Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 162 ... 191 192
Nul verstand

Wordt de Stelvio trouwens gecancelled? Neem aan dat het wel bekend is of hij uit de route wordt gehaald of niet.

oborobo

Kevin Kevin,who the fuck is Kevin

rkmmr

'@Ar-Pharazon en @Se7en Even terugkomend op de info over de info dat Zabel ging sprinten en niet Cimolai, dat was te zien in een interview van Eurosport tijdens de uitzending, dus bij mijn weten niet al bekend voor de etappe helaas.

@Se7en Demare houdt niet van rustdagen? ;)

Over morgen, kopmankeuze geeft toch hoofdbrekens, Sagan, Vendrame, Ulissi.. En Demare meenemen voor de sprint voor punten achter de kopgroep niet zo gek toch, peloton gaat toch geen tempo rijden?

Benzardi

We hebben er weer zin !
De Duracelli's zijn als een oma op een elektrische step vooruit geschoten, namelijk naar 54,3%.

Morgen zitten we weer met Tena lady om, want het is weer zo'n rit waar we veel kunnen verliezen.
Zal Ulissi morgen gaan stunten of word het weer net niet?
Dit zijn toch vragen waar zelfs Rutte & Co geen antwoorden op hebben..

De Condor van Echt

Vandaag heeft mijn sprinterskern eindelijk gedaan waarvoor ik ze heb ingehuurd: 1 t/m 3 eindigen en nog wat die rond plaats 10 wapperen, met een flinke sloot punten tot gevolg (287). 5% gestegen naar 90%. Maar nu is het te laat, want dit is zo’n beetje de laatste sprintersrit.... Je wordt bedankt, Hodeg! Morgen zal wel weer drama worden.

Bij Wcs gaat mijn poule een stuk beter; sta nu op 70 (van de 2.800). Daar heb ik Almeida wél.... 😒

Zo weer eens even wat wijntips verzinnen voor morgen :)

Laatst gewijzigd
kevinraar

heb 258 punten gehaald ben gestegen van 104 naar 86

piep papje

Vreemd dat zowel op touretappe als scorito T.G. Hart 3 sterren krijgt. Hij kan niet in de vlucht (staat op +2:43 in het klassement) en heeft naar mijn weten ook geen bijzonder eindschot. Daarbij lijkt ie nou ook niet echt in vorm deze Giro...
Mis ik iets? Zit te twijfelen tussen hem en hindley in mijn opstelling

kevinraar

mij team voor morgen
sagan
vendrame
allerini
swift
ulissi
ganna
almeida
masnada
kelderman

bank
fulsang
majka
pozzovivo
brambilla
demare
dennis
knox

moelijke keuze wie ik kopman zou maken?

Laatst gewijzigd
Andross

Hart is toch 2 keer weg gesprongen deze Giro en kwam dan een half minuutje voor de favorieten binnen. Lijkt me sterk dat het morgen weer gaat gebeuren vanwege de laatste 30km vlak, maar geef hem evenveel kans op een top 20 al Hindley. Hart heeft dan wel meer kans op teampunten wanneer een Swift of Ganna weer op pad trekken (hopelijk zonder Sagan dit keer). Ik zit zelf ook te twijfelen tussen Hindley, Hart of toch Demare met zijn +8 die voor de resterende top 20 plaatsen sprint wanneer het peloton de kopgroep laat gaan.

Pim96

Kopman is wel een lastige dit keer. Ik vermoed een vlucht die vooruit blijft. Ulissi is in de vlucht interessant, maar geen punchetappe met zo'n vlak einde. Kan natuurlijk wel laatste puist al aanvallen. Mijn andere optie zou Vendrame zijn. Die zal toch een keer in de vlucht gaan en kan vanuit peloton ook meesprinten

rev

Gister was een dramatische dag voor me team, dus vandaag maar voor de zekerheid ff me wekkertje gezet om 11:45. Stel je voor dat je captain vandaag er weer niet bij is.
Vandaag een redelijke score van 259 punten behaald en 1.7% gestegen.

danusz1986

Heb momenteel;

Ulissi
Sagan
Almeida
Masnada
Majka
Konrad
Guerreiro
Kelderman
Nibali

Ik zit alleen met Ganna en Hindley in mijn maag en eigenlijk ook Guerreiro. Welke van de "klassementsmannen" kan ik inwisselen eventueel voor Ganna of een Hindley.

danusz1986

dubbelpost

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@Daan D: waarom niet Konrad of Nibali inwisselen? Of verwacht je een scenario waarbij de klassementsmannen vooraan eindigen? Of doe je dat voor het geval ze op plekken 10-20 eindigen? Dat is overigens niet eens zo’n gek idee.

