Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

« 1 2 3 4 ... 100 101
Charlie33

Met nog enkele weken tot Omloop Het Nieuwsblad, begint de klassiekerkoorts langzaam toe te nemen
Scorito heeft ook dit jaar weer een wielerpool rond de klassiekers.

Ajvenema

Kom maar door, wat zijn de musthaves? Jurgen Roelandts alweer op de radars?

hartstikkebedankt

Doe mij maar Boasson Hagen

Soto

Scheldeprijs is eruit gehaald
Brabandse Pijl en Brugge - De Panne zijn toegevoegd

Pim96

Leuk leuk, mijn lijstje met renners ligt al klaar. Toch zijn de klassiekers soms lastig te voorspellen.
Heuvelklassiekers dan makkelijker dan de kasseien.

nathancouw

Is Kevin al gespot op de wegen van wielerflits?

Jasperdewaal11

Hoe weet je dat de scheldeprijs eruit is gehaald ? Had ook liever die Eschborn rit eruit gehad.

Soto

Twitter

M@thijs

1 van de koopjes word cavendish als hij goedkoop is.

Jasperdewaal11

ohja thanks ik zie het dat worden meer races coveren maar wel leuker!

user27296

Yes, eindelijk kunnen we weer! Yippie

maurice_14

Gezelligheid! Ben inderdaad ook benieuwd naar de Ritten en prijzen dit jaar... Succes en veel plezier.

user27296

Het zal moeilijk kiezen worden uit mijn lijst:

E.f pro cycling
Lotto
Quickstep
Bahrain
CCC
Jumbo
Fenix
Sunweb
Trek
Uae

Grtz

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ja, gaan we dit jaar toch gewoon Cavendish weer hypen? Ze kunnen daar beter voor Bauhaus gaan:)

user27296

Ja cavendish is een goeie keuze

Jori

Kijkende naar de seizoensstart, klinkt het grootste fiasco van vorig jaar wel weer interessant: Nacer B.

Yskoud

MvdP zou het wel eens goed gaan doen. Koopje van 6 miljoen denk ik.

user27296

Volgens mij gaat sunweb verrassen

hartstikkebedankt

Het ene jaar is het ander niet

John Berger

Nog nooit meegedaan met scorito. Is dit spel gratis?

FritsvanHoefelen

Neen

ivo001

Het was vroeger wel gratis, maar sinds een jaar of 2 kost het een kleine bijdrage. Vanwege hun groei hadden ze meer personeel nodig die ook niet gratis werken meen ik. De oprichter heeft het ooit uitgelegd in een video of bericht.

Pim96

10 euro per jaar is het me echt meer dan waard. Dan kan je meedoen aan alle spelen. Weken van tevoren lijstjes maken voor tennis, wielrennen, darten en voetbal. Uren tijd die ik er soms insteek.
Begin zelfs formule 1 (geen fan) te waarderen door het maken van een team. Geeft gewoon extra spanning bij elke sport. Dus John Berger, zeker doen.

John Berger

Ik heb mij geregisteerd. Als ik morgen een team wil maken voor dit spel zal ik wel bericht krijgen dat ik moet betalen voor het spel. Hoe verloopt de betaling?

Ab Normaal

'@John
Ken je Sportpools? Helemaal gratis. De voorjaarsklassiekers is minder leuk dan bij Scorito, maar de andere wielerpools zijn minstens zo leuk!

« 1 2 3 4 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.