ik doe op de verzendknop drukken, ok, een na laatste dan

Homme

Nog een vraag over de wissels: Met welke cq waarde reken je dan in het midden van het seizoen ?

Ceramiche Ariostea

'@Homme, Dat blijven onveranderd de waardes per 31-12-2019

zenzyvdb

Ik doe ook graag nog mee als er een plaats zou vrijkomen

Onbekende gebruiker

En verstuurd! Spannend, ben erg benieuwd naar de teams!

Ceramiche Ariostea

Update 08.15 31 januari 2020

Inmiddels 29 teams ontvangen, nog 11 te gaan van:

Sjonge Jonge, Platje, Wielervolger, Niels22, Gerardv, Ab Normaal, Leroy Idahor, Luuk Zuijderwijk, Reyn, TijmenCamps, Magnus Cort Nielsen

Laatst gewijzigd
Fondista

update gestuurd ivm startlijst Cadel Evans road race

Ceramiche Ariostea

'@fondista, wijzigingen bevestig ik per mail als ze verwerkt zijn maar ik heb je mail zien langskomen.

Platje

Ik was echt in de gedachte dat de deadline om 23.59uur was.. dat wordt geen productieve dag op het werk, maar de voorbereidingen zijn gedaan, nu nog de juiste tactiek bepalen en daarop in de voorlopige lijst met teveel renners strepen

Arry1337

Kan er niet ergens hier en daar een eendagskoersje bijgeplakt worden? Ik zou zo graag meedoen.. ben alle keren al te laat geweest voor de afvalkoersen van de grote rondes :/

BrackenRidgeCycling

Arry, i feel u pain, de eerste meegedaan daarna steeds to late

Ceramiche Ariostea

'@arry1337, brackenridge, Sorry guys, Ik heb het spel al vergroot van 22 naar 40 deelnemers. Ik kan helaas niet nog even 5 eendagskoersen erbij zetten om ook de reserves mee te kunnen laten doen, hoe frustrerend het voor jullie misschien ook is. Ik denk ook niet dat de deelnemers die een team hebben ingeleverd dit heel fijn zouden vinden aangezien zij rekening houden met 39 koersen ipv 45 koersen als ik ook de reserves laat meedoen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Team per mail verzonden.

Ceramiche Ariostea

Update 10.20 31 januari 2020

Inmiddels 31 teams ontvangen, nog 9 te gaan van:

Sjonge Jonge, Platje, Niels22, Gerardv, Leroy Idahor, Luuk Zuijderwijk, Reyn, TijmenCamps, Magnus Cort Nielsen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.