Quotes raden XV

1 2 ... 13 ... 45 46
Spruch

Nee, wel weer linken.

simplex

Vansummeren?

ZwartebroekengeIetrui

Vanmarcke?

billi

Leipheimer?

Materazzi

Martijn Maaskant

Spruch

Nee, wel weer linken.

Laat ik het vervolg van de quote geven: "En dat is mij overkomen, want vanaf mijn eerste koers ... voelde ik me erg goed. De benen voelden echt goed aan, en dat stelde me in staat vanaf het begin van het seizoen heel goede resultaten te rijden."

De quote gaat overigens niet over dit seizoen.

Laatst gewijzigd
simplex

Raymond Kreder?

kartje

Hoogerland?

Spruch

Nee, nog steeds niet. Wel weer linken.

simplex

Michel Kreder?

Spruch

Bingo Simplex! Kreder zei dit in een Frans interview in het voorjaar van 2012, na zijn overwinningen in de Ronde van de Middellandse Zee.

simplex

Nou Spruch, dit is wel een "de aanhouder wint", hoewel ik eigenlijk al wilde opgeven. De Garmin link zat er na de eerste beantwoording al in en al mijn antwoorden waren daar op gericht. Zelfs een Maaskant die al weg was. Toen bleek dat het toch om Garmin renners ging a dit al eerder zeiden en dus weg zouden kunnen zij, kwam ik direct bij de broers Kreder uit.
Kreeg gelukkig de kans om ze beiden in te zetten.

Ik zoek vermoedelijk morgenavond een nieuwe.

@kartje Je "komaan simplex" heeft de doorslag gegeven. :p

KevinJoosen

Edit redactie: Je hebt een eigen topic geopend. Daar graag vervolgen.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@simplex
Een verdiend punt wat mij betreft, gezien het feit dat je de hele tijd op het spoor van Garmin zat en ook broer Raymond noemde. De aanmoediging van kartje heb ik laten staan, dat soort zaken werken vaak motiverend ;).

simplex

billi 2
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
Spruch 2
Nobrakes 1
kartje 1
simplex 1

"Ik moet mezelf niet te veel druk opleggen en................."
"Word ik een klassementsman of neem ik genoegen met een dienende rol? "

Sagan=hulk

Konig?

simplex

Helaas Sagan=hulk

billi

Eddy Schepers?

simplex

Nee billi het is ginne Eddy

kartje

Zie nu pas dat je het punt had proficiat, aanmoedigingen werken ;)

Formolo?

billi

uhhhh, dan is het niet Eddy Planckaert ....

ik ga voor Willy Planckaert

Spruch

Steven Kruijswijk?

simplex

Inderdaad Spruch je hebt hem snel en dat was ook de bedoeling. Actueel en niet te moeilijk ;)
De quote is van vorig jaar vóór de Giro, maar hij heeft onlangs hier via WF met ongeveer identieke bewoordingen dit zo nog eens herhaald.

Spruch

Zo, dat is inderdaad snel. Ik herinnerde me de uitspraak van dit jaar, die had ik gelezen, al stond me idd bij dat die in wat andere bewoordingen was. Maar nooit geschoten is mis, en dit keer dus raak!

Spruch 3
billi 2
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
Nobrakes 1
kartje 1
simplex 1

Dit is toch wel een beetje mijn euvel. Elke editie schiet ik goed uit de startblokken, maar dan op een gegeven moment lukt het niet om dat een vervolg te geven. Kijken of ik dat dit keer wel kan en mee kan blijven doen voor de 1e plek.

Nieuwe quote:

'Het eerste deel van het seizoen is gericht op twee doelen, en dat zijn Parijs-Nice en de Ronde van Romandië. Daarna zal ik een kleine pauze houden. In Parijs-Nice gebeurden mooie dingen, maar ik maakte ook een grote fout, dankzij welke ik ervaring op heb kunnen doen.'

Laatst gewijzigd
simplex

Richie Porte?

1 2 ... 13 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.