QUOTES RADEN XXI

1 2 ... 7 ... 21 22
Teeke_de_Kapper

Met een van de tot nu toe genoemde renners heeft de quoter een sterke link.

Julius9K

Peter Van Peteghem over Laurent Roux

WCEendT

Ik ben echt clueless... Sylvain Chavanel?

Wheely

Ik roep ook maar wat:
David Moncoutié?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Philipe Gilbert

Teeke_de_Kapper

De sterke link is Fabian Cancelara

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Stijn Devolder

Julius9K

Alex Zülle over Laurent Jalabert

WCEendT

Voigt?

Wielervolger

Hoste?

Laatst gewijzigd
Wheely

Andy Schleck

Teeke_de_Kapper

Jawel WCEendT, je zat er met Cancelara al dicht bij...Punt voor jou!! De quoter is inderdaad Jens Voigt. Hij vertelde in volgend Interview over het mooiste moment uit zijn carriere.

https://roadcycling.de/profi-radsport/insider-interviews/jens-voigt-im-interview

„Mir ist Paris–Nizza 2005 besonders in Erinnerung geblieben. An dem Tag hatte ich vielleicht den stärksten Tag meiner Karriere. Mein Freund Bobby Julich hatte mich in seiner Karriere oft unterstützt, und jetzt war der Moment gekommen, in dem ich das zurückzahlen konnte. Er wohnte damals in Nizza, seine ganze Familie war beim Rennen und hat mitgefiebert und gehofft, dass er das Trikot des Führenden behält. Ich habe alles dafür getan, dass dies gelingt. 30 Kilometer vor dem Ende war ich der einzige verbliebene Teamkollege, die letzte Verteidigungslinie zwischen Sieg und Desaster. Also musste ich die Attacken von Valverde, Contador und anderen immer wieder zufahren. Es gelang, und am Ende war ich glücklich, vom Podium aus in die strahlenden Gesichter seiner Familie zu blicken“.

WCEendT

2 Wielervolger
2 WCEendT
1 Julius9K
1 hartstikkebedankt
1 Teeke_de_Kapper

Eens wat anders, kijken hoelang het deze keer gaat duren:

"Wij waren met drie op het begin, daarna sloten er nog een paar aan, verloren we er weer een paar, sloten er weer een paar aan. In de finale waren we met een man of 8 ofzoiets, gelukkig had ik nog genoeg over om de sprint te winnen!"

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik gooi er dan maar eens 1 in want dit kan van alles zijn:

Dan Martin

WCEendT

Geen Daniel Martin. De quoter is wel net als Daniel Martin nog steeds actief.

Wielervolger

Thomas De Gendt?

dustin

Gilbert?

Wheely

Tony Gallopin?

Julius9K

Sonny Colbrelli

WCEendT

Nope de quote gaat over een koers die valt binnen afgelopen 4 seizoenen.

Wheely

Trentin?

Julius9K

Alexey Lutsenko

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Greg van Avermaet

Rico.

Eekhoff?

WCEendT

Pas 1 vage (oud)ploeglink en 1 andere link met twee verschillende renners tussen alle ingestuurde namen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.