Tour de France 2020: Bagagedrager spel

1 2 ... 7 8 9 10 »
ezequiel

Heel leuk spel en super goede organisatie Wielervolger. Bij een volgende keer doe ik graag weer mee. Proficiat aan de winnaars van de truien!

pirazzi

Mee eens en de snelle dagelijkse update draagt bij aan het spelplezier! :)

SvenVDB

Proficiat aan de winnaars! Wielervolger, top organisatie 👍

BigApple

Dank voor de organisatie - altijd veel werk - uitslagen waren er snel. Bravo “wielervolger” !

zeewolde

Wielervolger bedankt voor de organisatie en dagelijkse updates. En Erveedeeee gefeliciteerd met je overwinning. Ook andere trui winnaars : top gedaan.

Ab Normaal

Ervedeee, Zwartebroekengeletrui en Dspiky, van harte!
Wielervolger, bedankt voor de enorme hoeveelheid tijd die je er ingestoken hebt om voor ons een leuk spel te organiseren.

Bode80

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Top georganiseerd incl. snelle updates en leuke toelichting.

Mithrandir

Topspel!
Bedankt voor het organiseren Wielervolger.
Gefeliciteerd Erveedeee met de overwinning.
Dspiky en Zwartebroekgeletrui ook gefeliciteerd met de nevenklassementen.
Als er een combinatieklassement was geweest dan had Dspiky dat met afstand gewonnen.

Silent Hill

Me super geamuseerd met dit spel.
Dikke proficiat, Erveedeeee. Steeds vooraan in de klassering en dan met Kämna keihard toegeslaan. Verdiend !
En diepe buiging, Wielervolger. Een huzarenstuk was het !

Zelf tegenvallend op 1u40 ... dat zou net voor Elissonde geweest zijn. Toch niet heel slecht.

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Bedankt voor het organiseren Wielervolger, echt een mooi spel.
Gefeliciteerd Erveedeee met de overwinning en Dspiky gefeliciteerd met de bollentrui.
Zelf blij met de Groene trui en de derde plek in het Algemeen klassement.

jappe666

Geweldig spel, Wielervolger!
Leukste is dat je eigenlijk nooit moet wanhopen, er hoeft maar 1 ontsnapping tot het einde te dragen of een concurrent door het ijs te zakken en je hebt een wereld van verschil.

Jammer genoeg was dat laatste voor mij het geval toen Bernal zijn off-day kende en daarna veel te veel risico genomen om tijd terug te willen nemen. Weer een les voor de volgende keer.

Proficiat aan de winnaars en nogmaals bedankt voor de organisatie!

Arry1337

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties!
Ook moet ik even melden dat ik dan toch niet een van de edities voor giro/ vuelta op mij kan nemen, aangezien ik naast m'n werk volgende maand veel extra zorgen op m'n schouders moet nemen in de privé situatie. Hopelijk kan het alsnog georganiseerd worden!

Xander24

Wieleropvolger, dank voor de organisatie, netjes gedaan, het is een top spel. En voor de winnaars Ervedeee, Zwartebroekengeletrui en Dspiky, gefelicteerd.

Ik doe de volgende keer graag weer mee!!

Poeksel

Ik heb zelf bewust niet meegedaan, maar wel een leuk spel om te volgen!

erveedeeee

Dank voor alle felicitaties en bovenal dank aan Wielervolger voor de vlekkeloze organisatie! Ik moet denk ik maar fan worden van Bora, vooral Sagan en Kamna zorgden voor de gele trui.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Ik weet niet of hier al iets over is gezegd, maar komt er nog een Giro variant van dit te gekke spel ?

mensFaber

+1

jappe666

Voorlopig staat enkel de Vuelta op de planning van de organisator, dus als iemand zich geroepen voelt?

Ik zou zeker weer meedoen!

Wielervolger

De Vuelta zal ik organiseren maar voor de Giro is geen tijd van mijn kant. Zoals Jappe666 zegt mag iemand die zich geroepen voelt het spel op zich nemen, dan doe ik wel graag mee!

1 2 ... 7 8 9 10 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.