Zeker de latere koersen zijn nu nog echt niet te voorspellen, dus ik heb mijn team maar vast ingestuurd. Gematigd tevreden met dit team. Misschien als ik er morgen nogmaals naar kijk, dat ik het weer helemaal omgooi, maar voor de koersen verderop in het jaar is het echt nog koffiedik kijken qua deelnemersveld, dus daar valt niet heel erg op in te spelen.
'@Kevinraar, inprincipe is dit een individueel spel? je kan wel offline hulp inschakelen natuurlijk :p. Aan een enkele renner heb je overigens sowieso niks, de verdeling binnen je selectie is veel interessanter.
Ik heb 90% nu staan na een ruim uur puzzelen maar wacht nog even met inleveren tot er meer bekend is over de startlijst van de cadel evans ocean race in elk geval.
Je mag ook 15 renners nemen kevin, dan ben je klaar.. en dan kunnen je irritante vragen achterwege blijven.. sorry, maar bij de grote rondes of klassiekerspel met scorito stel je altijd heel veel vragen en dat is prima uiteraard maar dit is een ander spel/topic waarbij ieder voor zich speelt en er meer vragen/opmerkingen zullen zijn over de verdeling/verschillende koersen enzo..
Misschien ben ik de enige met deze mening, dan bij deze mijn excuses en zal ik erover heen (proberen te) lezen en er in ieder geval niet meer op reageren
'@kevin , ook vanuit de organisatie om even jouw ideeen en vragen in het topic voor je te houden. dit is een nieuw spel waar het juiste wiel nog voor moet uitgevonden worden.ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat de juiste tactiek/verdeling voor dit spel gaat worden. Daarnaast zit ik er niet op te wachten dat we aan pagina 20 toe zijn als de Cadel Evans race gaat starten. Dat maakt het natuurlijk ook wel weer leuk. ik heb vanmiddag zelf zitten puzzelen en kwam nog nooit echt lekker uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.