QUOTES RADEN XXI

1 2 ... 5 ... 21 22
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sam Oomen

Wielervolger

Kiryienka?

WCEendT

Het is inderdaad Vasil Kiryienka! Hij heeft zijn carrière moeten beëindigen vanwege hartproblemen eind vorig jaar.

“it’s a really sad day for me, but it’s the right decision based on the advice I’ve been given by the medical team. I’ve had a wonderful career and enjoyed every minute racing with this team. It’s been an incredible journey and I am so grateful for all the support I’ve received throughout my whole career.” - https://cyclingtips.com/2020/01/vasil-kiryienka-retires-with-heart-issue/

Punt voor Wielervolger!

Wielervolger

Na het lezen van de quote dacht ik meteen aan een renner met hartproblemen. Niels Albert was de eerste die in me opkwam. Na de ploeglink was Kiryienka een logische naam.

Wielervolger

2 Wielervolger
1 Julius9K
1 hartstikkebedankt
1 WCEendT

"Profwielrenner zijn was mijn kinderdroom. Na mijn topjaar in ... begon ik mezelf nog meer te pushen om nog beter te worden. Daardoor genoot ik niet meer van het fietsen."

Julius9K

Matthew Goss

Wheely

Gilbert

jappe666

Kittel

WCEendT

Goss ook eerste naam die in mij opkomt... Helaas te laat, dus gokje gaat op Ciolek en over het jaar 2013. Gestopt op zijn 29e, veelte vroeg.

Wielervolger

Allen fout

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daan Olivier

hartstikkebedankt

Bryan Coquard

jappe666

Cunego

Wheely

Johnny Hoogerland

WCEendT

Edit: Rob Ruijgh

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Ook niet juist. In tegenstelling tot wat de quote misschien doet vermoeden is de renner gewoon nog actief.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Robert Gesink

WCEendT

Jelle Vanendert

Julius9K

Ik probeer het opnieuw met een Australiër: Michael Matthews

hartstikkebedankt

Fabio Aru

simplex

Romain Sicard? (eigenlijk de vaste troef van kartje die ik nog maar weinig hier lees)

Wielervolger

Ook niet, met 1 van deze renners heeft de quoter wel een paar jaar in dezelfde ploeg gereden.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Rui Costa

Julius9K

Sep Vanmarcke

Wheely

Tom Jelte Slagter

1 2 ... 5 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.