De Afvalkoers ! Klassiekerspel

1 2 ... 9 ... 17 18
kevinraar

Ik heb 2 dagen geleden mij team in gestuurd nog steeds geen reactie terug gekregen of me team goed gekeurd is of niet

Ceramiche Ariostea

'@Kevin, de goedkeuring staat al 2 dagen op de openingspagina.

Arry1337

Nvm

Laatst gewijzigd
ivo001

Als ik het zo tel zijn er 27 deelnemers die nog geen team hebben ingestuurd, ben benieuwd of 5 reserves genoeg gaat zijn

kevinraar

oh sorry wist ik niet dacht dat dat va pm zou gebeuren

Ab Normaal

'@Ivo
Tuurlijk wel, kwestie van de laatste afwegingen, kijken of er nog wat nieuws naar buiten sijpelt over deelnames, doelen enz.
En een laatste check up van het team.

kschiffmacher

Ik wil me wel als 6e reserve opgeven hoor...

John Berger

Na een flinke puzzel en toch nog heel wat verschillende versies van lijstjes met renners heb ik vanmiddag de 24 renners die het voor mij moeten gaan doen in de klassiekers definitief gemaakt. Morgen zal ik hem mailen.
Iedereen suc6 met de laatste loodjes.

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Nooit leuk als mensen namen gaan noemen van renners die ze wel of niet nemen. Hou dat voor na de deadline aub ;)

Ab Normaal

'@wielervolger
Helemaal mee eens!

John Berger

Sorry, bericht aangepast

Ab Normaal

Top John.

ivo001

Nu de startlijst voor de eerste wedstrijd wat completer lijkt ben ik weer gaan puzzelen.
96 renners op de shortlist, nu eens identificeren welke koersen mijn zwakste schakel gaan zijn.

Mathieu Moller

Team van park ontvangen!

John Berger

Team ingediend via mail

Rawolf

Ik heb mijn team weer aangepast en een nieuwe versie opgestuurd @park, als er niemand op zn snufferd gaat is dit de laatste :p

zeewolde

zojuist mijn team ingestuurd

Ceramiche Ariostea

Ik zie inderdaad wat teams en wat wijzigingen binnen druppelen. Ik probeer hier vanavond naar te kijken.

Ceramiche Ariostea

Voorlopig slechts 15 teams + 3 reserveteams aangeleverd en goedgekeurd. Nog minder dan 48 uur tot aan de deadline

Onbekende gebruiker

Ik zou me daar niet zo'n zorgen over maken. Broedende kippen moet je niet storen ;)

kevinraar

wat gebeurt er als er minder dan 40 deelnemers meedoen?

Ab Normaal

Ik ben er al een paar dagen bijna en hik steeds tegen een laatste dilemma aan. Ben tot nu toe over geen enkele oplossing tevreden.

Fondista

als ik bij het wisselmoment 2 renners inwissel voor 1 nieuwe, dan is dat 1 wissel, toch? Alleen heb ik dan in totaal 1 renner minder dan voorheen.

In ieder geval: team verzonden per mail.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

'@zoals ik hem heb begrepen is het dat het hoogste aantal telt: niet meer dan 4 erin, niet meer dan 4 eruit

Fondista

Er staat "max 4 nieuwe erin". Er staat niet "max 4 oude eruit". Er staat ook niet "een op een wisselen". Het is dan toch mijn eigen risico om 2 renners eruit te halen en er slechts een terug te zetten?

ik zag het als een optie om een dure renner te kunnen aanschaffen :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 9 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.