Volgens mij is er toch nog heel weinig bekend over de programma's van de renners? Verder is het ook altijd even afwachten met valpartijen en ziektes (vorig jaar ziektegolf door Dimension Data/NTT met Valgren, EBH etc. en valpartij van Stuyven) die ook altijd grote rol spelen. En de prijs is ook nog niet bekend, ook nog wel een factor.
Verder denk ik dat het (scorito-)palmares van Gilbert voor zich spreekt, maakt niet uit voor welke ploeg hij rijdt.
Overigens moet ik mijzelf eigenlijk nog in alles verdiepen, te beginnen eigenlijk met de parcourswijziging van Kuurne en of dat nog een (halve-)sprinterkoers blijft.
GvA zeker goedkoop, maar heeft nu ook Trentin in de ploeg die nog ietsje beter sprint.
Sagan rijdt 3 koersen minder dan GvA (Omloop, Kuurne, AGR, LBL vs DDV), maar heeft ze wel goed geclusterd zitten. En vorig jaar hamerde die ziekte er toch wel in.
DQS zijn wel alle renners duur zeg. Dacht het koopje Steimle te zien, maar die lijkt voorlopig amper een kans te krijgen in de scorito koersen en heeft juist de kleine koersen zoals Le Samyn.
Qua parels, ik zie vooral zwaar geblesseerde renners van 500.000 die normaliter ideaal waren. In de 750.000 categorie zie ik wel een aantal bijzonder aantrekkelijke namen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.