WIELERMASTER CQ-SPEL 2021 - Divisie 2

1 2 ... 11 ... 31 32
SvenVDB

Dit waren mijn boden in ronde 2, helaas maar 3 binnen gehaald.

BRENNER Marco 2

GALLOPIN Tony 55 (gewonnen)

FROOME Chris 151

LATOUR Pierre 121

KRUIJSWIJK Steven 205

PIDCOCK Thomas 151

SOSA CUERVO Ivan Ramiro 125 (gewonnen)

MOSCON Gianni 80

VANMARCKE Sep 155 (gewonnen)

SARREAU Marc 105

Sjonge Jonge

Wow zeer tevreden met ronde 2.
9 van de 10 boden gewonnen, waaronder Daniel Martin, Pinot, Mohoric en Sarreau.

Onbekende gebruiker

'@jefgodfather, thanks man! We kunnen weer door met puzzelen.

Er zitten een paar hele fijne bij voor sommige deelnemers, Froome voor 222, Timothy Dupont, die normaal 800 punten scoort voor 116, ben benieuwd of hij bij zijn nieuwe team gaat voldoen, maar ook een Baptiste Planckaert die ik in ronde 3 op had willen pikken en een Gallopin of Latour kunnen zomaar de relatieve winnaars van het jaar zijn.

@Arry1337, klote man deze ronde voor jou.

Ik ben meer dan tevreden over het resultaat van deze ronde. Jungels, Sarreau en Pinot weliswaar verloren, maar de winnende bieders hebben daar ook wel iets hogere verwachtingen van dan ik, dus dat geeft niet. Ik heb (hoop ik) inmiddels 2 monumenten, paar (semi-)klassiekers, mooie ereplekken in de rondes van een week, wellicht zelfs een winnaar en top 5 en twee top 10 plekken in een grote ronde in mijn team vertegenwoordigd. Daar word je geen laatste mee, maar je gaat er ook niet mee winnen. Nog drie plekjes om dé verrassing binnen te halen, ik ga mijn avondagenda vegen ;) Succes met scouten boys!

jefgodfather

Ik heb mijn bod ook verzonden naar Ab Normaal. Dus het bieden kan beginnen.

Deadline voor Ronde 3 is vrijdag 04/12 om 20.00 uur

aardappeljager

Ik ben blij met Dupont ja @SammySosa. We gaan zien wat hij dit jaar gaat brengen.
Met G Martin iemand die hoop ik nog een stapje kan maken en ik had nog geen AK man, maar ook gekozen op sentiment. Genoten van zijn aanvalslust in de Vuelta
Groenewegen mogelijk ook een koopje, maar ook kans op een misser.
Kruijswijk helaas net gemist, maar dat geeft weer wat budget voor ronde 3. En ik vind het erg jammer dat ik Latour niet heb.

Sies

Ronde 3 verzonden!

bbflood1

Ik ben ook erg tevreden met de uitkomst. 5 uit 7. Wilde nog een top10 renner van 2020 binnen halen, en dat is met Fuglsang wel gelukt. Daarnaast 3 jonge renners gekregen waar ik veel van verwacht en Storer waarvan ik verwacht dat hij dit jaar voor een klassement mag gaan.Enkel SKA en van Wilder verloren.

Ronde 3 ook verzonden nu.

aardappeljager

Ben als we straks klaar zijn ook wel benieuwd welk team iedereen de meeste kansen toedicht.

Mijn bod voor ronde 3 is verzonden

Ab Normaal

Goedkoop binnen gehaald deze ronde in mijn optiek:
Ben en Quinten Hermans, Latour, Vingegaard, Vanmarcke, David Dekker, Ardila, Moscon, Dupont, Laporte, Politt, Staune-Mittet en Arensman.
Dekker en Ardila stonden op mijn lijst voor ronde 3. En Rahimns met al zijn TJV kennis pikt mijn nummer 1 voor de talentencup weg.
Ik kijk momenteel een beetje jaloers naar de teams van Sven, Rawolf en Aardappeljager

Laatst gewijzigd
Rawolf

Staune-Mittet leuk talent maar voor de cq ranking zie ik hem weinig doen met het programma wat hij gaat afwerken, mag altijd verbazen natuurlijk!

Maillot à Pois

Ouch, twee renners per biedronde, dat schiet niet op zo.... dit keer enkele targets vrij nipt verloren, extra sneu

Flowtosti

Bol Bissegger Meeus Pidcock en Brunel in the pocket. Nu maar hopen dat ze net zo snel doorbreken als het talent van de afgelopen jaren😬

Sjonge Jonge

Bod voor ronde 3 verzonden

aardappeljager

Ab, daar noem je wel mensen die al een groot deel van hun budget kwijt zijn. Dus nog even wachten tot alle team compleet zijn

jappe666

Das een stevige streep door de rekening, paar relatieve nietsnutten in je ploeg nemen omdat je alle ballen op Roglic zet en er dan naast grijpen... Hier zitten we dan met een reuzebudget en amper vrije plekken -_-'

BlingSagan

Bod voor ronde 3 gemaild.
Misschien wel de lastigste ronde tot nu toe !

SvenVDB

'@jef: kan je opnieuw de excel met de biedingen doormailen, leuk om per ronde te bekijken.

Edit: sorry, ik zie net dat dit al gebeurd was :)

Laatst gewijzigd
ivo001

Die kolom over teveel geboden is ten op zichte van de cq waarde, en niet de op een na hoogste bieding zie ik.

jefgodfather

Sven heb je die mail nog eens doorgestuurd. had je hem niet gekregen ?

Ivo, is dat een probleem dan ?

Mapei

Hmmm niet geheel tevreden over ronde 2, een paar renners waar ik echt op had gehoopt verloren.

Ronde 3 wel gelijk maar verstuurd.

ivo001

'@Jef,

Niet echt een probleem, maar vraag me steeds af hoe vaak er nu op een renner is geboden, en wat het beste bod is dat is afgetroefd. Zo zie ik hier in de posts dat er bijvoorbeeld iemand 80 had geboden op Moscon, maar geen idee of ik er nog meer heb verslagen.

BlingSagan

Formules Grootste(K:G;2) en AANTAL toevoegen !

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Bod 3e ronde verzonden.

Teeke_de_Kapper

Hier mijn lijstje voor het 2-de bod:

Cosnefroy Benoit 701 (check)
Lampaert Yves 702 (check)
Bol Cees 200
Kanter Max 200
Kruijswijk Steven 501 (check)
van Wilder Ilan 27
Jungels Bob 301
Thijssen Gerben 150 (check)
Ewan Caleb 900
van Marcke Sep 151 (4 schamele puntjes te kort)
Sarreau Marc 161
TOTAAL: 3994

Maar er blijft nog genoeg over, hoop ik...
Mijn derde bod is onderweg...

jefgodfather

'@Ivo001, als je mijn Excel op tabblad 'Ronde 2' neemt, kan je opzoeken wie er nog allemaal op welke renners hebben geboden en voor hoeveel.
dat zal wel veel duidelijk maken zeker ?

1 2 ... 11 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.