Spel: World Tour Manager 2021

1 2 ... 8 ... 11 12
jefgodfather

'@Pirazzi: Rimenno heeft alle vertrouwen in Jay McCarthy die zag zijn contract bij Bora niet verlengt en heeft dan ook nog een zware knieblessure opgelopen had in de Vuelta van vorig jaar
Dus best een verrassende keuze :)

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Mooie statistieken Jef!

pirazzi

Hier stond een idee, bij nader inzien geen goed idee.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

wat is het MEGAFLITS Jaarklassement?

aardappeljager

'@pirazzi, merci! Dat kende ik nog niet. Ik heb het forum pas recentelijk ontdekt en amuseer me uitstekend met alle spellen die ik voorbij zie komen

jappe666

Vind het best verrassend dat ik zo laag sta qua gekozen renners, zeker omdat ik toch 15 renners gemeenschappelijk heb.

Had verwacht dat vrij veel mensen mijn selectiecriterium zouden hanteren, met name hun CQ-punten in 2020 vergelijken tov 2019 en de koopjes er zo uitvissen.
Heb een team van 26 renners ter waarde van 8500 CQ in 2020, die in 2019 nog goed waren voor 31.519 punten, aangevuld met 6 nul-punt-neo's die ofwel overkomen uit andere sport (Bv Romo of Palzer) of uitblonken bij de jeugd (bv Brenner, Sheffield,...).

jefgodfather

'@Jappe de renners die jij hebt en niet behoren tot het forumploegje, zijn niet zoveel gekozen door de anderen
Daarmee trek je je score naar onder hé
Ackermann - 2 keer
Valverde - 1 keer
Adam Yates - 4 keer
Wellens - 8 keer
Lutsenko - 6 keer
Visconti - 2 keer
Dupont - 9 keer
Planckaert - 4 keer
Taaramae - 2 keer
Palzer - 1 keer
Romo Oliver - 3 keer
Ayuso Pesquera - 2 keer
Mathias Vacek - 2 keer
Sheffield - 3 keer

Koekebakker

Ik heb trouwens toch 1 renner, die niemand anders heeft, zie ik nu: Hivert. Dat die GP La Marseillaise maar wint vandaag dan :)

Pasta

'@Jappe Ik denk dat vele van ons jouw selectiecriterium wel hebben gehanteerd, echter naast dat criterium nog een paar andere criteria hadden. Zo heb ik Valverde en Visconti bewust niet genomen omdat ze gezien leeftijd en dalende trend naar mijn mening niet meer het puntenaantal van 2019 gaan halen. Adam Yates en Planckaert heb ik niet gekozen omdat ze van ploeg zijn veranderd en ik ze bij de huidige ploeg niet zoveel zie scoren als bij de oude ploeg.

pirazzi

In het team van Hofsje staat geen getal achter de naam van Cort Nielsen (178). Dat is vergeten neem ik aan en heeft geen invloed op het totale budget?

Rawolf

Ik heb mijn team van de afvalkoers gekopieerd als start en dan wat wijzigingen gemaakt, een 'gevoelskiezer' :p

jefgodfather

Ik heb gisteren mijn eerste punten gescoord met Coquard. Hopelijk volgen er nog veel meer ..... :)

Silent Hill

Team Forum is echt een goed idee en een interessant gegeven.
Dat team voorblijven is dé ambitie ! Alles meer is mooi meegenomen.

M'n meest afwijkende renners: Pinot, Stuyven en Gallopin. Extra duimen voor die 3 dus.

Verder Froom voor maar 30 ptn helemaal over het hoofd gezien - al weet ik niet of ik die zou genomen hebben, voor Teuns (385) had ik spijtig genoeg geen plaats, Pidcock (57) stond er lang in - hopelijk was hem wisselen geen fout, en voor een renner als Kruijswijk (57) supporteren, had ik gewoon geen zin. Veel oudjes in m'n team, hopelijk kunnen ze het nog.

Succes iedereen !

