Afvalkoers Giro d'Italia 2020

1 2 3 4 ... 11 12
Onbekende gebruiker

Yes @Abdoe, ik heb de lijst nog niet bijgewerkt, dat zal ik even doen

JapieJapo

Net verzonden!!

ivo001

Hoop dat je genoeg teams hebt.
Ik was een soort van 3e reserve, maar kan in 10 minuten geen team meer maken denk ik. Kan wel mijn Megaflits team inleveren, maar dat is meer gericht op eindklassement haha

Snel toch nog wat in elkaar geknutseld, mocht het nodig zijn.

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Mogen we onze teams kenbaar maken @Sammysosa of zijn er nog niet voldoende inzendingen?

Onbekende gebruiker

Ok, dit is een vreemde afvalkoers. @Ab Normaal, @Ivo001 en @Silent Hill laat ik allen toe omdat we 4 teams missen. 3 hebben niet ingeleverd en één deelnemer heeft de verkeerde CQ lijst gebruikt en daardoor veel te veel CQ punten gebruikt. Met jullie welnemen heb ik zelf ook een team ingediend (en ter controle naar Ab gestuurd), maar anders komen we er één tekort (heb overigens de teams niet bekeken, alleen beoordeeld op punten).

Iedereen akkoord? Ik heb helaas geen betere oplossing.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Akkoord! Jammer dat er in zo'n populair spel zoveel afvallers zijn

Onbekende gebruiker

Dowsett is gestart, ik klik hem zo vast.

@erveedeeee, ja bijzonder. Helaas beiden reserves niet, gelukkig een aantal usual suspects die altijd een team maken, ook als ze niet mee mogen doen. Ik heb nochtans regelmatig een Bump gegeven aan dit draadje

Laatst gewijzigd
mensFaber

Wat mij betreft prima ondanks dat mijn winkansen hierdoor flink afnemen 😂

Onbekende gebruiker

Ja, @mensFaber, het alternatief was om de eerste paar etappes over te slaan, maar dat is ook niet goed, want mede op basis daarvan (bv de ITT) stel je een team op.

Sjonge Jonge

Helemaal goed Sammy.

Silent Hill

Altijd jammer als deelnemers het laten afweten. Misschien zit de 'koersovervloed' er voor iets tussen ? Alhoewel, dit spel wil je toch niet missen.

Het goede nieuws is wel: Im in !
Voor hoelang ? Zolang mogelijk 😊

Succes iedereen en veel plezier !

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Hier alvast de teams met aantal punten:
Platje 6962
JapieJapo 6965
Wielervolger 7018
Arry1337 7125
Sjonge Jonge 7159
WIDMollema ? 7263
Silent Hill 7369
SvenVDB 7476
Sammysosa 7566
Poeksel 7568
Bazing 7569
dspiky 7590
Zeewolde 7621
Ruud Jansen 7621
park111982 7627
Abdoe 7676
erveedeeee 7681
Fondista 7727
Ab Normaal 7756
ivo001 7771
Moker 7918
mensFaber 7989

Ik ga er nog een aantal keer doorheen moeten, teams zijn in verschillende formats met niet altijd kloppende puntenaantallen doorgegeven. @All, check aub je puntenaantal en of je erbij staat

ivo001

Zonde dat er zoveel niet hebben ingeleverd zeg.
Wel leuk dat ik nog kan meedoen, maar verwacht er niet zo veel van. Heb het niet de aandacht kunnen geven die het verdiend. Had voor Mega-/Miniflits wel een lijst met interressante renners gemaakt, dus in 8 minuten tijd daar snel wat aanpassingen in gedaan. Maar de balans zal niet goed zijn. Zie mezelf er wel snel op punten uit gaan in een vluchtersetappe.

Ceramiche Ariostea

'@sammy, prima oplossing om deze editie toch door te kunnen laten gaan. Wil je mij even in PM de namen van deze deelnemers doorsturen die ga ik dan ook voor de Vuelta buitenhouden.

