WIELERFLITS GRANDTOURSPEL: VUELTA 2020

1 2 3 4 ... 7 8
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

39 aanmeldingen nu.... dus ik mis er nog een hele hoop. Nog een paar dagen de tijd mensen.

Xander24

Hoi Rahimns, ik doe graag mee, super spel en leuk dat je het weer gaat organiseren.

hartstikkebedankt

Ik doe ook mee

LeoR 16

Ik doe graag mee (off topic, is er eigenlijk een giro spel geweest, zoja, dan heb ik dit precies gemist ?)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@leor16 die heb ik bewust overgeslagen... ten eerste omdat ik met de promotie/degradatie regel in de knoei zou zijn gekomen maar vooral omdat ik even rust nodig had. Ook vanwege al het werk dat ik steek in TJVsupporters was het allemaal even te veel van het goede.

Martinho237

Ik ben van de partij!

dustin

present

hofsje

Nu nog hopen dat het doorgaat 😁

De sputterende spurter

Ik doe graag weer mee!

joske47

aanwezig

coolietje

Doe ook terug mee !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vanavond om 23:59 verloopt de deadline voor het aanmelden (om zeker te zijn van je stek).... als het zo blijft dan gaan we terug naar 2 divisies.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We gaan verder met 2 divisies.... de 2e divisie krijgt 1 speler meer. Maar helaas maar 51 deelnemers. De formulieren komen er zo snel mogelijk aan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Formulieren zijn verstuurd... kijk eventueel even in je spambox. Van een aantal heb ik volgens mij geen correct emailadres, heb je geen formulier gehad stuur dan even een mailtje naar [B] [email protected] [/B] dan heb ik meteen je correcte mailadres en stuur ik je alsnog even het formulier. Eventueel mogen de 2e divisie deelnemers hun lijstje ook sturen via pb

vergeet dan niet ook je ploeg voor het ploegenklassement en welke renner de beste jongere wordt in het AK.

Laatst gewijzigd
Bode80

Kom jij nog met een lijst van 25 voor divisie 2?
Sinds vandaag staan alle renners bij PCS.

ivo001

Ik zie mezelf niet bij de deelnemers staan, en ook geen mail ontvangen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ivo001 daar is iets mis gegaan.... ik ga je erbij zetten en je krijgt van mij een formulier

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Bode80... ik zet de lijst van 25 er zo bij

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is een lijst van 20 geworden waaruit dus 5 renners gekozen mogen worden. Het deelnemersveld is van een zodanig niveau dat ik er geen 25 kan vinden van wie het interessant is om die erbij te zetten.

Laatst gewijzigd
John Berger

De lijst van 20 renners geldt toch niet voor de 1e divisie? Ik zie dat nergens terug.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee alleen voor de 2e

pirazzi

Maandagavond het formulier terugsturen valt binnen de deadline neem ik aan.

zeewolde

Mag je nou 3 renners uit die 20 kiezen, of 5 ? Op pagina 1 staat 5 maar dat ging misschien uit van 25 ?
Graag even uitsluitsel en evt. aanpassen op pagina 1 .

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@zeewolde 5 ... tikfoutje van mijn kant. Heb het er nog even voor de zekerheid bijgezet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirzazzi prima

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.