Laatst gewijzigd
Arry1337

Dat "Team Forum" is een idee dat ik bij mijn spel ook al had toegevoegd. Stiekem toch even reclame maken voordat de Omloop plays vindt, omdat iedereen nog mee kan doen en zich even aan kan melden hier:

https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/fan-flandrien-editie-ii-2021/

Laatst gewijzigd
Milsen

Malucelli heeft nu al zijn puntentotaal verdubbeld. Bam 6 puntjes in de pocket. Ook Wellens en Trentin hebben er voor gezorgd dat we van de 0 af zijn.

Ab Normaal

Tussenstand wordt regelmatig op pagina 1 gezet.
De eerste leider is Pirazzi met zijn meest afwijkende team!

De graag over een maand allemaal eens je eigen score controleren. Er kan namelijk een fout in de formule zitten.
Met al die nullen voor renners komt zo'n fout nu nog niet naar voren.

Ik vind het wel een goed idee om het forum team toe te voegen dat zal ik binnenkort doen.

Even voor de volledigheid de eerste tussenstand:

1 Pirazzi 103
2 Maillot à Pois 92
3 aardappeljager 65
4 Teeke de Kapper 60
5 Milsen 58
6 Mithrandir 56
7 Rawolf 54
8 Hartstikkebedankt 52
9 Pasta 52
10 Jappe666 52
11 Jef Godfather 40
12 Silent Hill 36
13 joske 47 33
14 kievit 33
15 erveedeeee 32
16 Gerrit Glomser 29
17 Reyn 29
18 Peter Post Forever 28
19 SvenVDB 24
20 Maartenfct1965 24
21 Zwartebroekengeletrui 24
22 Kanibaal van Schepdaal 24
23 danusz1986 24
24 SammySosa 24
25 Koekebakker 20
26 kokkie1915 20
27 Vernis 18
28 Julius9K 8
29 Sjonge Jonge 6
30 Ab Normaal 0
31 Arry1337 0
32 bbflood1 0
33 Sies 0
34 hofsje 0
35 Park111982 0
36 John Berger 0
37 Rahimns 0
38 Dspiky 0
39 rimenno 0
40 Mapei 0
41 Bastaix 0
42 KimJungPoels 0
43 Homme 0
44 Laatste man 0
45 zenzyvdb 0
46 flowtosti 0
47 BlingSagan 0
48 ezra 0

aardappeljager

En Aardappeljager wat denk je van de eerste etappe in de Étoile de Besseges?

Met Laporte hebben we een mooie start kunnen maken t.o.v. het forum team, maar is ook direct de enige renner van onze ploeg die in de top geëindigd is. De eerste klap is een daalder waard en we verwachten dat we de komende dagen nog wat meer punten kunnen sprokkelen. We zien dat de sponsor tevreden is, maar hebben ook gezien dat we verderop in het seizoen wat zwak aan de start zullen staan tijdens enkele belangrijke koersen. Dit is echter een jaar om ervaring op te doen en de druk is daarom laag. Mochten we niet bij de laatste 5 eindigen dan kunnen we rekenen op een extra investering voor komend seizoen

Pasta

'@Ab Ik heb de stand gecontroleerd en als ik het spel goed begrepen heb, dan klopt mijn stand niet. Het klopt dat ik 52 punten met Wellens en Trentin heb gehaald. Maar volgens mij moet je de punten die renners verloren hebt er af trekken. Aangezien Evenepoel er alleen al 210 verloren heeft, zou ik in de min uitkomen. Of gaat het alleen om pluspunten?

Maillot à Pois

'@pasta
Enkel de pluspunten
Referentie is de CQ jaarranking 2021, niet de rollende (current) ranking

Milsen

En Wellens gaat maar door

pirazzi

8x gekozen, Wellens.🙂

Laatste man

Politt, Gilbert en Latour zorgen voor de eerste punten!

Ab Normaal

Stand is bijgewerkt op pagina 1.
Hartstikkebedankt demarreert!

Een enorm woord van dank gaat uit naar maartenfct1965 die mijn bestand geprofessionaliseerd heeft.
Man, wat een excel amateur ben ik. Dankzij Maarten is de toekomst van dit spel verzekerd!

hartstikkebedankt

Pohh!

1 2 ... 8 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.