Bagagedrager Spel: Parijs-Nice 2020

1 2 3 4 5 6 7
Ceramiche Ariostea

5 Teams binnen de 1.37. De etappe leent zicht voor nog flink wat verschillen bergop. Eens kijken of er ook 5 verschillende renners door de top 5 genomen gaat worden of het toch tot maar 1 of 2 renners beperkt gaat blijven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vrees het laatste

Gerrit Glomser

Het team van Gerrit Glomser is tegelijk met Bahrein vertrokken naar huis. Ook in de laatste etappe zal er dus niet achterop gesprongen worden.

SvenVDB

Ik zal ook vandaag de deadline verleggen naar de start van de rit (09u50). Zo kan iedereen nog rekening houden met eventuele renners die vandaag niet van start zouden gaan.

Rond 15u kennen we de winnaar!

Succes.

SvenVDB

De renners voor vandaag:

Ab Normaal - Sergio Higuita
Erveedeee - Sergio Higuita
Gerrit Glomser - geen renner gekozen
Jappe666 - Nairo Quintana
Jappe666 met Sagan - Nairo Quintana
Kievit - Nairo Quintana
Matthieu Moller - Sergio Higuita
Mithrandir - Sergio Higuita
Nick Vermeulen - Thibaut Pinot
Park111982 - Nairo Quintana
Peter Post Forever - Sergio Higuita
Platje - Pierre Latour
Rahimns - Sergio Higuita
Rawolf - Sergio Higuita
Reyn - Nicolas Edet
Rimenno - Nairo Quintana
Silent Hill - Sergio Higuita
SvenVDB - Romain Bardet
Wielervolger - Nairo Quintana
Zeewolde - Vicenzo Nibali
Zwartebroekengeletrui - Aurelien Paret-Peintre

SvenVDB

De top 5:

1 Zeewolde 22:46:51 (Vicenzo Nibali)
2 Silent Hill +00:21 (Sergio Higuita)
3 Jappe666 met Sagan +00:33 (Nairo Quintana)
4 Mithrandir +00:38 (Sergio Higuita)
5 Peter Post Forever +01:37 (Sergio Higuita)

Drie verschillende renners uit de top3, wellicht zal één van deze drie ons spel winnen.

Spannend!

zeewolde

Mijn afwijkende keus om Higuita gisteren in te zetten leverde een paar seconden tijdwinst op, maar die kan ik vandaag dubbel en dwars aangesmeerd krijgen.
It's all in the game. Wel spannender zo.

Ceramiche Ariostea

Aangezien Jappe666 buiten mededinging is, denk ik dat Silent Hill met Sergio Higuita aan het langste eind gaat trekken. Persoonlijk vind ik de haai wel een verrassende keuze van Zeewolde.

Rawolf

Rahimns heeft dezelfde renner als ik dus de truien buiten bereik

Silent Hill

Quintana was mijn eerste keus, maar ik dacht dat ook Zeewolde voor hem ging gaan, waardoor ik wel iemand anders móest nemen. Niet dus. Benieuwd wat het zal geven.

Van een podiumplaats ben ik in elk geval al zeker.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Daarnaast moet ik nog even zeggen dat ik dit eigenlijk echt een leuk spel vind en dat het voor mij voor herhaling vatbaar is en daarnaast ook zeker uitbreidingsmogelijkheden heeft.

Poeksel

"...en Paret-Peintre (AG2R) zetten het peloton op 1 minuut."

Goeie Zwartebroekengeletrui!

Gerrit Glomser

Zeker een zeer leuk spel. Je moet bij te drukke tijden echter wel ruim van tevoren een renner hebben ingediend, want anders kan het helemaal mis gaan.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Edet al 24 punten gesprokkeld voor de bergtrui. Reyn wint het bergklassement denk ik.

SvenVDB

'@Park: Bedankt, ik wil dit zeker nog eens organiseren. Als er nog eens een deftige koers op het programma staat, laat ik het weten!

Ik wacht nog even de volledige uitslag af. Ik kan al wel zeggen dat Reyn inderdaad het bergklassement wint en Rimenno het puntenklassement!

Reyn

Yes, na een dramatisch begin van PN, toch nog op de valreep het bergklassement gewonnen. Deze bolletjestrui gaat uiteraard in de, overigens nog lege, prijzenkast van Team Reyn. Helaas mogen we voorlopig op geen enkele bagagedrager meer meefietsen. Maar we blijven natuurlijk wel de conditie onderhouden, zodat we ervoor klaar zijn als de koers weer mocht beginnen
Dank aan SvenVDB voor de organisatie.

