Fan Flandrien - Ronde van Vlaanderen

1 2 »
jappe666

Gefeliciteerd Sjongejonge en bedankt voor de organisatie Arry!

Zelf hebben de 2 dagzeges mijn seizoen wat gered, want het was toch vooral met ups and downs.
Ook nog een grote gok genomen met de RVV in een poging voor winst, maar die pakte volledig verkeerd uit helaas.

Toch nog even een klein pleidooi voor het WK:

- Het probleem dit jaar was vooral de laattijdige melding, waardoor veel managers niet op tijd nog een lijstje konden maken.
- Volgend jaar gaat het WK over een klassiek Belgisch heuvelparcours, waarbij het aantal potentiële kandidaten veel langer is dan op een bijzonder selectieve omloop zoals dit jaar in Imola, zeker doordat met de erg drukke kalender veel kanshebbers ook nog eens afzegden. Dat zie ik volgend jaar niet gebeuren, doordat veel meer renners het een parcours binnen hun mogelijkheden zullen vinden.

Arry1337

Oké, ik zal er nog eens over nadenken. Het probleem zit hem vooral in het aantal deelnemers, dat zijn er minder dan bij welke andere wedstrijd op de kalender. Daarnaast kun je al die enkelingen uit het verre oosten en Afrika al afschrijven, en zijn er vaak duidelijke favorieten per land.

Een speler die het wk mist kan nu eigenlijk meteen het podium van het klassement wel vergeten, en juist om dat te voorkomen heb ik het schrappen van de 2 slechtste resultaten toegevoegd.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.