Vraag aan allen: is het scenario denkbaar dat Sagan weer in de vlucht meegaat? FDJ zal de enige ploeg zijn die dat niet leuk vindt, maar die gaat dit niet kunnen controleren. UAE voor Ulissi ook niet; lijkt me logischer dat die in de vlucht meeschuift. Of is dit wishful thinking?

Goed, het wijnverhaaltje. Cesenatico ligt in de bakermat van de Sangiovese druif, letterlijk: bloed van Jupiter... De naam zou ontstaan zijn in de 15e eeuw, toen een edelman een klooster aldaar bezocht waar hij de “huiswijn” proefde. Desgevraagd wezen de monniken hem de wijngaard aan waar de druiven vandaan kwamen: de Giove-heuvel. Vanwege de kleur die de edelman aan bloed deed denken, was de naam geboren.
De Sangioveses uit deze streek zijn iets minder zuur en strak dan die uit Toscane, en kregen in de jaren ‘70 hun twijfelachtige reputatie door de mandflessen met het rood-witte-blokjes-tafelkleed-patroon. Gelukkig is er veel veranderd sindsdien!

RemmertW

'@Daan. Guerreiro zou ik meteen erin klikken.
Kans op winst als hij meezit en ook grote kans dat hij probeert
Ook gezien bergtrui(al zijn het morgen geen 1e 2e cat bergjes).
Potentiele kopman morgen, maar heb dan ook geen Sagan

danusz1986

'@Condor

Eergister dacht ik ook dat de vluchters het uit gingen maken en plots had ik Hindley (6) en Nibali (12) niet in mijn team. Konrad neem ik mee voor teampunten eventueel van Sagan en Majka eigenlijk ook. Daarbij kunnen Konrad en Maijka daarnaast ook top 10-20 erbij rijden. Is Ganna bijvoorbeeld echt een betere pick als bijvoorbeeld een Nibali. Ligt eraan denk ik hoe groot de vluchtgroep gaat zijn. In 3 vd 5 heuveletappes heeft Nibali de top 20 haalt. Al is dat natuurlijk geen garantie.

danusz1986

'@Remmer

Guerreiro zit vast in mijn team. Als captain durf ik hem denk ik niet aan. Al heb ik momenteel Ulissi, maar dat is deze Giro net zo'n gok. Sagan zie ik niet weer mee in de vlucht. Voorlopig heb ik nog steeds Ganna en Hindley ernaast. Hindley heeft paar keer top 20 gereden terwijl ik hem niet had opgesteld.

marconeuvel

Morgen word echt zo’n etappe waar je Scorito kan maken of verkloten. Er is voor mij maar 1 zekerheid, dat ik Demare op de bank laat.

Ik denk dat er toch heel veel, waaronder ikzelf, zullen zijn die Demare er direct inklikken. Mijn team is inmiddels nogal krap geworden en daarbij is de etappe van morgen moeilijk voorspelbaar. Dan zijn de truipunten van Demare toch een welkome aanvulling!

danusz1986

Bij nader inzien geen Ganna. Die gaat zich niet kapot rijden als hij over 2 dagen de tijdrit heeft.

Nul verstand

Ganna gaat zich overmorgen rustig houden. Maar morgen ook, denk het niet.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik denk dat morgen wel echt zwaar kan worden, kunnen klassementsrenners gekraakt worden op dit parcours met de manier van koersen de laatste tijd vanwege Corona vliegen ze erin. Die vlakke finale is een rare factor, veel gaat afhangen van de sterke koppeltjes en dan heb ik het voornamelijk over Sunweb en in mindere mate Bora.

Kelderman kopman?

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Iedere Italiaan gaat er morgen inkleppen.

rev

Zelfs met 14 man in me team twijfel ik nog wie ik moet opstellen of niet, er zit elke keer wel een etappe bij dat mensen op de bank meer punten scoren dan in de basis

Chef83

Wie hakt de knoop door wie maak ik morgen cap zit toch steeds fout de laatste dagen .
Sagan
Of
Ulissi?

Andross

Ik ga het erop gokken dat de vlucht van de dag het gaat halen morgen en dat er voor de klassementsrenners niet veel punten overblijven. Heb zelf wel wat potentiele vluchters in mijn team maar het gaat een dure dag worden als er toch gekoerst wordt.

Kelderman, Knox, Masnada en Demare voor de zeker punten, Ganna, Swift, Sagan (c), Ullissi, Vendrame voor de vlucht.

Mocht het een wandeletappe worden zit ik nog steeds erg goed. Mochten de klassementsmannen ambities hebben ga ik vol de boot in. De 30 km bergaf/vlak voor de finish hebben met toch overtuigd dat dit niet zal gebeuren.

Morgen zullen we het weten en om 11 uur nog even check op eventuele corona uitvallers.

1 2 ... 162 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.