Wielerflits Grandtourspel: Tour de France 2020

1 2 3 4 ... 11 12
zeewolde

Zit je al vol? Het spel is neuw voor mij, ik wil wel een poging wagen.

Jommelb

Nog nooit meegedaan, maar ik wil ook wel een poging wagen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jommelb wil je nog even een bevestigingsmail sturen naar [email protected]

OHBnibbik

Mail was helaas in mijn spam beland maar ik doe zeker mee!

Soprox

Indien er nog plek is doe ik graag mee.

SurPlace

Hi Rahimns!

Ik had je ook al mail gestuurd op 10 aug, maar even voor de zekerheid ook berichtje op forum. Als er plek is doe ik graag mee. Anders graag op reservelijst.

Ik ben nieuw, maar werk me graag op naar de eerste divisie ;)

Dank voor organiseren, leuk format :D

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@SurPlace je staat erbij inderdaad.... welkom

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

1e divisie[/B]
Queso

2e divisie
KimJungPoels
fondista

3e divisie
Bertsu

We hebben nu 70 deelnemers en dat is toch een heel flink aantal. Niemand tot nu toe op de reservelijst. We hebben nog 2 dagen en dan ga ik nog schuiven. Dus als op de 20e om 23:59 de deelnemers uit de 1e en 2e divisie zich niet hebben aangemeld dan zijn ze hun beschermde plek kwijt. Melden zij zich na de 20e alsnog aan dan zullen ze dus moeten aanschuiven in de 3e divisie.

Laatst gewijzigd
Maartz

Ik doe ook weer mee.

LeoR 16

Wellicht een beetje laat, maar ik wil ook zeker terug een ploeg maken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jullie zijn nog op tijd....geen probleem

davidavid

Ook aan de late kant maar volgens mij nog geen wachtende reserves toch? Dan doe ik graag gewoon weer mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog 4 plekjes vrij... de mannen met voorrang hebben nog tot morgenavond de tijd om hun deelname te bevestigen. Dus als er nog nieuwe aanmeldingen komen komen die voorlopig nog even op de reservelijst. Even nog voor de duidelijkheid: mochten er zich nog 4 nieuwe mensen zich aanmelden en de 4 komen pas na de 20e met hun bevestiging dan vallen ze dus wellicht buiten de boot. Na de 20e is het wie zich het eerst meldt, die vult een lege plek.

jappe666

Ik had mij eerder al aangemeld maar sta er nog niet tussen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jappe666 morgenavond zet ik de definitieve lijst online... daar sta je dan wel tussen ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De definitieve deelnemerslijsten staan op pagina 1. Er zijn nog een paar kleine wisselingen dus kijk nog even goed in welke divisie je bent beland. De deelnemerslijsten voor de 1e en 2e divisie gaan vandaag of morgen op de mail. Voor de deelnemers in de 3e divisie, jullie mogen deze via een pb of de mail doorsturen. Kopieer de 15 namen vanaf de deelnemerslijst op PCS en zet deze onder elkaar [B]zonder!!![/B] een cijfer ervoor. Dit is voor mij het handigste om deze snel in het excel bestand te kopiëren. Het is al heel tijdrovend werk en jullie zouden mij daar een groot plezier mee kunnen doen.

De lijst met 25 namen komen zo snel mogelijk op de eerste pagina, zodra die definitief is kunnen de 2e en 3e divisie hun lijsten doorsturen.

Xander24

Hoi Rahimns, indien mogelijk zou ik graag mee willen doen, ik heb je reeds een email gezonden. Alvast dank voor je reactie

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb de uitleg van het spel nog even toegevoegd aan het openingsbericht op pagina 1. Voor diegene die het nog gemist hadden.

vernis

Hallo,

ik had me ook opgegeven, maar zie me niet in de lijst staan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@vernis je staat er gewoon bij hoor... 3e van onderen in de 3e divisie

vernis

Dus als ik het goed begrijp, lijstje doorsturen van 15 renners, waarvan er max 5 uit een lijstje van 25 renners komen? Dus 10 vrij te kiezen en 5 uit een lijstje?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

klopt... en ik denk dat ik het lijstje van 25 dit weekend er gewoon op zet. Mochten er dan nog renners van wegvallen dan wordt die niet aangevuld.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De lijst van 25 staat onderaan het openingsbericht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De deelnameformulieren van de 1e en 2e divisie zijn opgestuurd, de 3e divisie kan dus hun rijtje (zonder nummers ervoor) naar mij mailen of doorgeven via een pb.

[B]Alle formulieren en lijstjes moeten voor vrijdagavond 22:00 bij mij zijn ingeleverd.[/B]

ps: mocht je geen formulier ontvangen hebben kijk dan ook even in je spambox, ook kan het natuurlijk zijn dat ik een oud email adres heb, laat dit dan ook nog even aan mij weten.

Veel plezier met puzzelen.

Laatst gewijzigd
joske47

Deelnameformulier 1e divisie cel c25: moet je hier de ploeg invullen die je denkt dat het ploegenklassement wint of de ploeg van wie jij denk dat die de jongerentrui wint? Dat laatste staat er nu maar dat lijkt me vreemd...

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.