'@MensFaber
Omdat er iedere race 1 deelnemer aanvalt moet je precies met dat aantal deelnemers starten.
Als op de deadline een deelnemer niets heeft ingeleverd kan een reserve pas worden ingezet.
Dat kun je niet eerder beslissen, tenzij een gewone deelnemer vooral al aangeeft niet de tijd te hebben om een team te maken.
'@MensFaber, Ab heeft het eigenlijk al goed verwoord. Mijn advies is lever gewoon een team in, mocht er iemand geen team inleveren kan je er mogelijk nog inkomen. Op het moment loopt het nog niet bijzonder hard maar gezien het aantal die hards onder de deelnemers zal de laatste dag wel weer erg druk worden in mijn inbox.
Denk dat je gelijk hebt Park, ik vind deze het moeilijkst, dus ga mijn tijd volledig uitnutten ben ik bang.
Ik ben er wel uit.
Nog een nachtje over slapen, morgenmiddag nog een keer kijken en dan komt ie er aan Park.
Uitgebreide puzzel geweest, veel plezier beleefd en heb er met dit team wel vertrouwen in tot aan de zomer.
Slechts over 1 koers onzeker.
Daar ga ik morgen nog even naar kijken.
Kolere jongens, ik denk dat in de tijd dat ik aan de verschillende afvalkoersen heb besteed prima een scriptie had kunnen schrijven.
@park: ik moet nog 3 man vervangen en dan komt ie jouw kant op.
31 teams goedgekeurd . Voor de overige 11 deelnemers nog 8 uurtjes om in te sturen. Op het moment heb ik nog geen reserveteams ontvangen. Ik kan niet beloven dat je daadwerkelijk kan meedoen maar wie weet loont het om alsnog een team in te sturen.
Deadline 30-1-2021 23.59.59
Ik ook, laatste check. Er heeft zich een verhit debat plaatsgevonden aan de bestuurstafel, maar we zijn er uit. Maar ten koste waarvan!
Saddam sprak over 'the mother of all battles" als Amerika Irak zou binnenvallen, maar Saddam kende dit spel niet!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.