'@John Berger, bedankt voor het aanbieden. Inmiddels heb ik in persoon van Ab Normaal en Sammysosa 2 back-ups staan in het geval van nood. Mocht het alsnog nodig zijn weet ik je te vinden, veel kennis van Excel is niet nodig dat heb ik ook niet is gewoon een huis, tuin en keuken sheet.
'@SvenVDB, natuurlijk is die kans aanwezig maar laten we het beste ervan hopen. Als koersen zullen wegvallen zal ik in eerste instantie wachten of deze koers op een alternatieve datum terecht komt. Is dit het geval zal die op die datum terechtkomen. Ik zal zeker aan de eerste helft geen koersen toevoegen. Na de break zal ik de balans opmaken of er t.z.t. nog extra koersten nodig zijn.
Inmiddels heb ik de tot op heden ingezonden teams verwerkt. Er zijn alvast 6 team goedgekeurd en 1 team afgekeurd vanwege overschrijding van de 10000 punten. Nog 36 teams te gaan, die het zoals gebruikelijk allemaal op de laatste week laten aankomen dus het zal een druk weekje worden. Voorlopig gaat de Grand Prix Cycliste la Marsellaise op 31 januari 2021 nog steeds door en is er inmiddels ook een voorlopige startlijst dus is er nog een week de tijd om de resterende teams aan te leveren
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.