QUOTES RADEN XXI

1 2 ... 19 20 21 22
Maillot à Pois

Een eerste tip:
De gezochte renner is nog actief, de kampioen over wie hij het heeft niet meer.

Julius9K

André Greipel over Marcel Kittel

Maillot à Pois

Een tweede tip:
Beide renners zijn landgenoten, maar geen Duitsers.
De kampioen waarover onze gezochte renner het heeft, is zowel wereldkampioen als winnaar van de Tour de France geworden.

BlingSagan

Julian Alaphilippe over Bernard Hinault ?

Teeke_de_Kapper

Dan Martin over Stephen Roche?

Maillot à Pois

Enkele leuke pistes!
Maar de uitspraak volgde wel degelijk in een interview nadat onze gezochte, nog actieve, renner de kampioen in kwestie verslagen had.
Met andere woorden, jullie moeten deze kampioen in een iets recenter verleden zoeken dan Bernard Hinault en Stephen Roche.

ZwartebroekengeIetrui

Rohan Dennis over Cadel Evans?

Rebellin

Christopher Froome over Bradley Wiggins

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Richie Porte over Cadel Evans ?

Teeke_de_Kapper

Rohan Dennis ?

Teeke_de_Kapper

Sorry, Dennis is al genoemd, had ik niet gezien......

Maillot à Pois

Jullie komen dichterbij:
de kampioen is gevonden, de renner die de uitspraak deed nog niet.

Een beetje extra context:
De renner deed de uitspraak na afloop van een rit in een grote ronde waarin hij in de leiderstrui startte.
De overheersende verwachting bij kenners was dat hij zijn trui ging moeten afgeven aan de kampioen.
Hij won de rit echter en verstevigde zijn leidersplaats; de kampioen in kwestie werd uiteindelijk pas derde.

Teeke_de_Kapper

Michael Matthews?

AlexAnoniem

Thomas over Froome?

Edit: Over het niet meer actief zijn heen gelezen

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Punt voor Teeke!

Michael Matthews deed deze uitspraak nadat hij in de Giro van 2014 in de rit naar Montecassino Tim Wellens en Cadel Evans versloeg.

Teeke_de_Kapper

Nieuwe stand:
4 Teeke_de_Kapper
3 Julius9K
3 Jappe666
3 Rico
3 hartstikkebedankt
2 Wielervolger
2 WCEendT
2 ZwartebroekengeIetrui
1 Rahimns
1 Wheely
1 BlingSagan
1 Rawolf
1 Maillot à Pois

Op de vraag hoe het in de kopgroep liep, antwoordde de quoter:
Tja, er zaten drie renners van Ineos bij en dan moet je kijken voor wie van de drie ze rijden en zelf rijd je dan natuurlijk niet op kop. Door hun tempo vloog bergop alles uit elkaar. Uiteindelijk waren we nog met z'n vieren over, en ik zag, dat de andere drie er tamelijk door zaten. Vooral de favoriet van Ineos was behoorlijk uitgeput. Dat was het moment waarop ik tegen mezelf zei: nu moet ik het proberen. Als ik op de top tien of vijftien meter voor lig, krijgt hij me niet meer pakken. Waren we samen aangekomen, zou hij waarschijnlijk hebben gewonnen, want kort voor de meet ging het weer omhoog en op korte beklimmingen is hij een van de beste.

ZwartebroekengeIetrui

Lennard Kämna?

Teeke_de_Kapper

wow zo snel...inderdaad Lennard Kämna zei dit na winst in de Touretappe vorig jaar naar Villard-de-Lans. Richard Carapaz werd daar tweede. Punt voor Zwartebroekengeletrui.

ZwartebroekengeIetrui

Nieuwe stand:
4 Teeke_de_Kapper
3 Julius9K
3 Jappe666
3 Rico
3 hartstikkebedankt
3 ZwartebroekengeIetrui
2 Wielervolger
2 WCEendT
1 Rahimns
1 Wheely
1 BlingSagan
1 Rawolf
1 Maillot à Pois

"Ik ben een allrounder, ik wil ontdekken wat ik echt leuk vind en waar ik echt goed in ben. Kijk naar de renners op het hoogste niveau die kunnen alles echt goed. Een van Aert bijvoorbeeld sprinten in de Tour voor de ritzeges, tegelijk rijdt hij een berg op voor Roglic en zijn tijdrit is ook verschrikkelijk goed. Ik denk dat het elkaar aanvult en ik wil daar ook mee doorgaan."

Percido

Quinn Simmons?

Maillot à Pois

Marco Brenner?

BlingSagan

Tom Pidcock ?

Julius9K

Xandres Vervloesem

Teeke_de_Kapper

.

Teeke_de_Kapper

Jonas Vingegaard?

1 2 ... 19 20 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.