SvenVDB

Het eindresultaat. Onze allereerste winnaar van het Bagagedrager spel is Zeewolde. Hij bleef Silent Hill nipt voor met slechts 21 seconden voorsprong, Mithrandir volgde op 38 seconden. Het klassement voor de groene trui was ook enorm spannend, Rimenno won hier nipt voor Rahimns en Rawolf. De bollentrui werd overtuigend gewonnen door Reyn, die zo zijn deelname toch nog kleur gaf.

Proficiat aan alle deelnemers. Jullie kunnen al vast een strijdplan voorbereiden voor een volgende editie. Tot binnenkort!

Geel:
1 Zeewolde 3:14:48
2 Silent Hill +00:21
3 Mithrandir +00:38
4 Peter Post Forever +01:37
5 Wielervolger +02:11
6 SvenVDB +04:12
7 Rimenno +06:17
8 Matthieu Moller +06:18
9 Kievit +06:47
10 Park111982 +06:51
11 Erveedeee +10:42
12 Jappe666 +12:00
13 Rawolf +13:12
14 Rahimns +13:57
15 Ab Normaal +15:24
16 Nick Vermeulen +24:52
17 Platje +32:09
18 Reyn +35:02
19 Zwartebroekengeletrui +35:04
20 Gerrit Glomser +52:06
21 Jappe666 met Sagan 3:14:15

Groen:
1 Rimenno - 49
2 Rahimns - 48
3 Rawolf - 47
4 Zeewolde - 45
5 Jappe666 met Sagan - 41
6 Jappe666 - 32
7 Park111982 - 31
8 Platje - 26
9 Ab Normaal - 24
9 Erveedeee - 24
9 Mithrandir - 24
9 Silent Hill - 24
13 Kievit - 20
13 Wielervolger - 20
15 Peter Post Forever - 17
16 Gerrit Glomser - 12
16 Matthieu Moller - 12
18 Nick Vermeulen - 9
18 SvenVDB - 9
20 Reyn - 6
21 Zwartebroekengeletrui - 5

Bollen:
1 Reyn - 25
2 Nick Vermeulen - 11
2 Park111982 - 11
2 Rahimns - 11
2 Rawolf - 11
2 Rimenno - 11
7 Jappe666 - 10
7 Jappe666 met Sagan - 10
7 Kievit - 10
7 Wielervolger - 10
11 Mithrandir - 7
11 Peter Post Forever - 7
11 Zwartebroekengeletrui - 7
14 Ab Normaal - 4
14 Erveedeee - 4
14 Matthieu Moller - 4
14 Silent Hill - 4
14 Zeewolde - 4
19 Gerrit Glomser - 1
20 Platje - 0
20 SvenVDB - 0

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

Uiteindelijk wel mooi in de top 10 geëindigd, maar verder een vrij anonieme ronde. Volgende keer ga ik voor de top 5.
Bedankt voor de organisatie, Sven, en uiteraard gefeliciteerd aan Zeewolde.

Ceramiche Ariostea

Bedankt voor het organiseren SvenVDB, zelf merk ik dat de nevenklassementen mij niet echt kunnen interesseren en dat ik op zijn Leipheimer, Mollema of Ten Dam dat plaatsje in de top 10 wil hebben, dat is net aan gelukt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Pas als je ver achter staat in het AK misschien wel... Ik ben ieder geval blij met mijn prestaties in de nevenklassementen

zeewolde

Bedankt voor de felicitaties, en SvenVDB super bedankt voor de organisatie.
De haai heeft het toch gered vandaag al was inderdaad Quintana een betere optie geweest zoals Silent Hill al aangaf.
Gelukkig bleef Nibali op de bagagedrager bij Higuita zitten en kon hij voor mij de meubelen redden.
Helaas nu allemaal in quarantaine tot ... wie zal het zeggen... Dauphine of Ronde van Zwitserland ?

Mithrandir

Leuk spel!
Ik doe de volgende keer weer mee.
Bedankt voor de organisatie.
Zeewolde gefeliciteerd.

Silent Hill

Goed gereden, Zeewolde. Proficiat. Enkele mooie keuzes gemaakt, dus verdiend gewonnen.

En de max dat je dit spel vanonder het stof haalde, Sven. Hopelijk wordt het nu wel een blijver. Top spel, idem organisatie !

rimenno

Zeewolde en Reyn proficiat.
SvenVDB Thnx.
AK lijkt mij 1e keus,maar naar misser kunnen andere Klassementen toch interessant zijn.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Vond het een leuk spel, subklassementen zoals Groene en Bollentrui vind ik een mooie toevoeging

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.