Ik zie er al een paar die ik er sowieso wel en sowieso niet in klik. Ewan voor 4,5 mil is er wel wat veel aan zo op het eerste gezicht (duurder dan de andere snelle mannen), ze hadden daar wel rekening mogen houden met waarschijnlijk uitstappen na een zware Tour. Aan de andere kant gaat hij wel een heel aantal keren podium rijden. Kruijswijk lijkt ook behoorlijk duur gezien zijn blessure. Startlijst is ook nog lang niet compleet natuurlijk.
Ewan, Fuglesang en Nibali gaan allemaal niet mee. Paar leuke renners bij Quickstep.. ben benieuwd of ze allemaal een vrije rol hebben of een kopman hebben. Hoeveel sprinters is ook wel een dingetje. Ben benieuwd van de prijs van diegene die nog bekend worden gemaakt. Serry en Barbier 500k hmm.
Ik verwacht geen vrijheid voor deze hele geheime INEOS renner. Ciccone heeft inderdaad net corona gehad.
Gisteren even het parcours bestudeerd en ik heb 8 etappes geteld die zowel naar een vlucht als gereduceerde sprint als late aanval kunnen gaan. Het bepalen van de dagselecties en kopman voor deze etappes zal niet makkelijk worden. Daar kunnen veel punten worden gewonnen en verloren.
Met het budget kom ik wel uit. Er zitten vrij veel renners in de 2M+ categorie die ik sowieso niet wil hebben, waardoor ik eigenlijk (bijna) iedereen die ik wel wil hebben, gewoon in mijn team kan klikken.
De rolverdeling en ambities binnen INEOS, DQS en Astana gaan belangrijk zijn voor de teamselecties. Vooral benieuwd wat Sosa en Vlasov willen en mogen klaarspelen. Het is ook nog even wachten op de volledige teams. EF kan nog met interessante namen komen zoals Woods, Guerreiro, Halvorsen en Cort. Ook benieuwd welke B/C-sprinters de Italiaanse ploegen meebrengen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.