Cyclingmaster

« 1 2 3
Peter Post Forever

Cyclingmaster is ook weer online. Ik heb een subpool aangemaakt.

Naam: Wielerflits
Wachtwoord: Wielerflitstour2020

$kedel

Ik heb me aangemeld voor de subleague:)

De enige echte Rondemaster opvolger waar geluk geen grote rol speelt zoals in veel andere spellen.

Vazilii

Ben d'r ook weer bij

ivo001

Hier heb ik weer zin in!

JANTHEMAN

Present

jappe666

Aanwezig!

Luke

Top dat er weer een Subleague is aangemaakt. Dit blijft verreweg het mooiste wielerspel!

Natte spons

Blijft voor mij ook het leukste spel!

Sloddies

Sloddies doen ook al jaren fanatiek aan dit spel mee. Dit jaar dus ook in de wielerflitspoule. Leuk!

jsprunk

Ik doe ook weer mee!

SvenVDB

Ik doe ook mee, bij de Vuelta 2019 voor de eerste keer meegedaan.

Nu doe ik mee voor een top10 plaats in de Wielerflits poule ;-)

Luke

Doen er nog veel mee met een spel waarbij je vooraf alles moet invullen? Dan kan ik worldcyclingstats (Wijnreder) aanraden, een mooi gratis uitgebalanceerd wielerspel, vergeleken met andere spelen.

$kedel

Ik heb nogsteeds een trauma van in Dusseldorf waar Valverde en Izagirre meteen tegen de grond gingen in de proloog en mijn Scorito om zeep hielpen, sindsdien heb ik liever elke dag weer verse kansen :p

Laatst gewijzigd
$kedel

Jammer.. Mads Pedersen toch geen zwart paerdje

Vazilii

Gister wat hersteld na de dramatische 1e etappe, met een Ala, Hirschi, Greg, Lutsenko en Bettiol in de opstelling. Helaas Adam Yates er op het laatst nog uitgeklikt. Dat was de dark horse die je er juist bij moest hebben bleek achteraf.

ivo001

Ik had 's ochtends het lumineuze idee om Lutsenko eruit te halen, omdat ik toch al LLS erin had staan van dezelfde ploeg. Had toen Valverde erin geklikt, maar vond het startgeld te hoog, dus er uiteindelijjk voor gekozen de 9e plek leeg te houden en de -30k te accepteren.

Luke

Als je niet op het laatste moment wisselt, kun je ook vaak spijt krijgen... Maar dat is de charme van het spel ;-) Dat iedereen zichzelf contnu voor het hoofd slaat dat ie nu juist de verkeerde keuze heeft gemaakt.

ivo001

Ook wel mooi dat Pedersen aan geeft dat ze vandaag niet met hem gaan sprinten. Kom ik weer te laat achter.

BossaJr

Het is ook nog maar de vraag voor wie TREK dan wel gaat sprinten! Theuns of Stuijven? Het wordt elke dag weer natte vingerwerk bij TREK ben ik bang

$kedel

Pedersen won bijna de 1e etappe, zou toch zonde zijn als ze nu voor Theuns of Stuyven gaan die vaak toch wat te kort komen in een snelle sprint

Silent Hill

Wout van Aert op 50.2%.
Het kan niet onduidelijker zijn !

pirazzi

Op een gegeven moment zal hij toch willen toegeven aan de druk uit België om eindelijk een etappe te winnen maar daar is het vandaag niet lastig genoeg voor en wie weet is van Aert nog moe van de inspanningen van gisteren. Maar ondanks dat hij geen punten haalt vind ik toch dat hij een geweldige prestatie levert.

ivo001

Ik ben vrij waardeloos begonnen. Moet op het moment vechten om in de top 500 te komen...

pirazzi

Stom om van Aert niet op te stellen achteraf...
Maar de volgende keer pas weer in de tijdrit of zo.

ivo001

Na de vorige etappe desastreus gescoord te hebben met een volledige aanvallersteam, vandaag de eervolle vermelding "stijger van de dag" te pakken haha. Een gedeeld 4e plek in het dagklassement. Coquard ipv Kristoff was blijkbaar de winnende combi.

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.