Spel: World Tour Manager 2021

1 2 ... 9 10 11 12
Onbekende gebruiker

'@Ab; zou je de stand en de teams om kunnen draaien? Scheelt in het scrollen. Dank!

Maillot à Pois

'@Ab
Ik denk dat de 12 puntjes van Umba uit mijn totaal verdwenen zijn, waarschijnlijk omdat ik initieel niet de juiste CQ naam doorgaf en je geautomatiseerde sheet hem niet herkent

Ab Normaal

'@Sammysosa
Ga ik doen, later deze week.

@Maillot
Ga kijken. Het komt inderdaad heel erg nauw met de naam.
1 letter verkeerd en de score wordt niet meegenomen.
Ik ga bekijken.
Bedankt voor de opmerking en blijf het bekijken en doorgeven.

Onbekende gebruiker

Thanks! Ben overigens niet ontevreden met de start hier.

maartenfct1965

'@Ab Normaal. Geen dank! Nu zelf nog daadwerkelijk wat punten gaan pakken om mee te kunnen doen in het spel... @Maillot a Pois inderdaad belangrijk om te checken dat de naam van de renners exact overeenkomen met de CQ lijst, geldt trouwens voor iedereen. Mocht iemand het idee hebben dat punten van een renner niet meegenomen worden dan even doorgeven inderdaad.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

'@AbNormaal met vereende krachten ben je dus aan een makkelijke manier geraakt om ons te voorzien van de tussenstanden.

Naast de 12 punten verschil van Maillot à Pois ivm Umba Lopez heb ik nog 3 verschillen ontdekt tussen jouw en mijn berekeningen.
Danusz: ik 208 punten - jij 157 punten. Verschil 51 punten. Dat zijn de punten die Laporte scoorde.
BlingSagan; ik 32 punten - jij 27 punten. Verschil 5 punten. Dat zijn de punten van Mads Pedersen
Rimenno: ik 98 punten - jij 27 punten. Verschil 71 punten. Dat zijn de punten van Politt (66) + Bettiol (5 punten)
Kan je dat eens nakijken aub ?

Mijn renners zijn maar aarzelend gestart dit seizoen. Ze moeten nog onder stoom komen blijkbaar.

Voor wie het interesseert: de Forumploeg heeft tot nu toe 123 punten gescoord.

pirazzi

'@Sammysosa: Ctrl+F of zoeken op pagina met het woord tussenstand brengt je er ook sneller.

Koekebakker

Dank voor de stand, mannen!

jefgodfather

ik ben het met veel eens op CQ Ranking maar bij de Nationale Kampioenschappen slaan ze keer op keer de bal mis.
Aaron Gate is Nationaal kampioen tijdrijden in Nieuw-Zeeland en NIET Fisher-Black zoals de uitslag laat uitschijnen.
Fisher-Black is de kampioen van de beloften die toevallig sneller reed als de profs, maar dat maakt niet uit

Er zouden eigenlijk 2 aparte uitslagen moeten vermeld worden zoals op de website van de UCI, ProCyclingstats .....: eentje voor de profs en eentje voor de beloften.

pirazzi

Raar is ook dat Fisher-Black volgens de ranglijst 2021 32 punten zou hebben maar als je op zijn naam klikt blijken dat er 62 te zijn.

Maillot à Pois

'@pirazzi
Dat is omdat de uitslag van het Nieuw-Zeelandse kampioenschap TT nog als provisional staat. Zo ook voor Ballerini zijn punten van vandaag bvb.

Komt snel goed.

Verder eens met Jef. Fisher Black is kampioen bij de U23, waar in principe geen CQ punten mee te verdienen zijn.

Milsen

Sosa is zijn punten nu al waard

Ab Normaal

Nieuwe stand gepost.
Bij de renners is Sosa inderdaad nu al zijn punten al ruim waard en de nieuwe leider.

Bij ons blijft Harstikkebedankt nog minimaal een week koploper.
Hofsje voert een lange lijst achtervolgers aan. Sies heeft de hatelijke 0 ook weggeveegd.

Ik heb zo'n vermoeden dat dit spel nog heel erg lang spannend gaat blijven.

