Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 3 4 ... 191 192
hartstikkebedankt

Ik zie er al een paar die ik er sowieso wel en sowieso niet in klik. Ewan voor 4,5 mil is er wel wat veel aan zo op het eerste gezicht (duurder dan de andere snelle mannen), ze hadden daar wel rekening mogen houden met waarschijnlijk uitstappen na een zware Tour. Aan de andere kant gaat hij wel een heel aantal keren podium rijden. Kruijswijk lijkt ook behoorlijk duur gezien zijn blessure. Startlijst is ook nog lang niet compleet natuurlijk.

Laatst gewijzigd
KV

Ik tel maar 3 Ewan sprints denk ik

danusz1986

Ewan, Fuglesang en Nibali gaan allemaal niet mee. Paar leuke renners bij Quickstep.. ben benieuwd of ze allemaal een vrije rol hebben of een kopman hebben. Hoeveel sprinters is ook wel een dingetje. Ben benieuwd van de prijs van diegene die nog bekend worden gemaakt. Serry en Barbier 500k hmm.

Ludi

Serry, goudhaantje

KV

Is het zandstrooien alweer begonnen?

hartstikkebedankt

Oeroeboeroe moet wel een 100% pick rate hebben binnen dit forum. Toegegeven, voor 750K is het een koopje

Rawolf

Ik vind Aranburu geen optie, moet knechten voor Fuglsang en Vlasov.

Ludi

Oeroeboeroe geen optie? Ik vind het juist een mooie optie dat hij mogelijk +3 heeft op vele momenten

Primavoormij

Serry, muk heb'm.

Jeffrey81

'@JanRaas

Het wordt nog mooier! De Vuelta begint zelfs al voordat de Giro klaar is!

(Maar dat wist je al 😉)

Jori

Maar Ulissi rijdt momenteel ook wel lekker en vind bij Ineos nog wel zo'n typetje terug. Die 2 sla ik hoger aan en bovendien dat truitje van Ineos lijkt me ook een must.

beuluitdeheul

Wat denken jullie dat Ciccone zijn rol wordt? In het gareel voor Nibali of jagen op etappezeges en de bergtrui. Zitten best wat mooie ritten bij voor de aanvallers dacht ik zo...

Laatst gewijzigd
M@thijs

Stelletje zandstrooiers, er is maar 1 500k parel die ik zie tot nu toe en dat is ghebreigzabhier

nasibal

'@M@thijs

Als zijn naam makkelijker te schrijven was hadden we de barbero-award al omgedoopt

Jori

zoiets als Werkilul?

Ludi

Vraag me af hoeveel die ineos zelf mag gaan doen, is wel een toffe renner inderdaad.

Ciccone verwacht ik minder vrijheid, en had hij niet corona?

Ajvenema

Wat is dat gedoe met Serry dan? Een grap? Valt vrij weinig van te verwachten toch?

hartstikkebedankt

Niet mee gedaan aan de Grand Tour Venema? Daar was Serry ineens de beste lead-out uit het peloton

04398

Bahrain-Mclaren doet niet mee dit jaar?

Jori

Veel teams is nog geen enkele naam van bekend en staat er dus nog niet tussen. EF zelfde verhaal

maurice_14

Tour inderdaad nog niet voorbij, maar we gaan alweer door naar de volgende. Wel benieuwd naar vormpeil bij een aantal van de mannen in de selecties... Let the puzzel begin!

Ajvenema

'@hartstikkebedankt: Haha, ik heb wel meegedaan, maar dat Serry hoofdstuk heb ik helemaal gemist :D

Primavoormij

Ik verwacht geen vrijheid voor deze hele geheime INEOS renner. Ciccone heeft inderdaad net corona gehad.

Gisteren even het parcours bestudeerd en ik heb 8 etappes geteld die zowel naar een vlucht als gereduceerde sprint als late aanval kunnen gaan. Het bepalen van de dagselecties en kopman voor deze etappes zal niet makkelijk worden. Daar kunnen veel punten worden gewonnen en verloren.

Met het budget kom ik wel uit. Er zitten vrij veel renners in de 2M+ categorie die ik sowieso niet wil hebben, waardoor ik eigenlijk (bijna) iedereen die ik wel wil hebben, gewoon in mijn team kan klikken.

De rolverdeling en ambities binnen INEOS, DQS en Astana gaan belangrijk zijn voor de teamselecties. Vooral benieuwd wat Sosa en Vlasov willen en mogen klaarspelen. Het is ook nog even wachten op de volledige teams. EF kan nog met interessante namen komen zoals Woods, Guerreiro, Halvorsen en Cort. Ook benieuwd welke B/C-sprinters de Italiaanse ploegen meebrengen.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik ben ook wel benieuwd wat UAE wil, buiten Gaviria en Ulissi ook leuke andere renners

daanbrkh

Ulissi stelt eigenlijk sinds 2016 al teleur in grote rondes. De etappes die je verwacht dat hij goed zou moeten liggen laat hij het niet zien. Wel weer leuk geprijsd, toch maar overwegen weer dit jaar

1 2 3 4 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.