De Afvalkoers ! Klassiekerspel

1 2 ... 5 ... 17 18
John Berger

Ik had mijn team al op 5-1 ingediend, maar zie dat ik morgen geen renner aan de start heb. Dus toch maar wat mutaties doorgevoerd (sorry Park voor het extra werk) om te voorkomen dat ik als 1e afval.

Laatst gewijzigd
mensFaber

Ondanks 2de reserve team ingeleverd.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Update 23.00

40 teams ontvangen
31 teams goedgekeurd
9 teams nog te verwerken ( 31 januari )
1 reserveteam ontvangen

Laatste uur gaat in

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Team verzonden.

Laatst gewijzigd
jappe666

Ook net een team ingezonden, maar dan om de tegenovergestelde reden van de meeste hier die al wekenlang lopen te puzzelen.
Door tijdsgebrek last minute puur op gevoel wat aardige klassiekerrenners bij elkaar gekapt, grotendeels voortgevloeid uit het gepuzzel voor andere spelletjes, aangevuld met namen die spontaan in me opkwamen, zonder de te rijden koersen of deelnemerslijsten in detail te bekijken.

Zoals gezegd is het spel meedogenloos en geeft een ellenlange voorbereiding 0 garanties, dus ben benieuwd waar het bij elkaar geschraapte zootje ongeregeld mij uiteindelijk brengt.

Laatst gewijzigd
ivo001

Zo, heb vanavond nog flink liggen puzzelen en wat wijzigingen gedaan.Toch een stuk of 3 renners die ik graag er bij zou hebben, maar waar ik geen plek voor had. Geen idee voor wie ik ze had moeten inruilen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Zo. Deadline gepasseerd. Heel benieuwd naar de teams van de anderen!

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Uiteindelijk heb ik 40 teams ontvangen. Geen team ontvangen van Platje en Mapei. MensFaber heeft als enige een reserveteam opgestuurd en schuift daarmee door naar de deelnemers. Kom ik nog 1 team tekort voor het oorspronkelijke plan. Het eerste team wat ik morgen voor 11.00 ontvang van wie nog graag wilt
meedoen komt op de deelnemerslijst terecht.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Ik heb dezelfde tactiek gehanteerd Jappe. En denk dat ik misschien nog wel wat domme renners er tussen heb zitten die niet echt gaan scoren in klassiekers.
Had geen tijd om startlijsten ed te bekijken, maar wilde toch graag een team afleveren. Ben heel benieuwd en hoop vooral wat ervaring op te doen voor volgend jaar, dus ga het zeker volgen tot het eind. Ook al is de kans groot dat ik er snel uit lig

Laatst gewijzigd
mensFaber

Dat is mooi nieuws op deze ochtend.

Ik weet niet over welke startlijsten jullie het hebben maar er waren er maar 2 echt bekend en compleet. Aan het afstruinen van startlijsten heb je m.i. niet veel uit kunnen halen.

Wel ontzettend benieuwd naar de teams van overige deelnemers. Het grote aantal koersen waarvan een aantal onbekende maken het toch erg lastig. Daarom ook bewust gekozen om de “kosten” zo laag mogelijk te houden i.v.m. eventuele tiebreaks.

We gaan het zien 👍🏻

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Nog 1,5 uur voor die ene wielerverslaafde die alsnog mee wilt doen met dit toffe spel !

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Denk dat Niels22 zeker wel mee wil doen, maar ja, wie is online nu?
Ik wil wel een B team of “Jong” team insturen maar daar zal de rest het wel niet mee eens zijn verwacht ik.
Heb je zelf geen team Park?

Laatst gewijzigd
Platje

Excuus Park, dacht dat de deadline vanavond was.. ik red het nu helaas niet meer, stom van me!

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@Ab, Er ligt een alternatief scenario klaar voor als die 42 speler niet komt. Het was gewoon een poging om die 42e plaats nog ingevuld te krijgen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Park
Snap ik! Wat mij betreft mag jij meedoen als je wilt hoor!
En je weet inderdaad nooit. Misschien wordt er wel een koers geannuleerd en dan ben je ook direct uit de problemen.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

'@park
Hoe laat zet je de teams er op?
Heel erg benieuwt.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@mithrandir, ik ben de laatste teams aan het verwerken. Ik hoop begin van de middag

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

11.00 geweest. Er heeft zich geen geen 42e team meer gemeld dus dan laten we het zo en gaan we met 41 teams van start. De kalender laat ik verder ongewijzigd. Mocht er in de 1e wedstrijdhelft een koers wegvallen lost het probleem zich vanzelf op. Als alle koersen in de 1e wedstrijdhelft worden gereden zullen de eerste 2 wedstrijden uit de 2e wedstrijdhelft worden samengevoegd om 1 afvaller te bepalen en zo met uiteindelijk 2 finalisten de slotwedstrijd te kunnen afwerken.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Dat zijn 2 grote koersen die je dan samen voegt.
Bijvoorbeeld die van 4 en 5 okt zijn veel onbekender en moeilijker te voorspellen

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@mithrandir
Er valt overal wel wat voor te zeggen.
Als 41 mensen daar hun mening over geven komen we er nooit uit.
Ik zou zeggen, laat Park dat lekker beslissen en laten we die beslissing accepteren.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Er gaat ongetwijfeld nog wel een koers afgelast worden, dus denk niet dat we ons hier druk over hoeven te maken

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

'@mithrandir of er nu met kleine of grote punten gewerkt wordt lijk mij niet erg relevant en daarnaast denk ik dat de invloed op grote koersen wat minder is dan een combi van Bernocchi en Tre Valli. Waar de overgebleven teams waarschijnlijk minder renners aan de start gaan hebben dan de grote wedstrijden. Maar goed wie weet is het helemaal niet nodig maar geef graag tijdig het alternatief.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Ok geen probleem

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

CQ Scores en Teams gepubliceerd op de frontpage. Mocht er iemand nog graag de statistieken willen hebben over hoeveel het aantal renners gekozen is voel je vrij om dit te publiceren. Dat de beste mag winnen en een fijn koersseizoen gewenst.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Vallt me op dat ik de enige ben die Van Aert, vd Poel, ALaphilippe, Ackermann én Hirschi in het team heeft.
Ik ben voor echte toppers gegaan met daarnaast de koopjes per koerssoort.

Mijn valkuil zit 'm er in als de toppers zichzelf uitschakelen, zoals Van Aert en vd Poel in GW afgelopen jaar.
En ik ben bang voor de koersen als E3 en DdV waar de toppers het nogal eens aan de luxe knechten laten die ik beduidend minder heb.
Veel mooie teams gezien.

Game on!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.