De nieuwe stand:
Spruch 6
simplex 3
billi 3
Ti-raleigh 2
Sagan=hulk 2
komaankartje kartje 2
Nobrakes 2
De nieuwe quote:
"Ik heb een goede winter achter me, denk ik. Ik ben de competitie een maand later begonnen dan normaal, doordat ik niet naar Australië ben geweest. Dat is wel gunstig voor mij geweest, omdat ik niet de kou heb moeten overwinnen bij terugkeer in Europa. Ik heb mooi weer gehad en de omstandigheden om te trainen waren goed. Daarna heb ik weinig aan mijn voorbereiding veranderd. Ik ben vooral veranderd van ploeg en ik voel me goed bij
Misschien een domme vraag, maar de laatste tijd lijkt er steeds meer sprake van directe en indirecte links in de beantwoording.
Ik blijf het verschil vaak moeilijk zien. Is er een soort "definitie"van?
Onlangs bij Tuft was zelfde nationaliteit als Hesjedal een duidelijke directe link.
Maar hoe moet je bijv. zelfde ploeg of eerder bij die ploeg gereden zien als link?
Op gebied van uitslagen of deelname aan dezelfde koers als een directe of indirecte link is ook vaak moeilijk te in te schatten.
Hanteren jullie hierbij min of meer een zelfde definitie van direct of indirecte link?
Ik vraag dat voor meer duidelijkheid en omdat het soms lang kan duren voordat je enigszins gerichter kan zoeken. En dus niet teveel tijd nodig hebt en wellicht het spel wat meer vaart blijft houden?
Het goede antwoord is nog niet gegeven.
@simplex Ik vind dat soms ook lastig. Had gister een hele post opgesteld om mijn manier van hanteren een beetje uit te leggen, was de batterij van mijn telefoon op en dus de hele post weg. Vanavond probeer ik kort uit te leggen hoe ik het doe, maar ja, de spelregels zeggen er niks over, dus anderen kunnen het prima anders hanteren. Dat is misschien ook wel juist leuk, want dat maakt het zoeken wat lastiger?
'@allen
directe link/indirecte link, ik heb dat laatst nogal benadrukt, sorry daarvoor :p
maar de situatie leende zich daar op dat moment uitstekend voor, vanwege de vele indirecte links, die een mogelijke aanwijzing gaven zodat er ook in de goede richting werd gedacht
in dat geval betrof het in dezelfde 'ploeg' gereden hebbende, direct - zelfde jaar, indirect - niet hetzelfde jaar, maar dat wil niet zeggen dat direct en indirect elke keer dezelfde betekenis hebben, dat is aan de interpretatie van de spelers
dus definitie, helaas, in mijn geval niet ...
de volgende keer (als die komt ...... ) gebruik ik andere aanwijzingen, heb al een idee ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.