Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 41 ... 191 192
Teeke_de_Kapper

'@Nasibal: de kapper heb IK natuurlijk

Jori

'@Teeke: Jij bent de kapper!

Teeke_de_Kapper

q jori: klopt en in Etappe 4, 7, 11 en 13 ga ik lekker mee sprinten. Bij die laatste puistjes in 13 duwt Cimolai mij naar boven...

Jori

En etappe 19 is voor Zabel dan? Geen nieuw Chiro-kamp?

nasibal

Opzich is dat een risico wat je kan nemen voor 500k. Sprint hij 2 keer me, maar wel dik top 10 dan is dat meer dan prima. Wel afhankelijk van wie je voor hem op de bank houdt natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Jori

Sprint hij 4x mee, is het ook wel goed. Hoef je ook direct niemand op de bank te houden :p

jsprunk

Pfff.. ik kom nog niet uit de sprintploeg hoor.

Lance Beenstrong

Cimolai gaat natuurlijk gewoon sprinten bij de Israëliers, rijdt nette top-10 plekken in Tirreno en is een Italiaan, kan bovendien een heuveltje over wat wel nodig is om een aantal keer te kunnen sprinten. Die kapper mag de laatste hand leggen aan t kapsel van Cimolai en gaat zelf weinig aan sprinten toekomen.

embargo

Er gaat hier iets niet helemaal goed..
Ik heb 2 miljoen over of 1 miljoen tekort, dat is ook weereens wat anders..

Kip

heb exact hetzelfde en zakarin is niet de oplossing

Jasper022

'Maar jou manier kan ook werken hoor. Ik heb met mijn tactiek de laatste 7 wielerspellen boven de 95% gescoord. Ik zag dat jij ook hoog stond, dus ach we zullen zien.'

@Yskoud: Jammer dat je je genoodzaakt voelt om je online imago op dit forum op te krikken. Vorig jaar kwam je met de Giro en Vuelta meermaals posten hoe je in de 90% stond, terwijl je in de Tour 75% scoorde en daar niets over vermeldde.

Volgens mij was dit destijds nog opgemerkt door een aantal gebruikers.

Pirata

Majka/Fuglsang/Kelderman zijn er mensen die ze alle drie meenemen? In mijn team is ruimte voor twee van de drie en vooralsnog geef ik de voorkeur aan Majka en Fuglsang. Toch benieuwd of mensen ze ook alle drie gaan meenemen.

beuluitdeheul

Zeker niet, Ik neem zelfs alleen Majka mee.

Jasperdewaal11

Kelderman heeft geen sprintje of drang om voorin een groep te eindigen en onze deense kraanvogel kan geen 3 weken aan

La Primavera

'@Jasperdewaal11 Wilco heeft juist WEL een sprintje en drang om voorin een groep te eindigen. Je haalt hem in de war met Kruijswijk. ;)

jsprunk

Vooralsnog heb ik ze alledrie, maar ik twijfel nog om Kelderman in te ruilen voor Gaviria.
Ik heb weinig vertrouwen in Gaviria, maar alle goedkopere sprinters zijn ook vraagtekens en om nou alleen met Sagan, Démare en Matthews te gaan sprinten..

TDK82

'@jasper015 👌🏼😄

Ludi

Effe serieus. Nu weet ik het zeker. Ik zag maandagavond een renner voor 500k bij een niet definitief team, toen was ie weg gisteren, toen het hier schuin een beetje over hem ging, nu terug voor 750k. Dit is niet grappig..

Laatst gewijzigd
Toeter

'@Kj die renner was toen 0K dacht ik?

Primavoormij

Mikkel Bjerg?

Pirata

Zie ook dat Hart en Swift gisteren verwijderd zijn (stonden toch helemaal niet in Scorito?). Allebei 500k, zullen allebei ook wel veel duurder terugkeren.

La Primavera

'@Primavoormij Mikkel Bjerg zat er gisteren nog niet in die hebben ze vandaag pas toegevoegd. Jammer dat ie 750k is wel.

Ludi

Bjerg zag ik gisterenochtend als databasemodificatie uit voor 500k en was (volgens mij) beschikbaar maandagavond voor 500k. Nu zie ik databasemodificatie in voor 750k en is de uit van 29/9 ook verhoogd naar 750k. Dat is gewoon niet transparant en niet eerlijk

Volgens mij was bv haga mandagavond ook goedkoper, maar dat weet ik niet zeker.

Ludi

Geen sosa bij ineos btw. Maakt denk ik alle teams nog meer hetzelfde

Pirata

Haha ze lezen echt mee. Ineens Hart en Swift er in gegooid, voor respectievelijk 1mil en 750k.

1 2 ... 41 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.