De Afvalkoers ! Klassiekerspel

1 2 3 4 ... 17 18
Ceramiche Ariostea

'@rawolf, aan de andere kant de Cadel Evans Ocean Race is de enige van 40 wedstrijden waar je kan anticiperen op een definitieve startlijst daarnaast is mijn inschatting dat daar een heel behoorlijk veld aan de start gaat staan.

Ab Normaal

'@Rawolf
Het beste team wint altijd :)
Alleen rijden in dat team niet noodzakelijkerwijs de beste renners.
Dat is nu het mooie aan de afvalkoers.

Platje

Mijn grootste uitdaging is het bestuderen van de rondes die de afgelopen 2 jaar niet in het klassiekerspel van scorito zaten..

Rawolf

San Sebastian word ook een lastig te voorspellen wedstrijd omdat het gelijk valt met de OS

kevinraar

is er iemand die samen met mij mee wilt doen?

Mathieu Moller

Zeker de latere koersen zijn nu nog echt niet te voorspellen, dus ik heb mijn team maar vast ingestuurd. Gematigd tevreden met dit team. Misschien als ik er morgen nogmaals naar kijk, dat ik het weer helemaal omgooi, maar voor de koersen verderop in het jaar is het echt nog koffiedik kijken qua deelnemersveld, dus daar valt niet heel erg op in te spelen.

BrackenRidgeCycling

Kevin duimpje omhoog

kevinraar

wil je samen met mij doen?

heb al 15 renners zou leuk zijn als je me help met de andere helft

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Wat als een renner niet in de cq-ranking staat? Is ie dan gratis?

Ceramiche Ariostea

'@tijmencamps, in principe zal deze renner dan 0 punten hebben maar zal onderdeel zijn van de 24

kevinraar

tijmen welke goede renner staat er niet in?

Poeksel

kevinraar, je weet dat als je mee mag doen, tijmencamps jouw tegenstander is? En als hij jou helpt, hij zelf minder kans heeft om te winnen? Dat zou dus niet slim van hem zijn.

Laatst gewijzigd
kevinraar

dat klopt ik ben op zoek naar goede renners met geen of weining punten met dit lage budget

Poeksel

Da's toevallig, ik ook!

kevinraar

als de 1 gevonden hebt wil jij die via pm naar mij sturen?

Sjonge Jonge

Dit worden nog 4 lange weken....

Poeksel

Als ik er eentje vind hoop ik dat ik de enige ben en hou ik die helemaal voor mezelf, kevin!

Rawolf

'@Kevinraar, inprincipe is dit een individueel spel? je kan wel offline hulp inschakelen natuurlijk :p. Aan een enkele renner heb je overigens sowieso niks, de verdeling binnen je selectie is veel interessanter.

Ik heb 90% nu staan na een ruim uur puzzelen maar wacht nog even met inleveren tot er meer bekend is over de startlijst van de cadel evans ocean race in elk geval.

kevinraar

ik heb ook al 15 renners heb nog 7711 budget over voor 9 renners

Platje

Je mag ook 15 renners nemen kevin, dan ben je klaar.. en dan kunnen je irritante vragen achterwege blijven.. sorry, maar bij de grote rondes of klassiekerspel met scorito stel je altijd heel veel vragen en dat is prima uiteraard maar dit is een ander spel/topic waarbij ieder voor zich speelt en er meer vragen/opmerkingen zullen zijn over de verdeling/verschillende koersen enzo..
Misschien ben ik de enige met deze mening, dan bij deze mijn excuses en zal ik erover heen (proberen te) lezen en er in ieder geval niet meer op reageren

kevinraar

sorry man zal er proberen op te leten

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kevinraar ben het wel eens met de rest... dit spel moet je echt zelf proberen uit te vogelen.

kevinraar

ok ga proberen het zelf te doen

Ceramiche Ariostea

'@kevin , ook vanuit de organisatie om even jouw ideeen en vragen in het topic voor je te houden. dit is een nieuw spel waar het juiste wiel nog voor moet uitgevonden worden.ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat de juiste tactiek/verdeling voor dit spel gaat worden. Daarnaast zit ik er niet op te wachten dat we aan pagina 20 toe zijn als de Cadel Evans race gaat starten. Dat maakt het natuurlijk ook wel weer leuk. ik heb vanmiddag zelf zitten puzzelen en kwam nog nooit echt lekker uit.

Laatst gewijzigd
M@thijs

Vraagje aan deelnemers die vaker dit soort spellen doen.
Hoe groot is het belang van kleine rondes zoals le samyn. Is dit meer een geluksronde of zijn deze rondes juist extra van belang?

1 2 3 4 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.