Quotes raden XV

1 2 ... 14 ... 45 46
Spruch

:), je bent te snel simplex. De tekst waar jij op hebt gereageerd was mijn eigen quote, die ik over dit spelletje maakte. Maar hij had ook van Porte kunnen zijn. Ik was echter nog even bezig met het opzoeken van een nieuwe quote, vandaar dat er achter de dubbele punt nog geen tekst stond. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten. Extra grappig is dat Porte ook de revue is gepasseerd, maar die heeft het uiteindelijk niet gehaald... Je mag dus nog een poging wagen, want de eerste poging heb je gedaan zonder dat de daadwerkelijke quote er al stond.

simplex

;) Spruch. Moe je eens kijken hoe klein het verschil kan zijn tussen een eigen opmerking en een echte wielerquote.
Deze editie moet dan toch voor jou kunnen worden. Gewoon alert blijven en af en toe hopen dat je eerder bent dan de concurrentie. Ik draai trouwens in juni ook minder mee vanwege vakantie.

De quote is van Lieuwe Westra?

Spruch

'@ simplex
Klopt, de paralellen zijn snel getrokken. Elke editie heb ik wel een dipje, net als Porte tijdens een grote ronde ;).

Helaas, Lieuwe is het niet.

billi

Contador?

simplex

Tom Jelte Slagter?

Spruch

Nee, deze twee zijn het niet. Maar ik zie wel de eerste link.

Sagan=hulk

Bardet?

billi

Kelderman?

Spruch

Nee, deze twee zijn het ook niet.

simplex

Talansky?

Spruch

Ja, simplex! Dat is wel de juiste Garmin-man. Talansky gaf dit aan in een interview uit 2013.

simplex

Spruch 3
billi 2
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
simplex 2
Nobrakes 1
kartje 1

Dat was al weer een snelle ronde ;)
Nog maar een keer?

“In de basis komt het er op neer dat ik het voor mezelf wat spannender wil maken. Bij mijn voorlaatste ploeg bleef ik ook graven. Dat wil ik weer gaan doen”.

Spruch

Stef Clement?

billi

P Sagan?

simplex

Begint zo op een snel één-tweetje te lijken, Spruch ;)

Stef Clement zei dit o.a. in een interview dec. 2014 na zijn overgang van Belkin naar IAM
Stef heeft wel vaker kenmerkende uitspraken. De volgende heb ik al eens eerder hier geplaatst

“Ik heb een geweldige tijd gehad bij die ploeg, maar die warme deken moet er even af. Er zijn bedrijven die de verwarming op 18 graden zetten. Dan gaat het personeel harder werken. “

Laatst gewijzigd
Spruch

Deze uitspraak kwam me bekend voor, ik denk dat ik hem gelezen heb. En met Bouygues Telecom en IAM paste het ook precies bij Clement. Volgende quote volgt ws morgenavond.

kartje

Heb een halve dag niet gekeken en er zijn al 3 opgaves gepasseerd :)

Spruch

Spruch 4
billi 2
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
simplex 2
Nobrakes 1
kartje 1

Het duurde iets langer, maar dan toch de nieuwe quote:

'Er zijn veel kandidaten voor de Vuelta, omdat iedereen weet dat het een heel goede voorbereiding voor het wereldkampioenschap is.'

Laatst gewijzigd
billi

Joaq.Rodriguez?

simplex

Marc Sergeant?

Spruch

Nee, wel een link.

kartje

Valverde

Laatst gewijzigd
Spruch

Nee, geen link.

Sagan=hulk

Riis?

Spruch

Nee, niet goed.

1 2 ... 14 ... 45 46

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.