De Afvalkoers ! Klassiekerspel

1 2 3 4 ... 17 18
Wienk33

Is er nog 1 plek vrij? Ik doe ook graag mee

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Daarmee is het spel in principe vol. Volgende inschrijvingen komen op de reservelijst terecht.

Laatst gewijzigd
John Berger

Je zocht nog 1 of 2 personen als back up. Hoe handig moet je hiervoor zijn met Excel? Als het niet teveel kennis vraagt bied ik mij graag aan.

Laatst gewijzigd
Rico.

Zet mij maar op de reservelijst.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@John Berger, bedankt voor het aanbieden. Inmiddels heb ik in persoon van Ab Normaal en Sammysosa 2 back-ups staan in het geval van nood. Mocht het alsnog nodig zijn weet ik je te vinden, veel kennis van Excel is niet nodig dat heb ik ook niet is gewoon een huis, tuin en keuken sheet.

Laatst gewijzigd
John Berger

Opgave net verstuurd.

Laatst gewijzigd
mensFaber

Sh*t!! te laat gezien.

Als er nog plek is doe ik graag mee, anders op de reserve lijst als dat nog kan.

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Lijst vanavond verstuurd.
Zijn er al goedgekeurde teams?

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@BlingSagan, ik heb je lijst ontvangen samen met 2 andere teams. Ik ga in de loop van komende week de tot nu toe ontvangen teams controleren.

Laatst gewijzigd
BlingSagan

'@park111982
Top !

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Inmiddels 4 teams van 42 ontvangen. Ik zal van de week de ontvangen teams gaan verwerken. Over precies 2 weken staat voorlopig nog steeds de Grand Prix la cycliste de Marselaisse op het programma. Deadline is 30 januari 23.59.59

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Ik heb wat op papier staan, maar nog niet te reden over. Nog even blijven puzzelen dus

Laatst gewijzigd
SvenVDB

De kans bestaat dat er hier en daar een koers zal geannuleerd worden vanwege Corona. Is hier al over nagedacht wat er dan gedaan wordt? De wedstrijd er na twee afvallers? Of wordt er een extra koers ingelast?

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@SvenVDB, natuurlijk is die kans aanwezig maar laten we het beste ervan hopen. Als koersen zullen wegvallen zal ik in eerste instantie wachten of deze koers op een alternatieve datum terecht komt. Is dit het geval zal die op die datum terechtkomen. Ik zal zeker aan de eerste helft geen koersen toevoegen. Na de break zal ik de balans opmaken of er t.z.t. nog extra koersten nodig zijn.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik heb mn team opgestuurd

Laatst gewijzigd
Arry1337

Je kunt er eventueel ook voor kiezen om de finale dan gewoon met meer spelers te spelen. De laatste wedstrijd is dan gewoon beslissend voor de plekken tussen de overgebleven spelers.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik ga dit weekend eens een opzet maken voor mijn team

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

De eerste koers is al uitgevallen, Eschborn Frankfurt

Edit: blijkbaar toch (nog) niet

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Inmiddels heb ik de tot op heden ingezonden teams verwerkt. Er zijn alvast 6 team goedgekeurd en 1 team afgekeurd vanwege overschrijding van de 10000 punten. Nog 36 teams te gaan, die het zoals gebruikelijk allemaal op de laatste week laten aankomen dus het zal een druk weekje worden. Voorlopig gaat de Grand Prix Cycliste la Marsellaise op 31 januari 2021 nog steeds door en is er inmiddels ook een voorlopige startlijst dus is er nog een week de tijd om de resterende teams aan te leveren

Laatst gewijzigd
ivo001

IK begin nu aan het puzzelen!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@park111982
Sorry, door mijn spel nog even druk.
Alle voorbereidingen qua koersen wel gedaan.
Nu nog namen invullen maar dat zal wel pas na het weekend zijn.
Heb ook nog de spellen van Hartstikkebedankt. Heb er dus een complete werkweek aan :)

Laatst gewijzigd
jefgodfather

ik heb mijn ploegje doorgestuurd. Van alle spelletjes waarin ik meedeed vond ik dit de moeilijkste om samen te stellen.
Je moet voor alle koersen renners in je ploeg hebben om maar niet af te vallen
geen idee hoe lang ik het ga volhouden.

Laatst gewijzigd
ivo001

Heb alvast een eerste opzet ingestuurd, gewoon met goede renners. Moet me echter nog wat meer gaan verdiepen in de wedstrijden en wedstrijdprogramma's om de zwakke punten weg te werken.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

11 van 42 teams ontvangen en goedgekeurd.

Deadline zaterdag 30 januari 23.59.59

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Ik wil ook graag op de reservelijst

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.