WIELERMASTER CQ-SPEL 2021 - Divisie 2

1 2 ... 9 ... 31 32
Joachim

Mag je wel zeggen, Mapei. Ik heb Yates in divisie 1 voor 1028. Wel interessant om de resultaten van de biedingen eens te vergelijken. ☺

Laatst gewijzigd
ivo001

Kan je ook bieden op renners die nog geen officieel contract hebben voor 2021?

Onbekende gebruiker

Ik ben wel happy met mijn halve klassiekerteam. Had daar graag Styby Stuyven en GvA in gehad, maar dan had ik dikker in moeten zetten. Sven de winnaar van ronde 1, maar ik zie mezelf wel op het podium.

Oh, @jefgodfather, ik heb nog plek voor 7 renners ipv 5. Dank voor de vlekkeloze organisatie

jefgodfather

'@Ivo001 je kan bieden op wie je maar wil ook al hebben ze geen contract tot nu toe. Dat is jouw gokje dat je neemt
stukje relevant reglement
Alle renners waarvan voor 1 januari vast komt te staan dat ze niet meer zullen wielrennen, kunnen worden teruggegeven aan de bank voor de helft van hun aankoopbedrag (afgerond naar boven). Het vrijgekomen budget moet besteed worden voordat de eerste race van het jaar wordt verreden en pas nadat de normale biedingen zijn voltooid. Mocht dit pas na 1 januari bekend worden, dan heb je pech.

@Sammysosa, bedankt. Tuurlijk heb je nog 7 vrije plaatsen, ik heb het aangepast, was een typfoutje

SvenVDB

Mas is toch ook wel een koopje gebleken. Higuita had ik ook nog graag gehad..

Vanavond eens puzzelen voor mijn tweede bod!

bbflood1

Bod 2 verstuurd. Denk dat er nog weinig van te zeggen valt wie het beste gescoord heeft.
Zelf redelijk tevreden. Stannard en Carthy gemist maar Almeida en McNulty wel mooi binnen.
Was het maar vast weer woensdagavond ;)

ivo001

Ik heb zoveel potentiele koopjes gezien dat ik liever een team van 25 renners had haha

vernis

Waar zijn de renners met 0 punten te vinden?
Of is 1 het minimum?

Bod 2 is ook verstuurd

Laatst gewijzigd
ivo001

Mijn 2e bod is ook al de deur uit.

mms

Mijn 2de bod is verzonden.

Maillot à Pois

'@vernis

Renners met 0 punten kan je terugvinden door op deze pagina op de cq ranking site Cq value =0 in te vullen en op search te klikken.
https://cqranking.com/men/asp/gen/cqSubrankingRider.asp

BlingSagan

Mijn 2e bod verzonden.

jefgodfather

Er zijn al 13 boden binnen. Goed bezig mannen

Arry1337

14 nu :)

King Kelly

Ook verzonden. Vraag: hoe zit dat nou met die "3 renners van 0 punten"? Moet ik daar ook op bieden? Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Ab Normaal

Nee, nu nog niet. Pas als iedereen zijn gewone team vol heeft.
Sorry mannen, heb mijn bod pas morgen klaar.

kokkie1975

Bod voor de 2e ronde verzonden.

Teeke_de_Kapper

Opmerkelijk . @Bling Sagan, zonder Bling en zonder Sagan... Ik zet al mijn ballen op Rudy de Kapper in ronde3

BlingSagan

Klopt. Ik zal mij naam even veranderen !
Matthews is trouwens naar mijn "angstgegner" Arry1337 gegaan.

jefgodfather

Nog 5 deelnemers moeten hun bod doorsturen. Misschien komt het vanavond nog wel in orde ?

Maillot à Pois

-1 = 4
;-)

Sjonge Jonge

-1 = 3

Ab Normaal

Mijn bod is ook gedaan. 2 dus nog.
Als iemand niet kan wachten en al uit wil wisselen, dan stuur maar een PB.

Mapei

Nou Sammysosa,

Vandeweek kon je niet wachten......... 😁

SvenVDB

Bod ingediend!

1 2 ... 9 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.