Abdoe

Mooi opgelost @Sammysosa en invallers, jammer van de niet of fout ingezonden teams.

Laatst gewijzigd
Arry1337

Lekker dit, geen team doorsturen maar wel een plek innemen voor anderen die graag mee hadden gedaan, kan ik niet goed begrijpen.. ik zeg bannen van deelname voor een jaar :/

mensFaber

+1

Wielervolger

Ben ik het ook mee eens. Beetje een valse start voor het spel daardoor, jammer.

Ik heb geen idee wat de teams zijn maar met Ganna, Almeida en Thomas bij de eerste 5 denk ik dat ik wel zal doorgaan naar morgen.

Fondista

Jongens jongens, zoiets kan toch gebeuren? Ik denk dat ze zelf al genoeg balen van het mislopen van deze editie. Wat mij betreft volgende keer gewoon weer gelijke kansen. Het is dat ik mezelf besefte dat ik ook bar weinig tijd had en daarom op dinsdag al wat ingestuurd. Dat had ik me ook zo maar te laat kunnen realiseren

Laatst gewijzigd
mensFaber

Ik vrees ervoor

Onbekende gebruiker

Gaat nog even duren jongens, als iemand me uit kan leggen hoe ik in een lijstje in Excel een naam zoek en daar een getal aan kan plakken, heel graag.

erveedeeee

https://www.zowerktexcel.nl/exceltip/de-functie-verticaal-zoeken/

Onbekende gebruiker

De eerste etappe en de eerste afvaller. Arry1337 en WIDMollema? eindigen gedeeld laatst, maar een matige tijdrit van Thomas de Gendt en een iets hoger gebruikt puntenaantal doet WIDMollema? de das om. Tot de volgende!

Bazing 1480
Silent Hill 1480
Poeksel 1450
Sammysosa 1450
Zeewolde 1440
Sjonge Jonge 1440
Wielervolger 1440
dspiky 1440
Abdoe 1440
Platje 1440
SvenVDB 1440
ivo001 1440
erveedeeee 1420
Moker 1200
Fondista 1050
JapieJapo 950
mensFaber 940
park111982 940
Ruud Jansen 940
Ab Normaal 940
Arry1337 840
WIDMollema ? 840

WIDMollema?
ULISSI Diego 1255
MAJKA Rafal 881
DEMARE Arnaud 818
THOMAS Geraint 795
GAVIRIA RENDON Fernando 731
YATES Simon 668
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello 638
DE GENDT Thomas 448
KELDERMAN Wilco 402
BARBIER Rudy 263
BALLERINI Davide 252
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves 112

@Allen; check nog even je team en je puntenaantal. Niet alle namen zijn CQ-proof en ik heb een hoop handmatig aan moeten passen, daar kunnen fouten zijn gemaakt.

[s]Edit 1: @erveedeeee als je me kunt vertellen hoe ik het aantal Geraint Tomassen kan tellen, heel graag.[/s] Gevonden!
Edit 2: Vinden jullie het fijner als ik elke keer de gebruikte puntenaantallen van alle teams erbij post?
Edit 3: Er zijn 261 renners gekozen volgens de telling. 21 keer 12 en een keer 11 geeft 263, wat betekent dat er óf 2 renners niet op de startlijst stonden, óf niet volgens de CQ zijn doorgegeven en die ik heb gemist.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Hmm, zie nu opeens dat ik op de een of andere manier Yates ben vergeten in mijn team. Helemaal gemist bij mn definitieve opstelling. Dat gaat een probleem worden.

SvenVDB

Mijn punten kloppen.

De renners waar ik het verschil mee moet maken zijn Bilbao, Masnada en Nibali, degene die mogen tegenvallen zijn Vlasov en Majka.

Al blij dat we de eerste ronde overleefd hebben!

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.