Afvalkoers Giro d'Italia 2020

1 2 3 4 ... 11 12
Il Percorso

Reserve!

Rico.

Laatste reserve?

ivo001

Balen, te laat. Om 11:01 voor het laatst het forum gecheckt :S

Laatst gewijzigd
jappe666

Verdorie, wou ook terug meedoen :(

*edit* Was sowieso uitgesloten van deelname merk ik.

Laatst gewijzigd
rimenno

doe graag mee !

rimenno

Oke telaat.

BigApple

Ik doe graag mee ...

hartstikkebedankt

Hopelijk in de Vuelta bij, flink te laat

WIDMollema?

Ik doe zeker weer mee!

Onbekende gebruiker

En we zijn vol jongens! Ik wacht alleen nog op de bevestiging van Ruud. Mooi om het enthousiasme weer te zien. Ik kijk er naar uit om de Afvalkoers eens van de andere kant te beleven.

Onbekende gebruiker

Friendly reminder voor de deelnemers, Ruud in het bijzonder: vrijdagavond 23:59 is de deadline! Ik ben al aan het puzzelen op het team dat ik had gehad, ben benieuwd naar jullie teams!

user26778

Ben er uiteraard bij, de voorbereidingen gaan morgen beginnen

Ab Normaal

Vind de puzzel eigenlijk niet zo heel lastig. Verwacht dat er veel teams op elkaar gaan lijken.
Ik stuur mijn team naar Sammy en ga zelf kijken wanneer ik af zou vallen.

Onbekende gebruiker

Eerste team is binnen! En @Ab, ik maak ook een team dat ik ter controle naar je stuur om mee te spelen op de achtergrond ;)

zeewolde

Drukke tijden - dus ik heb mijn team vast ingestuurd.

Onbekende gebruiker

4 teams binnen, nog 24 uur en 3 minuten te gaan! "Halen we Milaan wel?" kunnen we ons twee keer stellen. Kom op boys, ik kijk uit naar de teams.

mensFaber

Team ingestuurd. Kan nog wel dagen wikken en wegen maar we gaan het zien. Zou mooi zijn als ik de 1ste etappe overleef

Sjonge Jonge

Team ingestuurd. Kan nog wel dagen wikken en wegen maar we gaan het zien. Zou mooi zijn als ik de 2de etappe overleef

Wielervolger

Team ingestuurd, was deze keer veel makkelijker om een team te maken waar ik blij mee was in vergelijking met de Tour. Ik verwacht veel teams die maar op een paar plaatsen van elkaar zullen verschillen.

Platje

De grote namen zijn inderdaad makkelijker in te vullen en zullen veel op elkaar lijken, het verschil zit hem denk ik in het aantal sprinters (zo veel etappes zijn er niet), tijdrijders (hoeveel neemt de rest zodat je in deze etappes niet afvalt) en het lastige parcours/minder controle in de heuvel/bergetappes dus een aanvaller kan erg waardevol zijn (maar daar zijn er heel veel van)

Onbekende gebruiker

Laatste reminder, ik mis nog een hoop teams, ook van de reserves

JapieJapo

Komt goed! Vanavond ergens stuur ik hem op als ik de goede 12e man heb gevonden..

Poeksel

Verzonden!

Ab Normaal

Als je er uiteindelijk te weinig hebt, heb je mij team al ontvangen Sammy.

Abdoe

'@Sammysosa: vandaag om 16:19 verzonden :)

Ik zie nog geen 'team ontvangen' achter mijn naam, heb je hem ontvangen?

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.