Speciaal voor Sammy zijn de stand en teams op pagina 1 omgewisseld.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

'@Ab Normaal @Maartenfct1963 kunnen jullie dat bestand nog eens goed bekijken want ik heb weer een reeks verschilletjes gevonden; vermoedelijk te maken met verschillende schrijfwijze van namen ?
Reyn; ik 613 punten - jij 493 punten - verschil 120 punten. Alaphlippe scoorde deze punten vorige week
Mithrandir: ik 587 punten - jij 467 punten - verschil 120 punten. Alaphlippe scoorde deze punten vorige week
Homme: ik 531 punten - jij 526 punten - verschil 5 punten. Mäder en Tejada scoorde deze punten vorige week
Ab Normaal: ik 494 punten - jij 467 punten. Verschil 27 punten. Hamilton van 2 weken geleden ?
Kieviet; ik 491 punten - jij 473 punten. Verschil 18 punten. Jansen scoorde deze punten vorige week
John Berger: ik 464 punten - jij 459 punten: Verschil 5 punten. Moschetti, Mäder, Tejada, Donovan scoorde deze punten vorige week
Rawolf; ik 373 punten - jij 363 punten. Verschil 10 punten. Aranburu scoorde deze punten vorige week
Park; ik 359 punten - jij 252 punten. Verschil 107 punten. Bernal scoorde deze punten vorige week
Arry1337; ik 353 punten - jij 336 punten. Verschil 18 punten. Jansen scoorde deze punten vorige week

Als ik kan helpen, laat je maar wat weten.

Voor wie het interesseert, de forumploeg heeft al 518 punten gescoord.

Laatst gewijzigd
maartenfct1965

'@jegodfather even snel gekeken en inderdaad allemaal verschillen door typfoutjes in rennersnamen. Ik zal er vanavond even in meer detail naar kijken om ze er allemaal uit te vissen (i.e. met een index kijken of alle rennersnamen in de verschillende teams ook daadwerkelijk bestaande namen in de cq lijst zijn). Bedankt voor het checken!

John Berger

Zijn het typefoutjes gemaakt door ons als aanleverende party, want dan moeten wij zorgvuldiger zijn met het overnemen van de namen van de cq ranking.
Ik heb zelf even gekeken naar de namen die bij mij misgaan in de telling, maar dan lijkt alles goed te zijn (mis alleen de 2e voornaam van Tejada).
Laat het even weten als wij iets kunnen verbeteren bij de aanlevering!!

Ab Normaal

'@Jef
Dank, gaan we uitzoeken en komen we op terug, blijf het zeker bekijken!

@John
Ik heb in mijn originele bestand alles gekopieerd van wat jullie aangeleverd hebben, maar omdat het slechts beperkte formules had heeft Maarten er een excel kennersoog overheen laten gaan.
Ik weet dus niet helemaal zeker of hij de namen ook gekopieerd heeft of hoe dat gegaan is.
Laat ik nog weten.

Onbekende gebruiker

Dank @Ab! Zeker op mobiel waar ik 90% van mijn tijd op surf.

maartenfct1965

'@Ab de namen had ik oorspronkelijk gelaten zoals ze aangeleverd waren vanuit de deelnemers. Nu alleen wel de foutjes er uitgehaald, zal het vanavond doorsturen.

@John Berger bij jouw waren het HONORE Mikkel Frolich - ipv HONORE Mikkel Frølich, TEJADA CANACUE Harold - ipv TEJADA CANACUE Harold Alfonso en RIVERA Kevin - ipv RIVERA SERRANO Kevin. Kleine verschillen grote gevolgen:) Zijn vooral kleine opstartprobleempjes dit, kunnen er snel uitgehaald worden. Voor volgend jaar moeten we er gewoon wat meer op hameren dat namen tot op de letter hetzelfde zijn als in de CQ lijst, dus gewoon copy/pasten.

John Berger

Ik zal er beter op letten. Sorry voor het ongemak

Maillot à Pois

Voornamelijk van belang voor nulpunters, want die staan niet in de Excel export van CQ.
Dan moet je die zelf even op de CQ website opzoeken om te weten hoe ze daar genoteerd staan.
Had ik voor met Santiago Umba :-)

Milsen

Mollema pakt zo ook zijn puntjes. Gaat zo voorspoedig

pirazzi

Morgen (1 maart) weer een nieuwe tussenstand?

Ab Normaal

Ja. Denk dat de mensen met Pogacar een mooie sprong gaan maken!

pirazzi

Tja, ik heb voor Roglič (komt pas 7 maart in actie bij Parijs-Nice) gekozen ipv Pogačar maar heb wel Bagioli die gisteren nog 130 punten haalde en maar 5x gekozen is.

1 2 ... 9 10 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.