Wielerflits Grandtourspel: Tour de France 2020

1 2 ... 5 ... 11 12
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sorry je moet een ploeg uitkiezen van wie je denkt dat die het ploegenklassement wint en een renner van wie je denkt dat hij het jongerenklassement wint.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er is inderdaad een stuk tekst weggevallen.... mijn excuses

SurPlace

Hi Rahimns,

Ik heb nog een checkvraagje over puntentelling. Ik begrijp dat er geen extra punten zijn op basis van de eindklassementen right? Maw als een klassementsrenner bij wijze van op dag 20 in de tijdrit van plek6 naar plek1 opschuift en daarvoor nooit in top5 stond, verdient hij weinig klassementspunten toch?

Ik vind de opzet van je spel heel leuk. Gaaf om darkhorses te kiezen en de divisies geven een mooi spelelement :)

Ciao

SurPlace

Nu ik het nog een keer goed lees, denk ik dat het ik het niet goed heb begrepen. Elke dag punten voor top 10 en punten op einde van de tour voor top5 van de klassementen AK, BK en PK is het waarschijnlijk

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je krijgt elke dag punten voor de etappe uitslag en de klassementen behalve de jongerentrui. En ook na de laatste etappe krijg je extra punten voor alle klassementen en dan ook voor de jou gekozen ploeg en jongere als die in de top 5 is geraakt.

Bertsu

Kan ik (net als vorig jaar) nog meedoen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Bertsu ik zet je weer bij de mannen in de 3e divisie

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@zwartebroekengeletrui heb jij toevallig een nieuwe email adres... kan het formulier niet naar je versturen.

mensFaber

Rijkelijk laat maar is er nog een plekje vrij ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@mensFaber nog 1 plekje... stuur even een mailtje en je lijstje van 15 mag via PB of mail

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We zitten in principe nu echt helemaal vol. 75 deelnemers .... eventuele nieuwe aanmeldingen komen op de reservelijst. Je mag altijd een lijstje sturen en hopen dat iemand toch nog afhaakt...

bbflood1

Rahimns,

Wanneer wil je de lijst uiterlijk binnen hebben?

mensFaber

'@rahimns, hartstikke leuk.

John Berger

Team gemaild. Iedereen veel suc6 met het maken van je team. Hopen dat de tour de volle 3 weken duurt. Rahimns alvast bedankt voor de organisatie en alle zorg bij het uitrekenen van de dagelijkse tussenstanden.

Jommelb

'@Rahimns
Ik heb denk ik de mail met het formulier nooit gehad. Zou je die alsnog willen sturen?

Lennert100

Ik ook niet.

zeewolde

'@jommelb en @lennert het formulier is alleen voor de 1e divisie. Voor ons is het gewoon 15 namen naar Rahimns in een PB zetten en klaar. Wel opletten dan max 5 uit de lijst van 25.

jappe666

Vraagje: Telt het jongerenklassement als enige klassement niet na elke etappe, maar enkel als eindklassement?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor de 3e divisie doet het jongerenklassement helemaal niet mee... het enige wat jullie moeten insturen is een lijstje met 15 namen met max 5 renners uit de lijst van 25. Verder hebben jullie geen exta's . Dus geen jongere, ploeg of extra bonusvragen. Die lijst mag je dus mailen naar [email protected] of sturen als pb.

Peter Post Forever

Team verstuurd

ivo001

Heb vandaag pas goed het parcours bekeken. Morgen ga ik een team bouwen.

mensFaber

Lijst ingestuurd.

dustin

Vraag:
Divisie 2: is dat ook enkel 15 renners waarvan er 5 vd 25 mogen zijn?
Of moet er ook een ploeg en jongere worden doorgegeven?
Of is er nog meer?

iMrChris

Ik heb nog geen mail gehad met de excel lijst net zoals vorig jaar.
Klopt dit?

SurPlace

Team opgestuurd!

1 2 ... 5 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.