Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 24 ... 191 192
Ajvenema

'@snuutje Oh? Is dat bevestigd?

John Berger

Team staat (6x AK € 25,5 mln, 3x klim € 4,25 mln, 1x tijd € 2,0 mln, 2x aanval € 1,75 mln, 5x sprint € 14,0 mln en 3x knecht € 1,5 mln). Alleen nog wissel bij renners die dit weekend bij de WK vallen, geblesseerd raken of zwaar tegenvallen of personen die de aankomende week nog van de startlijst gaan afvallen. Iedereen veel suc6 met het puzzelen.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Vlasov kopman zou wel heel goed uitkomen

rubenvvs1999

'@Daan Dat betwijfel ik. Ik denk dat Vlasov in dat geval in elk team gaat verschijnen.

SurPlace

Contouren van mijn team staan aardig. Heel benieuwd naar tijdrit vandaag en mogelijke verrassingen zondag

Twijfel nog tussen conti, brambilla en arunburu. Ik neig naar eeste, bram deed t goed in tireno, maar de laatste heeft zon schitterende naam ;)

Jori

Dit topic wordt met de minuut grappiger :p

SurPlace

En heeft de gendt genoeg hardheid opgebouwd in tour?

Milanjacks

Wie heeft Jos van Emden trouwens anderhalf miljoen gemaakt. Dat moet wel een van de slechtst geprijsde renners ooit zijn.

zeewolde

'@John Berger en die overige 4 MLN ? Op de bank tegen een leuk rentepercentage ?

John Berger

'@Zeewolde
Typefout 6x AK = € 25,5 ipv 21,5 mln

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@AJvenema

1 ding zeker Thomas gaat geen geel halen dit jaar;)

zomaareens

Sorry hoor maar gaviria klimt zo beroerd toch niet?

zomaareens

Volgens pcs gaat dennis niet mee bij ineos?

Milanjacks

'@Zomaareens

Nou de afgelopen Vuelta was het dramatisch.

Treenert

Laten we één en ander maar eens afwachten, Demare staat er bijv. ook nog op voor de RVV, 18 oktober.

laupie

Fugl gaat gewoon naar de Giro hoor, is al meermaals door hem verteld.

Poeksel

'@milanjacks Met de kennis van dit moment kun je inderdaad voor de helft van die prijs een betere tijdrijder nemen. Wellicht de TJV-bonus na de Tour?

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@Poeksel
De bonus voor het wit?? Die is toch niet zo hoog...

Yskoud

https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/312651/contador-grote-kans-dat-bernal-aan-de-start-verschijnt-van-de-giro

JapieJapo

Met deze tussentijd van Gerraint THomas wordt die keus in ieder geval wat makkelijker...

Ludi

Bernal?

vevie

Op basis van deze tijdrit staat Thomas er sowieso in de Giro. Vorm is duidelijk groeiende. Yates krijgt zijn handen vol aan Thomas. Op deze manier met drie tt’s duidelijk de topfavoriet.

Laatst gewijzigd
ralphhoumes

Ganna gaat er helemaal niet meer uit, wat een kracht

S. Dauert

En het maakt een hoop duidelijk over Dennis, de man die ze beter geen OV-chipkaart kunnen geven zo vaak als hij voortijdig uitcheckt.

Ajvenema

Met Ganna zul je het verschil niet gaan maken dit jaar:)

1 2 ... 24 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.