De Afvalkoers: Scorito Grand Tour

1 2 3 4 ... 7 8
BigApple

Doe graag mee

Wienk33

Ik doe graag mee

Ceramiche Ariostea

En het spel zit vol, vanaf nu kan er alleen nog aangemeld worden voor de reserveplaatsen. Succes met puzzelen voor de 22 ingeschrevenen.

zeewolde

Jammer gemist vandaag. Eerste reserve dan maar ?

Sjonge Jonge

Team verzonden

jappe666

Ik wil wel reserve :-)

Ceramiche Ariostea

Inmiddels heb ik 8 team goedgekeurd in Excel staan. De overige 14 deelnemers hebben nog tot zaterdag 13.00 om een team aan te leveren.

@hartstikkebedankt - Het ingeleverde team is afgekeurd ( Zie PM ). Graag aanpassen en retour sturen.

Ab Normaal

Ik vind het zeeeeer lastig. Juist omdat het een script is.
Denk je met wielerkennis soms een goedkope renner te hebben die goed gaat scoren, hier verwacht ik juist vaak de geijkte, en dus dure, namen.

Rawolf

Wie heeft eigenlijk in het leven geroepen dat het in een script is? Mij lijkt het logischer als ze renners bepaalde waardes geven en dan een simulatie draaien op basis van kansberekening.

SvenVDB

Mijn team is ook verstuurd. Ik ben benieuwd!

Peter Post Forever

Team verstuurd

nasibal

Ha Park,

Ik vind het rete lastig en helaas er nog niet echt voor kunnen gaan zitten. Ik wil dat vanavond doen, mijn team komt er in ieder geval sowieso nog aan voor de deadline!

wesley1983

'@Nasibal: benieuwd wie het verste komt, jij of EendT :-)

Ceramiche Ariostea

Alle ingestuurd teams tot en met 19.30 1 mei 20.20 verwerkt en goedgekeurd.

20 teams ontvangen, nog 2 spelers die hopelijk vanavond met een krat pils of morgenochtend met een kan espresso de laatste puzzelstukjes in elkaar leggen. Deadline 2 mei 2020 13.00

Ontbrekende teams:

Poeksel, Platje

Laatst gewijzigd
Rawolf

ik heb zojuist mijn team ingeleverd

Ab Normaal

Het mijne volgt zodra ik dat krat pils op heb :)

Wielervolger

Mijn team is verstuurd!

nasibal

Even een technisch vraagje:

Stel ik lever een team van 12 renners en precies 8000 punten in. Krijg ik dan bonuspunten?

Ceramiche Ariostea

'@nasibal, helaas zit die gunst er niet in 😁

nasibal

Een eervolle vermelding misschien? :D

Rawolf

Een eervol afscheid want met 8000 punten ga je geen gelijkspel overleven :p

nasibal

Ik doe ook niet aan gelijkspel, alleen winst :D

Ab Normaal

Bier op, team verzonden!

Platje

'@zeewolde je mag mijn plek innemen, helaas wat omstandigheden die mij hebben belet er de afgelopen dagen naar te kunnen kijken.. succes allemaal met dit mooie spel

Ceramiche Ariostea

Dank voor je bericht Platje, @Zeewolde jij mag de plaats van Platje dus innemen.

Ik heb alle teams inmiddels ontvangen. Ik zal ze nog niet publiceren omdat de deadline nog loopt maar om vast wat activiteit te creëren. Wat is de top 5 meest gekozen renners ?

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.