:), je bent te snel simplex. De tekst waar jij op hebt gereageerd was mijn eigen quote, die ik over dit spelletje maakte. Maar hij had ook van Porte kunnen zijn. Ik was echter nog even bezig met het opzoeken van een nieuwe quote, vandaar dat er achter de dubbele punt nog geen tekst stond. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten. Extra grappig is dat Porte ook de revue is gepasseerd, maar die heeft het uiteindelijk niet gehaald... Je mag dus nog een poging wagen, want de eerste poging heb je gedaan zonder dat de daadwerkelijke quote er al stond.
;) Spruch. Moe je eens kijken hoe klein het verschil kan zijn tussen een eigen opmerking en een echte wielerquote.
Deze editie moet dan toch voor jou kunnen worden. Gewoon alert blijven en af en toe hopen dat je eerder bent dan de concurrentie. Ik draai trouwens in juni ook minder mee vanwege vakantie.
De quote is van Lieuwe Westra?
Begint zo op een snel één-tweetje te lijken, Spruch ;)
Stef Clement zei dit o.a. in een interview dec. 2014 na zijn overgang van Belkin naar IAM
Stef heeft wel vaker kenmerkende uitspraken. De volgende heb ik al eens eerder hier geplaatst
“Ik heb een geweldige tijd gehad bij die ploeg, maar die warme deken moet er even af. Er zijn bedrijven die de verwarming op 18 graden zetten. Dan gaat het personeel harder werken. “
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.