Ook net een team ingezonden, maar dan om de tegenovergestelde reden van de meeste hier die al wekenlang lopen te puzzelen.
Door tijdsgebrek last minute puur op gevoel wat aardige klassiekerrenners bij elkaar gekapt, grotendeels voortgevloeid uit het gepuzzel voor andere spelletjes, aangevuld met namen die spontaan in me opkwamen, zonder de te rijden koersen of deelnemerslijsten in detail te bekijken.
Zoals gezegd is het spel meedogenloos en geeft een ellenlange voorbereiding 0 garanties, dus ben benieuwd waar het bij elkaar geschraapte zootje ongeregeld mij uiteindelijk brengt.
Uiteindelijk heb ik 40 teams ontvangen. Geen team ontvangen van Platje en Mapei. MensFaber heeft als enige een reserveteam opgestuurd en schuift daarmee door naar de deelnemers. Kom ik nog 1 team tekort voor het oorspronkelijke plan. Het eerste team wat ik morgen voor 11.00 ontvang van wie nog graag wilt
meedoen komt op de deelnemerslijst terecht.
Ik heb dezelfde tactiek gehanteerd Jappe. En denk dat ik misschien nog wel wat domme renners er tussen heb zitten die niet echt gaan scoren in klassiekers.
Had geen tijd om startlijsten ed te bekijken, maar wilde toch graag een team afleveren. Ben heel benieuwd en hoop vooral wat ervaring op te doen voor volgend jaar, dus ga het zeker volgen tot het eind. Ook al is de kans groot dat ik er snel uit lig
Dat is mooi nieuws op deze ochtend.
Ik weet niet over welke startlijsten jullie het hebben maar er waren er maar 2 echt bekend en compleet. Aan het afstruinen van startlijsten heb je m.i. niet veel uit kunnen halen.
Wel ontzettend benieuwd naar de teams van overige deelnemers. Het grote aantal koersen waarvan een aantal onbekende maken het toch erg lastig. Daarom ook bewust gekozen om de “kosten” zo laag mogelijk te houden i.v.m. eventuele tiebreaks.
We gaan het zien 👍🏻
11.00 geweest. Er heeft zich geen geen 42e team meer gemeld dus dan laten we het zo en gaan we met 41 teams van start. De kalender laat ik verder ongewijzigd. Mocht er in de 1e wedstrijdhelft een koers wegvallen lost het probleem zich vanzelf op. Als alle koersen in de 1e wedstrijdhelft worden gereden zullen de eerste 2 wedstrijden uit de 2e wedstrijdhelft worden samengevoegd om 1 afvaller te bepalen en zo met uiteindelijk 2 finalisten de slotwedstrijd te kunnen afwerken.
'@mithrandir of er nu met kleine of grote punten gewerkt wordt lijk mij niet erg relevant en daarnaast denk ik dat de invloed op grote koersen wat minder is dan een combi van Bernocchi en Tre Valli. Waar de overgebleven teams waarschijnlijk minder renners aan de start gaan hebben dan de grote wedstrijden. Maar goed wie weet is het helemaal niet nodig maar geef graag tijdig het alternatief.
Vallt me op dat ik de enige ben die Van Aert, vd Poel, ALaphilippe, Ackermann én Hirschi in het team heeft.
Ik ben voor echte toppers gegaan met daarnaast de koopjes per koerssoort.
Mijn valkuil zit 'm er in als de toppers zichzelf uitschakelen, zoals Van Aert en vd Poel in GW afgelopen jaar.
En ik ben bang voor de koersen als E3 en DdV waar de toppers het nogal eens aan de luxe knechten laten die ik beduidend minder heb.
Veel mooie teams gezien.
Game on!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.